Stránka 3 z 7
Napsal: 30 zář 2009, 23:31
od Forest
cupra píše:dobra,dajme tomu ze luzpo odmeralo 433 hp ( graf k nahliadnutiu na fore)madarske polo ako ze ma 280 hp(graf sme nevideli)a
vy tomu verite ze ma len 280!!! potom ste velmi naivny aj ty foreste stale tu hovoris o skutocnych vykonoch a zaujimave ze si tomuto uveril...vsetci tu hovoria ze madari su daleko vpredu a vy si myslite ze vo vykone su pozadu!!!neverim tomu!!!
kludne maju aj 500 hp ...na 10,34 treba asi tolko moj odhad aj honda predokolka s turbom tolko cca potrebuje...

A Ty tomu veris, ze Lupo ma 433? Chapej, nekdo se kvuli reklame precenuje, jiny podcenuje (Madari). Co je ferovejsi? Pro me pristup Madaru.
Jsem rad, ze jsi zminil i to, co jsem zvyraznil jakozto druhe - jde o to, ze to se mi snazil namluvit pan Soltys v Mimoni - pokousel se mi tvrdit, ze Lupo ma uz pres 500koni a nedokazal protiargumentovat na moji poznamku, ze pokud by takove kone opravdu meli, pak by zajeli zhruba to same, co Ales Skutchan s G2 R32 (zajel tusim 10,7), ktery by tam mel mit zhruba takovyto vykon.
Na tento argument se pan Soltys usmal a odesel pryc - neschopen dalsi konverzace v duchu predkladani argumentu a protiargumentu.
Takze ja souhlasim s tim, ze Madari maji podstatne vice koni, nezli uvadeli a uvadeji na svych strankach.
Na druhou stranu upozornuji na to, ze Lupo nema ani zdaleka jimi deklarovane hodnoty. Pokud by chtel snad nekdo diskutovat, pak verte, ze i "certifikovanu Mahu" neni problem osalit. Staci proste udelat neco, co ji dava duvod myslet si, ze motor musi prekonat vice odporu vice prace, nezli ve skutecnosti prekonava. Proste, ucelne a jednoduche. Ostatne dukazem jsou na jejich grafu i hodnoty, ktere nevahali ukazat.
Takze drahy cupro, jediny, kdo neco zere jsi Ty

A musim rict, ze jim zeres "i s navijakem". Opakuji, hrozne se mi libi, ze jsem cely tento prispevek zalozil na TEBOU dodanych argumentech. Dekuji.
Napsal: 01 říj 2009, 05:54
od alpiners2
forest neber to tak vážne

možno maďari majú viac v pole ako uvádzajú oficiálne, možno nemá lupo toľko ako uvádza profituning. na brzde sa dá pekne čarovať s výkonom. stačí zmeniť pár údajov a vylezie hneď iný výkon na grafe.
maďari jazdia pekné časy a ostatný musia na svojich autách popracovať.
Napsal: 01 říj 2009, 06:16
od Bóďa
dongrofo píše:Pánové, nikto nepovedal ze to Polo zajazdilo 10,37 s 280hp. S vykonom 280hp udavanych na ich stranke zasli naj cas 10,85. Presiel polrok a dali 10,37. Nasledne na svojej stranke updatovali vykon na 340hp. Graf z brzdy som nevidel,takze ostava verit co uverejnili. Verejny je iba graf toho Leona... P.S. Bavime sa o vykone bez nitra a nitro v Pole pouzivaju...
Ano, s tím výkonem a časy je to přesné.
Forest: Polo má náhon na zadek... Takže se mu nadzvedl předek jen jak motor zabral a chcípnul.

Napsal: 01 říj 2009, 07:29
od cupra
podla mna 433 hp lupo mohlo mat ked islo cas 11,02 a nepovedz mi ze nie...je to realne ked na cas 10,6 treba cca 500 hp...len uz si uvedom co napisal boda aj ja ze styrkola pod urcity cas je nevyhoda ako vyhoda...a neviem preco sa snazis stale lupo zhodit...dokaz sa aspon priblizit tomu casu a poviem klobuk dolu a nie len dristy pisat...

Napsal: 01 říj 2009, 07:57
od dongrofo
Video z akcie kde islo PoloTDI 10,37s:
http://vimeo.com/6593886
Napsal: 01 říj 2009, 08:25
od alpiners2
súhlasím s cuprom že 4kolka uberá z výkonu. ďalšia vec je aj hmotnosť vozidla. ak by lupo vážilo len toľko ako maďarské polo tak zajazdí možno rovnaký čas.
Napsal: 01 říj 2009, 09:37
od TDI tech
alpiners2 píše:súhlasím s cuprom že 4kolka uberá z výkonu. ďalšia vec je aj hmotnosť vozidla. ak by lupo vážilo len toľko ako maďarské polo tak zajazdí možno rovnaký čas.
Jasne ze 4kolka ma vacsie straty. Ved motor taha dva diferaky kardan atd. naviac. Cize straty navysenou hmotnostou, valivim odporom a pod. su hendikep. Ale na druhej strane co 4kolka straca uz pocas jazdy, podstatne viac ziska na starte. 4kolka ma na starte nezanedbatelnu vyhodu v podstatne efektivnejsej trakcii.
Napsal: 01 říj 2009, 09:54
od cupra
TDI tech píše:alpiners2 píše:súhlasím s cuprom že 4kolka uberá z výkonu. ďalšia vec je aj hmotnosť vozidla. ak by lupo vážilo len toľko ako maďarské polo tak zajazdí možno rovnaký čas.
Jasne ze 4kolka ma vacsie straty. Ved motor taha dva diferaky kardan atd. naviac. Cize straty navysenou hmotnostou, valivim odporom a pod. su hendikep. Ale na druhej strane co 4kolka straca uz pocas jazdy, podstatne viac ziska na starte. 4kolka ma na starte nezanedbatelnu vyhodu v podstatne efektivnejsej trakcii.
presne tak moj odhad je do 13 sek ma vyhodu stvorkola.menej ako 13 uz dvojkola vede...s tym istym vykonom...my s forgim na cupre sme spravili na styrkole 13,95 a mame zmeranych len 221 hp.najviac sme vytazili zo startu...potom nas uz konkurencia hned dobiehala...keby sprint bol napr na 600 metrov tak sa styrkola VOBEC NEOPLATI...

Napsal: 01 říj 2009, 10:11
od forgi
Aj na 400m mame čo robyt z BMW 330D.

Napsal: 01 říj 2009, 10:20
od alpiners2
to bmw má pekné časy, koľko má v tom ps?
Napsal: 01 říj 2009, 10:23
od forgi
Asik 285PS ale neviem presne Cupra určite vie? Tak nech odpovie! Asik som básnik.

Napsal: 01 říj 2009, 10:35
od cupra
to BMW je momentalne najrychlejsi dizel na slovensku v seriovych autach...295 hp a 700 NM(graf z mahy som videl chipoval MMracing)...a podla mojich info sa dalej posiluje...jeho naj cas je 13,49 a to total zo sedackami a povinnou vybavou!!!ziadne odlahcovanie...
Napsal: 01 říj 2009, 10:55
od dongrofo
Je nacase zaviest aj na SK rozdelenie kategorie do 2500 a nad 2500

To BMW je neporazitelne...
Napsal: 01 říj 2009, 11:02
od jordi
jakze nie, len treba zabezpecit mokru trat

Napsal: 01 říj 2009, 12:10
od cupra
jordi píše:jakze nie, len treba zabezpecit mokru trat

to mas pravdu!keby mali sme stastie ze 2 krat prsalo zo 4 pretekov,keby nie, tak nevyhrame drag cup! ale aspon je to spravodlive...1,9 sa nemoze porovnavat z 3,0...a to rozdelenie by bolo fajn...ale moc tomu neverim...
