Alternátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

Zdeněk M píše:
Cupra.TDI píše:
PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.

kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ??? nebo to je úplně někde jinde???





Obrázek
Co chces zkoušet, když lita remen tak je volnobežka Ko, schod řemen, rukou roztoc altik a pak chyt řemenici, musí se protocit, ta volnobežka taky musí klast drobet odpor, pokud je volna tak muže klouzat, rozkmitat řemen, netrva to dlouho a pak se rafne. Dobra stojí 2500-3000kc, polska cinska 1000-1800, magneti marelli este ujde. Na ten pokus s kabelem zapomen, je to blbost. Mas jasnou zavadu.

Volnoběžkou to není ta je nová INA a funguje přesně tak jak popisuješ na jednu stran zabírá a na druhou jde volně s lehkým odporem.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5178
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A zkoušel jsi tu volnoběžku za studena tj. než to vůbec natočíš ? Motor strašně kope na volnoběh a alternátor je obrovský setrvačník,proto je tam volnoběžka.To by jsi koukal,co udělá v 1500ot motoru,když se najednou zasekne.Mám vlastní zkušenost.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

martinsidlo píše:A zkoušel jsi tu volnoběžku za studena tj. než to vůbec natočíš ? Motor strašně kope na volnoběh a alternátor je obrovský setrvačník,proto je tam volnoběžka.To by jsi koukal,co udělá v 1500ot motoru,když se najednou zasekne.Mám vlastní zkušenost.
Když se ti zasekne co? V 1500ot/min. Už ta volnoběžka bude téměř bez funkce a zaseklou jí za chodu téměř nepoznáš. Hlavně ve volnoběžných otáčkách je to nepříjemný ;)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5178
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Při ubrání plynu to odšroubovalo volnoběžku,spadla a vystřelila.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Cupra.TDI píše:Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
předstihová spojka na altíku
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

Huml píše:
Cupra.TDI píše:Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
předstihová spojka na altíku
Předstihová spojka :? = volnoběžka :D někdy človek ani neví co kupuje (noteeth) (noteeth) (noteeth) to je jako šufánek a naběračka
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5178
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak jsem měnil diody kvůli dobíjení,vyndat altík u ASV porod a každému radím a mě se sekla volnoběžka.Nemáte někdo v Praze prosím na půjčení za úplatu na sobotu klíče (tisícihrany) na volnoběžku? Děkuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14473
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mám ve Strašnicích.
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

no jo, ale když to teda dělá ta volnoběžka, tak jakto že po cca minutě motor přepne a zvuk a kmitání tý kladky úplně zmizí... :? :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“