Rada ohledně FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

JohnyFlat píše:Ahoj, asi je to prkotina, ale přece jen. Chtěl bych se zeptat, jaký vliv má délka toho vedení?Čím delší, tím větší je prodleva po sešlápnutí plynu, než to tu delší cestu natlačí. Pokud ano, je asi lepší používat co nejvíce trubky, protože se nenafukujou ne?
cim delsi vedeni, tim se muze vic projevit turbodira, cim vetsi turbo, tim horsi. to je obecna teorie. pokud mas kvalitni hadice, tak se nemusis bat nejakeho nafukovani. treba pro priklad, ja mam vedeni hodne dlouhe a na 130PD turbu jsem nepoznal rozdil, pred tim jsem jezdil bez IC a po instalaci byla odezva stejne rychla a stejne efektivni, ale jak rikam, sou to maly turba, u vetsich se to uz muze projevit.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nepoznáš to, je tam hroznej průtok ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
chatar
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 08 lis 2008, 23:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od chatar »

Taky nechci zakladat nove tema...

Uz dlouho premyslim, ze bych udelal lepsi FMIC do meho Toleda 2M, ale nemam moznosti si s tim takhle hrat :-( a tak premyslim, ze bych sehnal nejakej jetej komplet z neceho lepsiho nez mam ja. Mam tam puvodni k motoru 81KW ASV. Da se sehnat vse tak, aby to stacilo jen vymenit?? Ladas mi kdysi neco nabizel, ale nevim, jak by to bylo s tema upravama :-). Poradte a pripadne i nabidnete. Diky
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“