PD alebo CR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

měl jsem před oktávkou BX 19D, neuč orla lítat a nauč se prosimtě něco o motorech HDi, potom tu poučuj. O francouzkých nápravách se tu zminovat nebudu, všichni víme jak to je Kup si auto z 90 let a já to do tebe pošlu s oktávkou, uvidíme co z auta zbyde a co z tebe (LOL) (LOL) pomlouváš tu francouze, ale sám sis ho koupil to strašný auto omg...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Rudi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 19:54

Příspěvek od Rudi »

majn got, miluju lidi, co si koupěj auto, najedou s tím 240tis. a divěj se, že musej jít něco měnit a stojí to tolik. Když se ti to nelíbí, tak si kup filcku a máš to.
TDI 111kW
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Inak švagor ma 406 HDI a tiež samí problém ja by som to tiež nechcel nie preto že by som si tu niečo zastával ale aj on na to staále nadáva a ja som mal PARTNERA a úplne nového a za týždeň odišlo servo ale možno to je ako sa komu vydarí
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2009, 13:03

Příspěvek od smitko »

..až nebudu mít nohy koupim si automat ale s hnojema v šalině i buse se smýkat nebudu dále bych produpal půl života čekáním na spoj a pak zas ještě šel pěšky .sednu si na jehlu nebo mě někdo v noci dojebe a okrade-děkuji nechci,k tomu se nechal v zimě oprskávat nachlazenými lidmi a v létě se se smradochama požduchávat.NASRAT!!!!!!!!!!!!!!!ani z hospody nejdu na mhd!raději vemu taxi nebo jdu pěšky a to chodim velmi nerad.nejlepší by bylo kdyby misto autokina bylo taky autotesko nebo tak nějak to by byl ůplný kopr. :-D
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2009, 13:03

Příspěvek od smitko »

...."měl jsem před oktávkou BX 19D, neuč orla lítat a nauč se prosimtě něco o motorech HDi, potom tu poučuj. O francouzkých nápravách se tu zminovat nebudu, všichni víme jak to je Kup si auto z 90 let a já to do tebe pošlu s oktávkou, uvidíme co z auta zbyde a co z tebe Smích Smích pomlouváš tu francouze, ale sám sis ho koupil to strašný auto omg...".POšlu do tebe R25 , než se mi ten klavír vepředu sroluje tak vystoupím...........pak dostaneš další pecku šestiválcem na čelo. a můžeš mít načipovaný tédéíčko na hlínách tomuhle bys neujel...(nic proti oktávce)...auta opravuji aktivně více než 15 let takže orel může být snad ve tvém případě?velmi podrobně jsem seznámen s problematikou celého vozového parku mimo motorek ,ty ze zásady nedělám..pokud říkám opravuji neznamená to že "měním destičky".tzn problematiku motorů ovládám proto také ležím pod cizími auty a ne pod svým .o žádném autě na světě se nedá říci že se nesere ale některé auta mají více věcí nahovno než je zdrávo.žádnou značku neupřednostnuji .Rozepisovat se o problamatice jednotlivých značek je zbytečné ale třeba citroen je horší než pežot,rozvrzané sedadla už po 70tiskm atd...klidně bych si koupil i kia nebo hujdaj nebot tyto mají el. denso a ne zasraný bosch!!!!všichni wagen wagen a co se zkurví?bosch...vytáhneš ze zkurveného nenáviděného fiata díl a co má napsáno ? BOSCH,s fiatem jsem sjel půl evropy(doslova)a pohoda.pokud jsis všiml tak říkám berla super auto jenomže se na ní jebalo tolik věcí že jsem si řekl NE!seru na to prodal jsem ji i s fakturou z boše a co by jsi řekl?za tyden byl známý zpět že nejede větrák!-měl jsem je skladem tak byly jeho zdarma.i s opravou a jaká je pravděpodobnost že odejdou oba najednou ????samozřejmě odešly...každý normální člověk očekává že sedne a jede a ne že mu někdo bude zacpávat hubu -pane co by jste chtěl když máte 200tis,km -to jsou hovno kilometry!!!taky jsem dovezl spoustu aut a nikdo si nestěžoval(všichni taky jezdí ke mne do dílny)aby jim ty káry v "servise" nedojebali.protože já mám práce dost a nemusím si ji šetřit!!!Má práce je definitivní a prozíravá a prevenční,reklamace nechci řešit protože na ně nemám ČAS. nejsem odborníkem na paliva ale pokud se prodává nafta tak to na ní musí jezdit norma je norma,proto se nebudu hádat o mikroorganismu nebot takový názor je dle mého soudu tristní! mimochodem filcka je pekáč jenomže ji opravíš za stokoruny-pravda svezení spíše nic než moc ale jede .kurevsky rychle topí pokud jezdíš na šichtu a z5 neexistuje lepší koupě.kdo tohle nepochopí je hlupák.(píši to pro ty co filcce nemůžou přijít na jméno)absolutně nic kromě zapalovacích lišt se NESERE!tomu říkám auto za pár kaček nic tam není nic se neposere.spočítej si kolik stojí filcka kolik jiné auto,kolik opravy,benzin a celkové km naježděné s ním,drtivá většina šichtáků jezdí 10tkm za rok tak jim musí stačit 1x za rok k moři dojede tak co,je pravda že furt na dálkové trasy není .na to je třeba jiný vůz............. ser na to zpět k tématu......JEBAT COMMON RAIL.....zapomen že na své oct na hlínaách při 395tiskm by jsi nedělal čerpadlo i se vstřikama ted ti to lítá a lítat bude furt -tohle nezabiješ pokud ho nepřepřečipuješ. střez se toho až si jednou koupíš 2,0 tdi CR kvůli výkonu který máš stejně nahovno pak budeš ještě tunit výkon a stejně se ti ten motor,který se sere už tak -posere,a k tomu v cizině.navíc za ty ůpravy bych měl kráááááááásnou dovolenou.Řeknu ti mam galax PD 66kw (trochu ve mě cuklo když jsem viděl ten ukrutný výkon)cena byla hodně hodně dobrá,tak byl můj ,můžu ti říci že brzda provozu v žádnem případě nejsem.a jede to v poho .napadl mě čip já el nedělám tak volám nejmenovanému králi čipu a dotaz zněl egr off(vím co to dělá s motorem )+ čip pouze na 85 klasických KW.odpověd- 2tis +8tis.STRČTE SI DO PRDELE ČIPY I S EGREM!!!!!!!!ať ten motor žere třeba kameny z cesty ale 10 nedám to mám chorvatský ostrov i s týdenní opicí!!!!!!!!!!!!!!!!!když s tím autem někdo najel 130tis s 66kw tak já už ten motor dojezdím takhle ,a pokud ho ten egr odjebe mám náhradní co má 42tis km. PD poslední štace pak už jen benzin.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Měl by jsi trošku klidnit svojí mluvu, myslím, že nikdo neni zvědavej na sprosté výlevy ohledně CR, všichni chápou, že francouzký CR nejsou technologicky vymakané a kazí se, tak to tu nemusíš zmiňovat neustále.

Mimochodem, jehly v sedačkách je jenom mýtus.
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2009, 13:03

Příspěvek od smitko »

Jayson píše:Měl by jsi trošku klidnit svojí mluvu, myslím, že nikdo neni zvědavej na sprosté výlevy ohledně CR, všichni chápou, že francouzký CR nejsou technologicky vymakané a kazí se, tak to tu nemusíš zmiňovat neustále.

Mimochodem, jehly v sedačkách je jenom mýtus.
-nejsou mýtus rezolutně nesouhlasím-taky jsem před řidičákem jezdil mhd kola mi v porodnici nedali.. máš pravdu mravokárče pokud bychom psali všichni takhle tak se asi nedomluvíme je to ale spontánní reakce člověka který s tím má zkušenost a taky navíc zaplatil hořké peníze za opravu něčeho co má fachčit. (wallbash) a alespon to dost vyjadřuje jak moc mám tenhle system rád.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A to máš co za Galaxy 66kw že musíš nechat v sw odstranit egr?
To splňuje Euro 4?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

rotačka RULEZ :) Pri dnesnej kvalite nafty...a beztak mam dojem čo sledujem, ze v tych PDckach je nejak nahovno moc eletriky a vacsinou to viac nejde ako ide. Ja osobne mám rotačku a maximalna spokojnosť. Nalieta to kilometrov a kilometrov :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

rotačka je rotačka ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Taky jsem to tvrdil, teď tvrdím PD je PD. Každý chválí to, co má. S PD max. spokojenost. S rotačkama jsme se navztekali podstatně víc.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

to je pravda ale ja súdim objektívne pretože som jazdil na dvoch PD predtým a mali naj. asi 90 tis a začalo sa to srať moje ma niečo okolo možno 400 a ide ale každé auto je iné záleží ako sa človek o to stará počas celej doby viídíš niekto nadáva na PD iný na CR sto ľudí sto chutí
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

Jim píše:lenka: vyšší výkony v tom ani tak nebudou (to by VW nabízel PD doteď), to spíš honba za lepšími emisemi...
Já myslel že PD má trochu nezvyklej průběh dole - odspoda to chytne jak das a směrem nahoru už jeto horší , jeudil sem s tim v manuálu ale s tiptronikem to může bejt pěkný
Jinak už velmi aktivně pokukuju po BMW nebo Hondě
VW Gruppe or DIE !!!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

lenka píše:
Jim píše:lenka: vyšší výkony v tom ani tak nebudou (to by VW nabízel PD doteď), to spíš honba za lepšími emisemi...
Já myslel že PD má trochu nezvyklej průběh dole - odspoda to chytne jak das a směrem nahoru už jeto horší , jeudil sem s tim v manuálu ale s tiptronikem to může bejt pěkný
Jinak už velmi aktivně pokukuju po BMW nebo Hondě
BMW,ti mužu vřele doporucit,jestli mas dost penez,525D nebo 530D u obou padaj vstrikovace jak na běžicím pasu, ani najednom motoru nevydržej 200000km ,vetsinou 120-150000km a dou srat. Jeden stojí 18000kc a ma jich 6 tak zhruba 108000km za vstriky se vyplatí ne? Kort když koupis to Bavo za 180000km . Jo a kby ti slo treba na volnobeh na 5 valcu tak je 5 valecbez komprese,zapecenej , jaksy nevychytali chlazení no. Na TDS padaly vrtulky na pumpe,praskaly hlavy, no ono si nevyberes vsecko ma mousky. :D Jinak CR od Audi co je v 3,0l tak 240000km a vse ok,ani jeden vstrik, zas za tepla po startu pocvakavaj a to dela napinak na retez. Zas sme meli vservisu Q7 6 valet FSI a 5 valec byl vydrenej , bez komprese a melo to 35000km, tak dostal novej spodek na kulanci ale hlava co byla nacata to už ne,po 2 mesicih prijel za na tu hlavu tak 60000 i sprací a jel no. Co novejsí auto tim vecí srac,odchazej takový veci co na starejh suplikach neodchazeli.
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2008, 11:00

Příspěvek od lenka »

Zdeněk M píše:
lenka píše:
Jim píše:lenka: vyšší výkony v tom ani tak nebudou (to by VW nabízel PD doteď), to spíš honba za lepšími emisemi...
Já myslel že PD má trochu nezvyklej průběh dole - odspoda to chytne jak das a směrem nahoru už jeto horší , jeudil sem s tim v manuálu ale s tiptronikem to může bejt pěkný
Jinak už velmi aktivně pokukuju po BMW nebo Hondě
BMW,ti mužu vřele doporucit,jestli mas dost penez,525D nebo 530D u obou padaj vstrikovace jak na běžicím pasu, ani najednom motoru nevydržej 200000km ,vetsinou 120-150000km a dou srat. Jeden stojí 18000kc a ma jich 6 tak zhruba 108000km za vstriky se vyplatí ne? Kort když koupis to Bavo za 180000km . Jo a kby ti slo treba na volnobeh na 5 valcu tak je 5 valecbez komprese,zapecenej , jaksy nevychytali chlazení no. Na TDS padaly vrtulky na pumpe,praskaly hlavy, no ono si nevyberes vsecko ma mousky. :D Jinak CR od Audi co je v 3,0l tak 240000km a vse ok,ani jeden vstrik, zas za tepla po startu pocvakavaj a to dela napinak na retez. Zas sme meli vservisu Q7 6 valet FSI a 5 valec byl vydrenej , bez komprese a melo to 35000km, tak dostal novej spodek na kulanci ale hlava co byla nacata to už ne,po 2 mesicih prijel za na tu hlavu tak 60000 i sprací a jel no. Co novejsí auto tim vecí srac,odchazej takový veci co na starejh suplikach neodchazeli.
No já to Bawo a Hondu v benzínu ale díky za info , takže mw 3litr taky na prd ? a říkáš že koncern 3litr Tdi neni špatnej ??
Samo že všechno je to i o penězích ale už o moc velkejch, takže si asi ještě nechám R5 Tdi , a budu rád že sem rád :))
VW Gruppe or DIE !!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“