UPOZORNĚNÍ NA LUMPY!!!!!Snad vyřešeno!!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Tak to mě teda zajímá. Sám dělám v autorizáku v Ostravě, zajímalo by mě, který to byl, jsou tady tři. Zřejmě tuším, jeden tady má dost divnou pověst a o těch dílech v tomto servise je to všeobecně známé. Taky tam prodavájí jako "nové auta", kde se potom zjišťuje, že nejsou vůbec určeny pro český trh.
Celkem mě to mrzí, protože si myslím, že koncernové auta VW jsou celkem dobrý a nebudu zapírat, že mě ta práce baví. Bohužel se ovšem najdou servisy, kde na vše kašlou a hlavní je pro ně okamžitý zisk. Je to smůla, my na dílně se můžeme snažit jak chceme a někdo veškerou snahu pro svůj rychlý zisk zhatí.
Jen si dovolím dovětek, myslím, že vše je o lidech. Nemusím přece hned hanit autorizáky, to, že účtují skoro litr za hodinu má svůj důvod, náklady na přípravky, Elsu, Etku, školení jsou hodně vysoké a promítnou se to někde musí. Já osobně bych si nikdy nedovolil nějak pomlouvat neautorizované servisy, prostě někdy se závadu nedaří objevit ani za nic a druhý to najde hned. Myslím, že se s tímto setkal každý automechanik. A pokud můžu, tak poradím každému, prostě s tím nemám problém, ať dělá, kde chce. Bohužel se najdou krysy všude, ať je servis autorizovaný nebo neautorizovaný. Bohužel. Ale to my mechanici asi nevyřešíme. Je jen škoda, že se vše háže do jednoho pytle, když dle mého názoru se snažíme všichni auta opravovat dle nejlepšího svědomí. Jinak hodně úspěchů v opravách všem. Jo, a u nás montujeme je ori díly, jen pokud zákaznik chce jiné, tak dostane to, co chce, ale i tak se snažíme poradit alespoň značkový díl.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

No já Ti nevím, ale když jsme v rámci průzkumu trhu (výběrového řízení) v JM kraji zkoušeli nechat opravit "vyrobenou závadu" (do očí bijící) a "zapadlou" stovku a nějaké drobné vedle sedačky (čištění interiéru vozu)... tak prošel 1 autorizák z 12 (wallbash) (wallbash) (wallbash)

... u větších soukromníků 9 z 21 8)

To už je asi relevantní statistický vzorek a asi to o něčem svědčí (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Předpokladam že Porsche Brno neprošlo,to by bych se moc divil kdyby ano.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

značkový servis 1A

Příspěvek od skeletor »

Koupil jsem lehkej náklaďák od jedné firmy, které došla trpělivost se servisováním tohoto vozu. Po výměně turba 2x !! během cca 25000km a neustálém reklamování vozidla, že se nechová tak jak má (při plným plynu padá do nouzáku) a vyhožených cca 80000,- z okna(táhlo se to prej asi rok), jsem to rozdělal a byl o zub blbě rozvoďák, kterej dělali taky tam!!
Naposledy upravil(a) skeletor dne 14 led 2012, 22:14, celkem upraveno 1 x.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

sarkafarka : ono to neni mysleny na vsechny, ale bohuzel kdyz se podivas kolem sebe, tak jsou to proste Češi - vojebat, vojebat, vojebat a jeste je tak vymastenej, ze machruje v Kelly jak dedka sedre z kuze, bejt to mladej typek, tak bych mu ji tam hned rachnul sracovi.
btw vzpomnel jsem si jeste : bejvalky Megane r.v.96 1.4i neustale problemy s elektroinstalaci motorovou, oni samozrejme ze to neni v zadnem pripade mozne bla bla, 5x servis(Renault Chomutov) za nehorazny prachy, problem nevyresen, nakonec vrakac, prehodilo se to cely a byl klid.
a co se tyce kvality znalosti mechaniku, nerad bych se nekoho dotknul, ale vozil jsem cely zapadni cechy a zlaty "golden čechyše henden" malejch firem, typek senior, ale naprosta studnice znalosti a zkusenosti. ja chapu ze se to musi nekde naucit, to je jasna vec, ale kdyz mas na zvedaku Touarega za 2míče a on neumi sundat brzdič, tak sem tam stal s dilama za 30tis a vduchu si rikal - no kamo, ty to tu nebudes mit lehky.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

No asi budeš překvapený (sarka)......Ale já nepomlouvám autorizák NEPÍŠU PODVODNÍCI ALE LUMPI.TO JE MŮJ NÁZOR SE KTERÝM TADY PODÍLÍM.Mi se jen nelíbí přístup ke vzniklému problému.Chápu že vybudování takového gigantu jako je AUTOHELLER si zaslouží poklonu a že to stálo spousty nákladů které se nějak vracet musí.Taky jsem tam párkrát byl a pomohli mi vytrhnout trn z paty,o tom žádná,ALE...Nikdo nejsme neomylní....Dnes volali že dostali od distributora vyjádření že PRÝ TAKOVÝ PROBLÉM NEMŮŽE PŘI VÝMĚNĚ VZDUCHOVÉHO FILTRU VZNIKNOUT A ŽE TEN KAMÍNEK TAM NĚKDO MUSEL HODIT.(asi já) (LOL) Vzhledem k to mu že to turbo demontoval můj dobrý známý a ruku na srdce kdo by demontoval turbo pro nic za nic jen tak,(tedy já ano :) )tak si opravdu nemyslím že by to byl konkurenční boj a že to tam kdokoliv od konkurence hodil.A ještě když už se to turbo netočilo tak by byl docela problém uměle vybrousit do obalu takovou drážku jako tam ve skutečnosti byla.A kmínek hodit do sámí Když už to nesaje to je taky nereaálné aby se dostal tak daleko.Auto prostě od doby kdy paní "VYJELA" OD AUDI AUTO HELLER Nejelo a to je fakt.Na tom nikdo nic nezmění.Co jsem byl svědkem u čeho už jsem byl Paní nabídli opravu s tím že to může být zaviněno dírou na chladiči výfukových spalin. (rofl) Tomu snad nevěříte tady nikdo. (hm) S tím že si to paní samozřejmě zaplatí.Na ten popud se paní obrátila na druhý autorizovaný servis(po nedůvěře v daný servis) RT Torax v Porubě kde se prvně taky snažili paní vysvětlit že se to prostě stát může že prostě turbo odejde zrovna při výjezdu byt z jakého koliv servisu.Na ten popud přišla z mé strany nabídka a paní se dohodla pouze na výměně.Tím že jsem turbo rozdělal a zjisti co jsem zjistil to už je bonus na víc Taky jsem mohl být z ticha a myslet si své a mít potencionálního zákazníka na odběr turbodmychadel.Ale věřte že když se něco pokazí /nikdo nejsme neomylní/ že to nebylo zaviněno právě špatnou montáží????A já pak budu za tupce???? Proč??? Taky se k problémům stavím čelem A jsem pro to pojištěný. Že by AUTO HELLER né???K zamyšlení....
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Také si myslím, že "pojistka na blbost" se vyplatí 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

problem je ze jim jde o jmeno je to neco jako kdyz nechcou rici na ktere pumpe je mizerna nafta.....

proste uznat vinu se dnes nenosi... kazdej se vymlouva ze on nic.

Vsichni vime jak to chodi.... bohuzel dnes je doba co si neudelas sam tak nemas 100% jistotu ze je to dobre spravne bezproblemove.

a to nejen v autech ale i ve stavbach atd......
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

RR píše:No asi budeš překvapený (sarka)......Ale já nepomlouvám autorizák NEPÍŠU PODVODNÍCI ALE LUMPI.TO JE MŮJ NÁZOR SE KTERÝM TADY PODÍLÍM.Mi se jen nelíbí přístup ke vzniklému problému.Chápu že vybudování takového gigantu jako je AUTOHELLER si zaslouží poklonu a že to stálo spousty nákladů které se nějak vracet musí.Taky jsem tam párkrát byl a pomohli mi vytrhnout trn z paty,o tom žádná,ALE...Nikdo nejsme neomylní....Dnes volali že dostali od distributora vyjádření že PRÝ TAKOVÝ PROBLÉM NEMŮŽE PŘI VÝMĚNĚ VZDUCHOVÉHO FILTRU VZNIKNOUT A ŽE TEN KAMÍNEK TAM NĚKDO MUSEL HODIT.(asi já) (LOL) Vzhledem k to mu že to turbo demontoval můj dobrý známý a ruku na srdce kdo by demontoval turbo pro nic za nic jen tak,(tedy já ano :) )tak si opravdu nemyslím že by to byl konkurenční boj a že to tam kdokoliv od konkurence hodil.A ještě když už se to turbo netočilo tak by byl docela problém uměle vybrousit do obalu takovou drážku jako tam ve skutečnosti byla.A kmínek hodit do sámí Když už to nesaje to je taky nereaálné aby se dostal tak daleko.Auto prostě od doby kdy paní "VYJELA" OD AUDI AUTO HELLER Nejelo a to je fakt.Na tom nikdo nic nezmění.Co jsem byl svědkem u čeho už jsem byl Paní nabídli opravu s tím že to může být zaviněno dírou na chladiči výfukových spalin. (rofl) Tomu snad nevěříte tady nikdo. (hm) S tím že si to paní samozřejmě zaplatí.Na ten popud se paní obrátila na druhý autorizovaný servis(po nedůvěře v daný servis) RT Torax v Porubě kde se prvně taky snažili paní vysvětlit že se to prostě stát může že prostě turbo odejde zrovna při výjezdu byt z jakého koliv servisu.Na ten popud přišla z mé strany nabídka a paní se dohodla pouze na výměně.Tím že jsem turbo rozdělal a zjisti co jsem zjistil to už je bonus na víc Taky jsem mohl být z ticha a myslet si své a mít potencionálního zákazníka na odběr turbodmychadel.Ale věřte že když se něco pokazí /nikdo nejsme neomylní/ že to nebylo zaviněno právě špatnou montáží????A já pak budu za tupce???? Proč??? Taky se k problémům stavím čelem A jsem pro to pojištěný. Že by AUTO HELLER né???K zamyšlení....


A nebojíš se takhle zveřejňovat názvy servisů??? (LOL) a víš vůbec jak se všechno odehrávalo a v jakém stavu bylo auto od Paní ???(LOL)
...
sarkafarka
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 20:02

Příspěvek od sarkafarka »

Sorry, ale myslím, že se to trošku vymyká těmto stránkám. Tohle už je podle mě konkurenční politika a pouze pohled z jedné strany. Znám oba servisy zevnitř osobně a tak je můžu srovnávat. Pokud by se v tom druhém servisu stavěli tak poctivě a čelem k zákazníkum, jak se tady píše, tak to by v Ostravě zůstali sami. To je prostě zákon trhu.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2008, 19:13

Příspěvek od Roman 101 »

Wector's píše:
RR píše:No asi budeš překvapený (sarka)......Ale já nepomlouvám autorizák NEPÍŠU PODVODNÍCI ALE LUMPI.TO JE MŮJ NÁZOR SE KTERÝM TADY PODÍLÍM.Mi se jen nelíbí přístup ke vzniklému problému.Chápu že vybudování takového gigantu jako je AUTOHELLER si zaslouží poklonu a že to stálo spousty nákladů které se nějak vracet musí.Taky jsem tam párkrát byl a pomohli mi vytrhnout trn z paty,o tom žádná,ALE...Nikdo nejsme neomylní....Dnes volali že dostali od distributora vyjádření že PRÝ TAKOVÝ PROBLÉM NEMŮŽE PŘI VÝMĚNĚ VZDUCHOVÉHO FILTRU VZNIKNOUT A ŽE TEN KAMÍNEK TAM NĚKDO MUSEL HODIT.(asi já) (LOL) Vzhledem k to mu že to turbo demontoval můj dobrý známý a ruku na srdce kdo by demontoval turbo pro nic za nic jen tak,(tedy já ano :) )tak si opravdu nemyslím že by to byl konkurenční boj a že to tam kdokoliv od konkurence hodil.A ještě když už se to turbo netočilo tak by byl docela problém uměle vybrousit do obalu takovou drážku jako tam ve skutečnosti byla.A kmínek hodit do sámí Když už to nesaje to je taky nereaálné aby se dostal tak daleko.Auto prostě od doby kdy paní "VYJELA" OD AUDI AUTO HELLER Nejelo a to je fakt.Na tom nikdo nic nezmění.Co jsem byl svědkem u čeho už jsem byl Paní nabídli opravu s tím že to může být zaviněno dírou na chladiči výfukových spalin. (rofl) Tomu snad nevěříte tady nikdo. (hm) S tím že si to paní samozřejmě zaplatí.Na ten popud se paní obrátila na druhý autorizovaný servis(po nedůvěře v daný servis) RT Torax v Porubě kde se prvně taky snažili paní vysvětlit že se to prostě stát může že prostě turbo odejde zrovna při výjezdu byt z jakého koliv servisu.Na ten popud přišla z mé strany nabídka a paní se dohodla pouze na výměně.Tím že jsem turbo rozdělal a zjisti co jsem zjistil to už je bonus na víc Taky jsem mohl být z ticha a myslet si své a mít potencionálního zákazníka na odběr turbodmychadel.Ale věřte že když se něco pokazí /nikdo nejsme neomylní/ že to nebylo zaviněno právě špatnou montáží????A já pak budu za tupce???? Proč??? Taky se k problémům stavím čelem A jsem pro to pojištěný. Že by AUTO HELLER né???K zamyšlení....


A nebojíš se takhle zveřejňovat názvy servisů??? (LOL) a víš vůbec jak se všechno odehrávalo a v jakém stavu bylo auto od Paní ???(LOL)
počkej jak si to od helera někdo přečte tak máš po ..... :rip:
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

tak a´t si to od Hellera přečtou a zamyslí se nad sebou.moji kamarádi,majitelé stavební firmy tam kupovali Passaty,v roce 2006,tedy už model B6,ale to je jedno,ale na servis tam kvůli přístupu nejezdíani jeden,oba jsou spokojeni s RT Torax a tohle jsem na Heller slyšel vícekrát,i na VW fóru o tom někdo psal.
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

No.. co dodat.Pravdu mají asi všichni.Slyšel jsem oody na všechny servisy...Jak jsem psal vyše NIKDO NEJSME NEOMYLNÍ KAŽDÝ MÁME SVOJE MOUCHY A KDO NIC NEDĚLÁ NIC NEZKAZÍ,ALE K PROBLÉMU BY SE MĚLO STAVĚT ČELEM. Myslím si že svuj názor veřejně říct snad můžu.Nikoho jsem neobvinil a nikoho se nezastávám.Jen jsem proti takovému jednání.Vemte si že bych se nedej bůh do takové sitace dostal já (vy)??? A oni na straně druhé... Tak už by to řešili právníci a vyhrůžky a nevím co ještě.A my(vy) jako malí živnostníci ocas mezi nohy a do halíře i s ůroky na dřevo. :(
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

RR píše:No.. co dodat.Pravdu mají asi všichni.Slyšel jsem oody na všechny servisy...Jak jsem psal vyše NIKDO NEJSME NEOMYLNÍ KAŽDÝ MÁME SVOJE MOUCHY A KDO NIC NEDĚLÁ NIC NEZKAZÍ,ALE K PROBLÉMU BY SE MĚLO STAVĚT ČELEM. Myslím si že svuj názor veřejně říct snad můžu.Nikoho jsem neobvinil a nikoho se nezastávám.Jen jsem proti takovému jednání.Vemte si že bych se nedej bůh do takové sitace dostal já (vy)??? A oni na straně druhé... Tak už by to řešili právníci a vyhrůžky a nevím co ještě.A my(vy) jako malí živnostníci ocas mezi nohy a do halíře i s ůroky na dřevo. :(
jj mas pravdu neda se proti nim delat nic ted zkoušel jsem to pouze na mitsubishi ale jako naprosto nezájem v německu mi řekly že tyhle auta už stahli nazpátek( pajero 2001) že tady by měli taky tak sme to zkusily a po testovací jizdě z jejich technikem nám bylo odpovězeno že tyhle problemy má každé druhé auto :D
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

cosby píše:tak a´t si to od Hellera přečtou a zamyslí se nad sebou.moji kamarádi,majitelé stavební firmy tam kupovali Passaty,v roce 2006,tedy už model B6,ale to je jedno,ale na servis tam kvůli přístupu nejezdíani jeden,oba jsou spokojeni s RT Torax a tohle jsem na Heller slyšel vícekrát,i na VW fóru o tom někdo psal.
Kdybych je neznal oba, mel bych skoro dojem ze je smejd jen ten prvni. Pritom jsou oba prast jako uhod. Pamatuju historku, znami tam koupili feldu, servisovali jen tam a pak tam prijeli s prasklou hlavou a mechos slavnostne oznamil ze to ale neni nova origo hlava, ale ze byla svarovana. Tak jim ji asi nekdo vymenil pres noc na parkovisti.

Me osobne natahli na garancce 30tkm tak, ze jsem se nasral a od te doby tam nikdy nebyl a nebudu. Tam sverit auto jen v pripade ze mate cas u neho sedet a hlidat si ho. Mimochodem bracha ma zkusenost se stejnym zarizenim c CB. Menili mu na Golfu olej a kdyz si tam prisel ze pry ma sjete kotouce a mel na aute namontovane nejake rezave sunty, ktere tam pred prijezdem 100proc nemel. Kdyz zacal rvat nejak se to vysvetlilo.

Dalsi znamy, mimochodem byvali automechanik tam byl s necim a borci mu oznamili ze mu udelali geometrii rizeni, ale ze ma v haji cepy rizeni a ze se musi vymenit. Kdyz se zeptal jak udelali geometrii s vadnymi cepy, zacali neco blekovat.

shit, shit, shit. dam auto do autorizovaneho servisu je dobrodruztvi hodne gamblera.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“