PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.
kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ??? nebo to je úplně někde jinde???
Co chces zkoušet, když lita remen tak je volnobežka Ko, schod řemen, rukou roztoc altik a pak chyt řemenici, musí se protocit, ta volnobežka taky musí klast drobet odpor, pokud je volna tak muže klouzat, rozkmitat řemen, netrva to dlouho a pak se rafne. Dobra stojí 2500-3000kc, polska cinska 1000-1800, magneti marelli este ujde. Na ten pokus s kabelem zapomen, je to blbost. Mas jasnou zavadu.
Volnoběžkou to není ta je nová INA a funguje přesně tak jak popisuješ na jednu stran zabírá a na druhou jde volně s lehkým odporem.
A zkoušel jsi tu volnoběžku za studena tj. než to vůbec natočíš ? Motor strašně kope na volnoběh a alternátor je obrovský setrvačník,proto je tam volnoběžka.To by jsi koukal,co udělá v 1500ot motoru,když se najednou zasekne.Mám vlastní zkušenost.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
martinsidlo píše:A zkoušel jsi tu volnoběžku za studena tj. než to vůbec natočíš ? Motor strašně kope na volnoběh a alternátor je obrovský setrvačník,proto je tam volnoběžka.To by jsi koukal,co udělá v 1500ot motoru,když se najednou zasekne.Mám vlastní zkušenost.
Když se ti zasekne co? V 1500ot/min. Už ta volnoběžka bude téměř bez funkce a zaseklou jí za chodu téměř nepoznáš. Hlavně ve volnoběžných otáčkách je to nepříjemný
Cupra.TDI píše:Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
Cupra.TDI píše:Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
předstihová spojka na altíku
Předstihová spojka = volnoběžka někdy človek ani neví co kupuje to je jako šufánek a naběračka
Tak jsem měnil diody kvůli dobíjení,vyndat altík u ASV porod a každému radím a mě se sekla volnoběžka.Nemáte někdo v Praze prosím na půjčení za úplatu na sobotu klíče (tisícihrany) na volnoběžku? Děkuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené