Diagnostika u JTD vyblikanim

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kecka píše:Mas to dane v jedne slozce a zpoustis ten exe soubor z te slozky ???? pokud si udelas jenom zastupce tak to nejde,,,,,,!!!!

Jinak jak dam tu 166 JTD tak se mi to taky spoji ze stilem ....... ale nejsem si jistej .......
Ano pustam to z tej slozky a v def mam len tie tri jednotky,co som pisal vyssie.
Kurva zlate VW Group na to diagnostikovanie...... (LOL)
Nemate niekto spojazdneny Excaminer?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

dej meila poslu ti DEF edc 15
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

favo007 píše:Vaha neni BOSH ,ale HUCO,ale tou to si myslim,ze to neni,ale jako nevylucuju to. Ja myslim ze turbo tlaci jak ma,ale v urcitych rezimech nedopuje jak ma. A to myslim ze dela prave nejaka elektronika.
Ted sem rozebral EGR system. Sundal ten bazem co dava pokyn k podtlaku nebo jak to rict a on asi funguje,ale nejak blbe. Vrci na volnobeh trosku taha,ale malo. Nikdy to nemuze otevrit ten sileny EGR ventil. Sere me ze kdyz jsem to ted zaslepil,tak to sice jede tak o 10% lip,ale silene zere. Jako ja ho porad honim,ale na 60l sem najel necelych 600km a uz mi sviti hladove oko,takze spotreba nekde k 9 l. Teda jezdil sem ted hodne na akceleraci,protoze sme porad merili. Nejhorsi casy jsou kdyz motor nema otacky to je uplne zdechle. Vseci mi rikaji ze to jede dobre at to neresim,ale proste myslim ze by me predjela aj 1,6. Kdyz jsem to koupil,tak to tahalo poradne ,ale pak blbnul potenciometr a odesla vaha a od te doby zaclo blbnout nejspis aj to EGR. nejak to se sebou souvisi. Kdybyb mi nekdo pucil tu vahu BOSH at to vyloucim byl bych rad. Jinak baterka ted byla odpojena Kazdy den. Vyvarovali sme to a delal se podvozek
skus pri vypnutom motore odpojit konektor z vahy a ist sa potom kusok previest, ak to bude horsie tak vaha je ok.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

autickar21 píše:
favo007 píše:Vaha neni BOSH ,ale HUCO,ale tou to si myslim,ze to neni,ale jako nevylucuju to. Ja myslim ze turbo tlaci jak ma,ale v urcitych rezimech nedopuje jak ma. A to myslim ze dela prave nejaka elektronika.
Ted sem rozebral EGR system. Sundal ten bazem co dava pokyn k podtlaku nebo jak to rict a on asi funguje,ale nejak blbe. Vrci na volnobeh trosku taha,ale malo. Nikdy to nemuze otevrit ten sileny EGR ventil. Sere me ze kdyz jsem to ted zaslepil,tak to sice jede tak o 10% lip,ale silene zere. Jako ja ho porad honim,ale na 60l sem najel necelych 600km a uz mi sviti hladove oko,takze spotreba nekde k 9 l. Teda jezdil sem ted hodne na akceleraci,protoze sme porad merili. Nejhorsi casy jsou kdyz motor nema otacky to je uplne zdechle. Vseci mi rikaji ze to jede dobre at to neresim,ale proste myslim ze by me predjela aj 1,6. Kdyz jsem to koupil,tak to tahalo poradne ,ale pak blbnul potenciometr a odesla vaha a od te doby zaclo blbnout nejspis aj to EGR. nejak to se sebou souvisi. Kdybyb mi nekdo pucil tu vahu BOSH at to vyloucim byl bych rad. Jinak baterka ted byla odpojena Kazdy den. Vyvarovali sme to a delal se podvozek
skus pri vypnutom motore odpojit konektor z vahy a ist sa potom kusok previest, ak to bude horsie tak vaha je ok.
Medzi recou, ja som sa tez cudoval co mne to furt zere po meste aj travu okolo cesty, potom som zacal spekulovat ako pridat turbu, kontroloval som hadice a tam netesnosti jak hovado. eskapasky postrkane a podobne. takze pomenil som ich, nie je to 100% ale co som najazdil 50km po meste tento tyzden na studeno stale, tak rucicka na palivomeri sa ledva pohla, predtym bola skoro stvrtka nadrze v cudu...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kecka píše:dej meila poslu ti DEF edc 15
Dal som ti to na SZ...Dik
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

autickar21 píše:
autickar21 píše:
favo007 píše:Vaha neni BOSH ,ale HUCO,ale tou to si myslim,ze to neni,ale jako nevylucuju to. Ja myslim ze turbo tlaci jak ma,ale v urcitych rezimech nedopuje jak ma. A to myslim ze dela prave nejaka elektronika.
Ted sem rozebral EGR system. Sundal ten bazem co dava pokyn k podtlaku nebo jak to rict a on asi funguje,ale nejak blbe. Vrci na volnobeh trosku taha,ale malo. Nikdy to nemuze otevrit ten sileny EGR ventil. Sere me ze kdyz jsem to ted zaslepil,tak to sice jede tak o 10% lip,ale silene zere. Jako ja ho porad honim,ale na 60l sem najel necelych 600km a uz mi sviti hladove oko,takze spotreba nekde k 9 l. Teda jezdil sem ted hodne na akceleraci,protoze sme porad merili. Nejhorsi casy jsou kdyz motor nema otacky to je uplne zdechle. Vseci mi rikaji ze to jede dobre at to neresim,ale proste myslim ze by me predjela aj 1,6. Kdyz jsem to koupil,tak to tahalo poradne ,ale pak blbnul potenciometr a odesla vaha a od te doby zaclo blbnout nejspis aj to EGR. nejak to se sebou souvisi. Kdybyb mi nekdo pucil tu vahu BOSH at to vyloucim byl bych rad. Jinak baterka ted byla odpojena Kazdy den. Vyvarovali sme to a delal se podvozek
skus pri vypnutom motore odpojit konektor z vahy a ist sa potom kusok previest, ak to bude horsie tak vaha je ok.
Medzi recou, ja som sa tez cudoval co mne to furt zere po meste aj travu okolo cesty, potom som zacal spekulovat ako pridat turbu, kontroloval som hadice a tam netesnosti jak hovado. eskapasky postrkane a podobne. takze pomenil som ich, nie je to 100% ale co som najazdil 50km po meste tento tyzden na studeno stale, tak rucicka na palivomeri sa ledva pohla, predtym bola skoro stvrtka nadrze v cudu...
Ja si robim teraz take zaslepky.Jedna pojde do hadice co ide z turba do IC a druha do hadice,co uz sa napaja do sania motora.
V jednej zaslepke bude šlajfek z duše a v druhej manometer. Nafukam to na 1,5 atm a uvidime,ci to niekde pusta vzduch....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

mas to v meilu
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kecka píše:mas to v meilu
:worthy:
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

alfik píše:
autickar21 píše:
autickar21 píše: skus pri vypnutom motore odpojit konektor z vahy a ist sa potom kusok previest, ak to bude horsie tak vaha je ok.
Medzi recou, ja som sa tez cudoval co mne to furt zere po meste aj travu okolo cesty, potom som zacal spekulovat ako pridat turbu, kontroloval som hadice a tam netesnosti jak hovado. eskapasky postrkane a podobne. takze pomenil som ich, nie je to 100% ale co som najazdil 50km po meste tento tyzden na studeno stale, tak rucicka na palivomeri sa ledva pohla, predtym bola skoro stvrtka nadrze v cudu...
Ja si robim teraz take zaslepky.Jedna pojde do hadice co ide z turba do IC a druha do hadice,co uz sa napaja do sania motora.
V jednej zaslepke bude šlajfek z duše a v druhej manometer. Nafukam to na 1,5 atm a uvidime,ci to niekde pusta vzduch....
ja som to mal jednoduchsie, jazdim kratke trasy, takze mi to vsetko ukazali olejove vypari. vsade kde som chytil mastnotu som vedel ze je zle, cize vsade. len hosie je ze mam problem tie hadice utesnit, obycajne eskapasky sa teplom moc roztiahnu.
favo007
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 06 čer 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo007 »

No ja sem hadice prosel a jen jedna byla prdla. Tu sem utesnil a na vykon to nemelo vliv,ale to kluci na foru rikali. jinak sem na zadnou netesnost nedosel. Jezdim taky porad kratke trasy a studeny a ono to je asne ze to za studena a prvni km zere nad 10 l. Diesel se dlouho prohriva. jak se nedostanu pri tech rychlych jizdach nad 1O l,takto je dobre.Ale na dalku bych nechtel jit nad 6 l.Me je jasne ze to auto nemuze v tom mestskem provozu zrat pod 7.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

favo007 píše:No ja sem hadice prosel a jen jedna byla prdla. Tu sem utesnil a na vykon to nemelo vliv,ale to kluci na foru rikali. jinak sem na zadnou netesnost nedosel. Jezdim taky porad kratke trasy a studeny a ono to je asne ze to za studena a prvni km zere nad 10 l. Diesel se dlouho prohriva. jak se nedostanu pri tech rychlych jizdach nad 1O l,takto je dobre.Ale na dalku bych nechtel jit nad 6 l.Me je jasne ze to auto nemuze v tom mestskem provozu zrat pod 7.
Kontrolovali ste uz ten soft v tom aute?
A este stale neviem,kolko ti tlaci turbo v urcitych otackach a kolko dava vaha vzduchu.....Skusal si ju odpojit,ako tu radili???
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

favo007 píše:No ja sem hadice prosel a jen jedna byla prdla. Tu sem utesnil a na vykon to nemelo vliv,ale to kluci na foru rikali. jinak sem na zadnou netesnost nedosel. Jezdim taky porad kratke trasy a studeny a ono to je asne ze to za studena a prvni km zere nad 10 l. Diesel se dlouho prohriva. jak se nedostanu pri tech rychlych jizdach nad 1O l,takto je dobre.Ale na dalku bych nechtel jit nad 6 l.Me je jasne ze to auto nemuze v tom mestskem provozu zrat pod 7.
Pokial mas vsetko v norme, tak nad 6 nepojdes, ci dialnica, okresky mesto, ak pojdes dlhu trasu nemas sancu. ja aj s tymi podfukujucimi hadicami nejdme nad 6 aj ked motor vidi plny plyn pri kazdom obiehani... Inak zvuk motora mas ok? nema moc hruby chod? bjukemen to riesil tez, nakonec pomohlo vy cistenie vstrekovacov. potom sa mu aj motor stisil aj spotreba isla dole. A k tym 10litrom, no to som mal aj ja, ale teraz sa na kratke studene trasy co som jazdil tyzden ledva pohla rucicka nadrze, predtym by bola stvrtka v p...i. Mozes mat aj prdnuty IC. v skratke turbo musis pocut len tlmene, nie pisklavi zvuk... Podla mna to budes mat len turbo, vahu alebo blby soft. A teplotu motora mas OK?
favo007
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 06 čer 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo007 »

Pod odpojeni vahy to nejde vubec,takze ve vaze to muze byt jedine ze by BOSH daval jeste lepsi hodnoty.Jako kontrolovat soft nevim proc. rikam kdyz sem to koupil a vezl Breclav-Zlin tak sem na 6 l nafty najel 135 km daval sem tomu po krku. zarazelo to do sedaku jako prase. a to bylo sice na uzkych 175tkach,ale zase zimnich. V te dobe byly stary filtry. Vzduchac byl uplne zabetonovany. Bylo tam vse pisek,muchy,listi... Rikam si super vymenim ted aj palivovy a spotreba pujde jeste dolu,ale od te doby to slo vse do hazlu. zacal blbnout potenciometr,takze to slo min 30 do nouzoveho rezimu a to potom teprv nejelo. Nastesti to byl jen kontakt ktery sem prostrikl.pak odesla ze dne na den odesla vaha. Jezdil sem mesic bez ni. Pak ji vymenil a auto uz nemelo takovy tah a cukalo pri urcityach otackach. Tak si rikam mam urvany silentblok a asi EGR. zacal sem resit EGR a dal to znate.Kamos mi porad rikal,ze jestli sme tam delal takove zasahy v te elektronice,tak ta jednotka je sice smazana,ale porad poblbla.Ja si myslim ze si nacetla davno spravne hodnoty. To yb zase jelo uplne jinak. startuje to krasne zvuk je vpohode,ale pri studenem startu jakoby trosicku klepal.
Teplota parada. Mel sem podezreni ze mam foukle tesneni,ale to se nikdy neprehralo. Akorat mam praskly chladic,ktery tece jen nekdy.Jednou vytece 1dc vody a pak mesic nic. A mam vetsi pretlak v chladicim okruhu. Kdyz dojedu s horkym motorem,tak voda vyleze o 10mm nahoru,ale jak zchladne tak zase klesne,ale nic jineho na foukle tesneni neukazuje,tak sem vymenil olej v motoru.Ono by to zrychleni na 100 nebylo spatne. Prece jen mam ne moc kvalitni gumy 195,v kufru basak,dost velkou vybavu,tazne zarizeni a vzdy se mnou jede spolujezdec,ale to zrychleni kdyz to nema utacky,tak tam naprosto chybi kroutak,ktery,jak vite ma turbo dopovat podle RJ.Tento tyden naberu konecne kvalitni naftu. mam zato ze Verva tomu auto da zase to co potrebuje. Vim ze se na to jelo mnohem lip a ted sem tam mel naftu z makra a najel sem na plnou jen 600 km teda samozrejme mam tam jeste asi 8-9 l,ale na to najedu 100.Cistic vstriku ja se bojim. Ja raci budu lit VERVU,protoze nechci at se mi zaserou vstriky a nebo cerpadlo. Jinak porad tady nemuzu najit nikoho kdo mi udela poradnou celou diagnostiku a za dobre penize. Ja za to nedam 1000.
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

s tu diagnostiku si moc neporadis. co su bezne servisy, tie beru cca 500. ale tam maju take diagnostiky.... precita pamet zavad a niektore akcne cleny otestuje systemom ze ci odpoveda... Kvalite ako maju vo fiate sa nic nevyrovna, ale za smusi na nej chlap vedet robit. No potenciometer nemusis mat dobry, on je stereo, cize ma dve drahy ktore meria sucasne. na kvalitnej diagnostike ti to moze ukazat. dalsia vec, ked odpojis baterku na viac ako pol hodinu sa ti vymazu rozsahy hodnot zo snimacov v rj. takze po opetovnom zapojeni si ich naspet nacita. ak chces mat istotu nejake blbosti, odpoj baterku, zhod dekel z motora dole a prestriekaj vsetky kontakty na snimacoch co tam najdes, aj na vstrekovacoch. rovno vycisti aj snimac tlaku v sacom potrubi, ak si ho necistil, bude urcite zaneseny. Dalsia vec kolko su u teba bezne otacky? s tymto motorom nechod pod 1700 a v malych otackach nedavaj tomu plne gule, setris tym zotrvak. no sajrajt na cistenie vstrekov , momentalne mam od STP diesel injector cleaner aj s nafto agip, ktora by mala byt na cistenie palivoveho system a nevyhodilo to ziadnu chybu. Moze byt v cudu aj ta vakuova pumpa, v skrtake skontroluj vsetky netesnosti a vsetky eskapasky. ak je paska dobra, tak s nu nemas sancu pohnut.
favo007
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 06 čer 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo007 »

Ja sme vsechny cisla ktere sem videl strikal.:D snimac tlaku sem vypral v benalu. nebyl nejak zasrany. trosku jo.Rikam ta baterka byla ted asi 24 h odpojena. Ja beru normalni otacka 1500 kdy je maximalni kroutak. Auto ma od 1500 plynule tahnout. to jsou provozni otacky dieselu. O dvouhmotaku vim a mam ho pry velice dobry. Treba fakt pumuze vymena toho utrzeneho silentbloku na prevodovce,protoze kamos rikal ze to ma na prubeh kroutaku vliv. Mylsim si ze mi ty hadice fakt tensi. Prochazeli sme to,ale nejsu v tom zase takovy odbornik. Trebany to chtelo nejak natlakovat no
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“