Stránka 3 z 6

Napsal: 10 úno 2010, 22:20
od holy
A to zavření v softu mi udělaj i třeba v autorizáku? Mě teda motor nedělá takovou rotyku, ale mezi 1800 a 2000 pod plynem taky zavibruje..pokud zrychluju pomalu, tak v poho...Ten EGR by to dělat moh...že by pouštěl víc než je potřeba a motor se dusil...úvaha...

Napsal: 10 úno 2010, 22:23
od Honza Touran
holy píše:A to zavření v softu mi udělaj i třeba v autorizáku? Mě teda motor nedělá takovou rotyku, ale mezi 1800 a 2000 pod plynem taky zavibruje..pokud zrychluju pomalu, tak v poho...Ten EGR by to dělat moh...že by pouštěl víc než je potřeba a motor se dusil...úvaha...
Zkus to, a uvidíš jak Tě proženou bičem (LOL) (LOL)

Napsal: 16 úno 2010, 15:13
od docprof
Chlapi dělalo mi to totéž co Michalovi.jic, urgimu atd.. na 2,0 TDI BKD, nikdo nevěděl co s tím včetně 3x kontaktování Mladé Boleslavi, vyměněn setrvák, EGR, zkoušená jiná váha, poloosy, pořád stejné. Až se vyhodily všechny vstřiky, tak na jednom čep co tlačí na píst vstřiku byl "opotřebovaný" o 2mm. A to dělalo ten bordel co popisujete.Dal se nový a po problému.

Napsal: 16 úno 2010, 18:01
od Honza Touran
docprof píše:Chlapi dělalo mi to totéž co Michalovi.jic, urgimu atd.. na 2,0 TDI BKD, nikdo nevěděl co s tím včetně 3x kontaktování Mladé Boleslavi, vyměněn setrvák, EGR, zkoušená jiná váha, poloosy, pořád stejné. Až se vyhodily všechny vstřiky, tak na jednom čep co tlačí na píst vstřiku byl "opotřebovaný" o 2mm. A to dělalo ten bordel co popisujete.Dal se nový a po problému.
Ahoj mám ten samý problem s cukáním.Napiš co je to za čep a kolik jsi za výměnu toho čepu platil?Díky

Napsal: 16 úno 2010, 20:00
od Huml
EGR nepomohl?

Napsal: 16 úno 2010, 21:51
od docprof
Zjednodušeně řečeno má Huml pravdu, dělá to špatný vstřik. Já to neměl rozdělaný, tak nedám fotku, ale na vloženém schématu níže, je to ta část, která je popsaná jako kulový čep, ta byla vymačkaná, aspoň tak mi to můj mechoš říkal. Vyměnil na tom vstřiku co bylo potřeba, i s gumičkama jsem platil 3000kč

Napsal: 16 úno 2010, 21:52
od docprof
Obrázek

Napsal: 16 úno 2010, 22:15
od Huml
no nevím teda na jakým 2,0l, ale to BKD co jsem dělal naposled, mělo normálně novej typ těch šroubů, tzn. kulová hlava na šroubu, tam nevím kde by mohl vzniknout problém, prostě stačí ty vstřikovače znova seřídit, u prvních PD, byl ještě starej typ, tzn. šroub ve vahadle měl díru a na vstřiku byl čep co do ní zapadal, hůř se to mazalo a rychlejc odcházelo, už jsem to řešil, že ten čípek byl zapadlej o víc jak 3 mm dovnitř a motor jel jako na 3válce, ale u nových s tím problémy nejsou, případně by mělo stačit přeseřídit, jedině, že by tam byla nějaká vada materiálu a došlo tak k jeho většímu úbytku

Napsal: 16 úno 2010, 22:45
od docprof
Vzhledem k tomu, že léčím něco jiného než auta, nemám takové zkušenosti, auta jsou jen koníček pro zábavu, tak je možné, že jsem mechoše nepřesně pochopil s názvem té části, kterou nazývám čep, třeba se to nazývá jinak u dnešních PD , ale co vím jistě principielně šlo o to, že chybělo mezi vahadlem a pístem čerpadla 2mm( vada matroše velice pravděpodobně). Dělalo to za tepla tak jak popisujou kluci, ťeď po cukání ani památky.

Napsal: 16 úno 2010, 22:58
od Honza Touran
Huml píše:EGR nepomohl?
Vypadá to že ne,dneska jsem dost jezdil a dvakrát o zacukalo..........hlavně na tempomat.

Napsal: 16 úno 2010, 23:56
od Huml
odkud seš?

Napsal: 17 úno 2010, 08:43
od Honza Touran
Huml píše:odkud seš?
Jsem od Mělníka.

Napsal: 17 úno 2010, 10:58
od docprof
Ještě maličkost, po tom přeseřízení vštřiků, jak píše Huml, je dobré je vyčistit ultrazvukem, když už jsou venku, pak dát zpátky do auta a co nejdříve projet, ať se ty uvolněné nečistoty vymyjou naftou a mělo by to být ok. Tak good luck.

Napsal: 17 úno 2010, 12:35
od Huml
Honza Touran píše:
Huml píše:odkud seš?
Jsem od Mělníka,ale jestli mi od problemu pomůžeš tak přijedu kamkoliv.
to nevím, ale kdybys měl cestu do Brna nebo okolí, můžem to zkusit nalogovat

Napsal: 19 úno 2010, 17:11
od Honza Touran
docprof píše:Zjednodušeně řečeno má Huml pravdu, dělá to špatný vstřik. Já to neměl rozdělaný, tak nedám fotku, ale na vloženém schématu níže, je to ta část, která je popsaná jako kulový čep, ta byla vymačkaná, aspoň tak mi to můj mechoš říkal. Vyměnil na tom vstřiku co bylo potřeba, i s gumičkama jsem platil 3000kč
Můžeš mi prosím tě napsat jaký máš rok výroby auta, kde ti to dělali a dát mi na ně kontakt.Díky moc.