cim delsi vedeni, tim se muze vic projevit turbodira, cim vetsi turbo, tim horsi. to je obecna teorie. pokud mas kvalitni hadice, tak se nemusis bat nejakeho nafukovani. treba pro priklad, ja mam vedeni hodne dlouhe a na 130PD turbu jsem nepoznal rozdil, pred tim jsem jezdil bez IC a po instalaci byla odezva stejne rychla a stejne efektivni, ale jak rikam, sou to maly turba, u vetsich se to uz muze projevit.JohnyFlat píše:Ahoj, asi je to prkotina, ale přece jen. Chtěl bych se zeptat, jaký vliv má délka toho vedení?Čím delší, tím větší je prodleva po sešlápnutí plynu, než to tu delší cestu natlačí. Pokud ano, je asi lepší používat co nejvíce trubky, protože se nenafukujou ne?
Rada ohledně FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Taky nechci zakladat nove tema...
Uz dlouho premyslim, ze bych udelal lepsi FMIC do meho Toleda 2M, ale nemam moznosti si s tim takhle hrat
a tak premyslim, ze bych sehnal nejakej jetej komplet z neceho lepsiho nez mam ja. Mam tam puvodni k motoru 81KW ASV. Da se sehnat vse tak, aby to stacilo jen vymenit?? Ladas mi kdysi neco nabizel, ale nevim, jak by to bylo s tema upravama
. Poradte a pripadne i nabidnete. Diky
Uz dlouho premyslim, ze bych udelal lepsi FMIC do meho Toleda 2M, ale nemam moznosti si s tim takhle hrat