1,8 T 110kW a 132kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jirka.f
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od jirka.f »

Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín :-)
Skoda Octavia, nafta, L&K, 81 KW, 2001, najeto 185 tis
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

fabiátor píše:
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.

Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil :-)
Sice jsme se dostali mimo mísu v tomto tématu, ale jak vlastně je související oreznutí kotouče s ABS, na nich přece ten kroužek ze kterého ABS bere signál neni ne? Nebo se pletu :?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

JohnyFlat píše: tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil :D
ja menil lozisko jako celek a ne kvuli ABS, ale kvuli tomu ze zacalo hucet

Jinak ja pisu kotoucek ty krouzek a myslime to samy. Proste je to derovanej kus plechu kterej pri otaceni kola dtto vyrabi impulsy v cidle ABS na kole. U FRS uz tam neni tenhle plechovej kotoucek s dirkama, ale primo lozisko ma jednu stranu futra z magneticky polarizovanyho materialu, takze tam nema co zreznout.
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

fabiátor píše:
JohnyFlat píše: tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil :D
ja menil lozisko jako celek a ne kvuli ABS, ale kvuli tomu ze zacalo hucet

Jinak ja pisu kotoucek ty krouzek a myslime to samy. Proste je to derovanej kus plechu kterej pri otaceni kola dtto vyrabi impulsy v cidle ABS na kole. U FRS uz tam neni tenhle plechovej kotoucek s dirkama, ale primo lozisko ma jednu stranu futra z magneticky polarizovanyho materialu, takze tam nema co zreznout.
A jo, sorry, jsem nepozornej :roll:
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín :-)

vytrvalostní ti nestačí? :D
nafta už jde kupředu rychleji jak benzín
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2009, 13:26

Příspěvek od AndrewN »

Kdyžu se to tu tak trochu zvrhlo a začalo se mluvit o ABS ve Fabii RS, tak to je někdy o život... Mam zkušenost teda s obyčejnou Fabii, ale co jsem četl tak Fabia RS ma stejný problém a to ten, že někdy, když se aktivuje ABS tak auto prostě přestane brzdit dokud člověk nepustí brzdu a znovu ji nesešlápne. Z vlastních několika zkušeností můžu říct, že to není vůbec dobrý pocit. (hlavně při brždění např. levé kolo asfalt, pravé štěrk).
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Smoke píše:
jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín :-)

vytrvalostní ti nestačí? :D
nafta už jde kupředu rychleji jak benzín
já to teda moc nesleduju, ale myslim, že jsem o něčem slyšel, že na nějaký závody nasadili naftu, nějaký Audi motory 8 válce tušim, bylo to nějaký Le Man či co. Myslim, že to bylo s turbínou a ty benály je ale nemaji (nevim to jistě, když tak mě oprav), kdyby je měli, tak si myslim, že by na tom byli líp než ta nafta.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

AndrewN píše:Kdyžu se to tu tak trochu zvrhlo a začalo se mluvit o ABS ve Fabii RS, tak to je někdy o život... Mam zkušenost teda s obyčejnou Fabii, ale co jsem četl tak Fabia RS ma stejný problém a to ten, že někdy, když se aktivuje ABS tak auto prostě přestane brzdit dokud člověk nepustí brzdu a znovu ji nesešlápne. Z vlastních několika zkušeností můžu říct, že to není vůbec dobrý pocit. (hlavně při brždění např. levé kolo asfalt, pravé štěrk).
No tak možná na tom opravdu něco bude, takhle mi zrušil jeden chlápek GTDčko totálně. Jel jsem na 4 proudovce a vedle někdo stavěl na přechodu, jsem zastavil taky, chtěl jsem se rozjet a v tom rána zezadu. Kombajn fábie a totálka pravej zadek, prej brzdil, ale nebrzdilo to, řikal, že se mu to občas stane. Já ani policajti nevěřili
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2009, 13:26

Příspěvek od AndrewN »

JJ, to bude přesně ono. Na Fabii je asi jinak konstruovane ABS (o několik řádků nahoru se o tom taky píše), protože s Octavii jsem tento problém nikdy neměl.
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2009, 06:53

Příspěvek od Martin RS »

Tak já taky přidám svůj poznatek rozhodoval jsem se mezi O1RS a FRS,pro mě vyhrála nafta +spotřeba,nájezd km,vzhled,výbava v základu,kufr neřeším,až ho budu potřebovat koupím si kombika, -Bíle sedačky,hluk-(mě se líbí),absence klimatroniku.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

JohnyFlat píše:
Smoke píše:
jirka.f píše:Až budou závody F1 s dieselovými motory, budu věřit, že už nafta dotáhla benzín :-)

vytrvalostní ti nestačí? :D
nafta už jde kupředu rychleji jak benzín
já to teda moc nesleduju, ale myslim, že jsem o něčem slyšel, že na nějaký závody nasadili naftu, nějaký Audi motory 8 válce tušim, bylo to nějaký Le Man či co. Myslim, že to bylo s turbínou a ty benály je ale nemaji (nevim to jistě, když tak mě oprav), kdyby je měli, tak si myslim, že by na tom byli líp než ta nafta.

nafta vyhrává
nafta turbo, benál otáčky, to takle srovnávat nejde
máš nějaké předpisy- váha, výkon atd což maj stejné (ale benál nemá takovej krouťák), navíc jde taky o spolehlivost a i o spotřebu, každá zastávka je ztráta času. stejně to už je debata o ničem
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

AndrewN píše:Kdyžu se to tu tak trochu zvrhlo a začalo se mluvit o ABS ve Fabii RS, tak to je někdy o život... Mam zkušenost teda s obyčejnou Fabii, ale co jsem četl tak Fabia RS ma stejný problém a to ten, že někdy, když se aktivuje ABS tak auto prostě přestane brzdit dokud člověk nepustí brzdu a znovu ji nesešlápne. Z vlastních několika zkušeností můžu říct, že to není vůbec dobrý pocit. (hlavně při brždění např. levé kolo asfalt, pravé štěrk).
Vzhledem k tomu, ze s ni mam najeto 160tkm, tak ti reknu, ze to neni tak zhavy. ABS u FRS je nekdy mozna precitlively v tom smyslu, ze reaguje i nasebemensi nerovnost, ale prakticky jsem se za tech 160tkm nesetkal se situaci, kdy bych mel problem dobrzdit, nebo by to nedej boze nebrzdilo vubec. Zvlast po tom, co jsem predek predelal komplet na Zimmermana. Spis mam oderky na zadnim narazniku, protoze do me zezadu uz 2x zakufroval jinej borec.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jo nafta v BMW 330 E90, kde je 0-100 neco malo nad 6s v serii pri max rychlsti 250km/hod, tomu rikam super vykon na naftu se spotrebou polovicni nez benzin, to je super.
Nic mene kdyby se zvetsil pomer staleho prevodu a max to melo 200Km/h, tak bude 100 neco kolem 5s :)

Ale PD bez poradneho chipu proste 180hp 1,8T neda.
Golf TDi PD 74kW, 03.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pd + chip jo.
no a k tomu bmw, bratr má e46 330d +chip na 220k, na rozjezd mě dá, ale při vyšší rychlosti mu malinko ujíždím, málem vsteky ukousl volant, že mu ujíždí 1.9 (LOL)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Smoke píše:pd + chip jo.
no a k tomu bmw, bratr má e46 330d +chip na 220k, na rozjezd mě dá, ale při vyšší rychlosti mu malinko ujíždím, málem vsteky ukousl volant, že mu ujíždí 1.9 (LOL)
Tak to bracha asi neumi moc jezdit :D
kdybys jel s BMW , nemuze mit A3 s 190hp sanci, podvozek ma e46 daleko lepsi:)

tak mozna kvuli servisu ktery mam na koncernove auta skoro doma pujdu do FRS PD 13Ohp Chip na 160hp a nebo ORS 1,8T chip 200hp.

jake mas cca zrychleni 0-100 ?
Golf TDi PD 74kW, 03.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“