TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rada
Ahoj, zkus si zkontrolovat nasavani vzduchu do airboxu a pak nasledne do sani. Muzes ho tam mit pricpane a kdyz pak zastavis na volnobeh tak se ti to rozsype kdyz se rozjedes...
Seat Ibiza FR 1,9Tdi 96Kw trosku upravena 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 říj 2009, 18:27
- Bydliště: Stara Lubovna SK
Odpovědi: 0
Re: Rada
Hmm.. tiez dobra pripomienka...cize airbax myslis,tu skatulu kde je vzduchovy filter??hydrant píše:Ahoj, zkus si zkontrolovat nasavani vzduchu do airboxu a pak nasledne do sani. Muzes ho tam mit pricpane a kdyz pak zastavis na volnobeh tak se ti to rozsype kdyz se rozjedes...

- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
ono neni PL repas ako PL repas, ja ma tiez z PL, nabehane zatial 20tisic a neni problem (pri tlaku max. 1.5-1.6bar)..zalezi skor na akeho PL majstra sa trafivladik píše:no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 říj 2009, 18:27
- Bydliště: Stara Lubovna SK
Odpovědi: 0
no hej... mas pravdu,ale tak to je zo vsetkym...tomiisp píše:ono neni PL repas ako PL repas, ja ma tiez z PL, nabehane zatial 20tisic a neni problem (pri tlaku max. 1.5-1.6bar)..zalezi skor na akeho PL majstra sa trafivladik píše:no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
turbo
Sorry,ale klidně to může být nevyvážením turba....Pokud to máš od stejného dodavatele tak by to i mohlo odpovídat.Pokud tomu nedáváš na prdel tak to i ty 5000km bez vyvážení ujede.Mi na vyvažovačce jelo turbo bez vyvážení na 150000ot\min půl hodiny a nic se nestalo.Ale v autě je to jiné......Nakoupil jsem z pl turba snad od všech co je tam dělají a z 23"opravců" bych já bral od dvou.
Ale,,,,Prvně zkontroluj tlak oleje měl by být 3-4bar.
pak ČISTOTU,, těsnost soustavy sání...
A pokud důvěřuješ svému mechanikovi že neudělal technologickou chybu a nepomůže nic jiného tak změn dodavatele turba
Ale,,,,Prvně zkontroluj tlak oleje měl by být 3-4bar.
pak ČISTOTU,, těsnost soustavy sání...
A pokud důvěřuješ svému mechanikovi že neudělal technologickou chybu a nepomůže nic jiného tak změn dodavatele turba
RRadim 608557734
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 říj 2009, 18:27
- Bydliště: Stara Lubovna SK
Odpovědi: 0
Dik za super radu cenim si to,no dnes bude demontovane turbo a dam ho spravit u nas,no a samozrejme prekontrolujem tlak oleja a tesnost i cistotu vzduchoveho systemu...s tym tlakom oleja... cerpadlo tam je uz nove.. to nas napadlo ako prve.. no nemerali sme tlak nemali sme ako.. vies poradit kde sa to da? a to turbo bolo vyvazovane stale u toho isteho mechanika v Pl niekde vo Wroclav..
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
OOU wroclaw dělá jen nízkootáčkové vyvážení tzn že to vyváží jen na hřídeli pak jej znovu rozeberou vsadí do ložisek a do korpusu a pak jej složí,ale už nevyváží....Koukni se pak na hřídelku u kompresorového(výfukového) kola uvidíš tam stopy po pískování a to pusobí jako smirkový papír na mosazné ložiska turba!!! Tím opotřebení a následná destrukce turbodmychadla...ale možná jsem já natrefil při koupi na špatný kus 
Ona cena tomu ale odpovídá


Ona cena tomu ale odpovídá


RRadim 608557734
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 říj 2009, 18:27
- Bydliště: Stara Lubovna SK
Odpovědi: 0
Hmm tak super by bolo ,keby to tak bolo... no za repas som zaplatil v polsku 380eurRR píše:OOU wroclaw dělá jen nízkootáčkové vyvážení tzn že to vyváží jen na hřídeli pak jej znovu rozeberou vsadí do ložisek a do korpusu a pak jej složí,ale už nevyváží....Koukni se pak na hřídelku u kompresorového(výfukového) kola uvidíš tam stopy po pískování a to pusobí jako smirkový papír na mosazné ložiska turba!!! Tím opotřebení a následná destrukce turbodmychadla...ale možná jsem já natrefil při koupi na špatný kus
Ona cena tomu ale odpovídá![]()
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To mazání se měří většinou v místě čidla tlaku u olejového filtru (vyšroubuješ čidlo, dáš potřebnou redukci a barometr)
Hlavně je potřeba změřit tlak při plně prohřátém motoru (to, že máš na studeném motoru při volnoběhu tlak 3,5bar, je údaj úplně k ničemu)
Nechat připojený budík a jet auto někam prohnat a řádně mu zatopit (a sledovat ten barometr)
Při plně prohřátém motoru by mělo být na volnoběh min 1,5bar a tlak musí jít s otáčkami plynule nahoru (nesmí třeba od 3000ot zase klesat) až do cca 4,5bar.
Pokud to takhle bude fungovat tak nebude v mazaní problém, ale pokud tlak spadne pod 1,3 -1,2bar, tak to trubo nejspíš dlouho chodit nebude, pod 1bar je to jistá smrt (taky záleží, jak se s tím autem zachází).
PS1: s tím pískováním je to nesmysl
PS2: žádná mosazná ložiska v turbu nejsou
Hlavně je potřeba změřit tlak při plně prohřátém motoru (to, že máš na studeném motoru při volnoběhu tlak 3,5bar, je údaj úplně k ničemu)
Nechat připojený budík a jet auto někam prohnat a řádně mu zatopit (a sledovat ten barometr)
Při plně prohřátém motoru by mělo být na volnoběh min 1,5bar a tlak musí jít s otáčkami plynule nahoru (nesmí třeba od 3000ot zase klesat) až do cca 4,5bar.
Pokud to takhle bude fungovat tak nebude v mazaní problém, ale pokud tlak spadne pod 1,3 -1,2bar, tak to trubo nejspíš dlouho chodit nebude, pod 1bar je to jistá smrt (taky záleží, jak se s tím autem zachází).
PS1: s tím pískováním je to nesmysl
PS2: žádná mosazná ložiska v turbu nejsou
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
za kontrolu softu teda log z diagnostiky nič nedáš ako tu bolo povedane, nie je čip ako čip a origo turba toho zdrzia viac ako repas s PL. Výmena IC po havarii turba je samozrejma vec...Pokial ti to sralo olej do vyfuku muselo to aj hodne kúriť..to si si mohol všimnuť. Prvej si prejdi ten soft a potom budu vsetci mudrejsi.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 říj 2009, 18:27
- Bydliště: Stara Lubovna SK
Odpovědi: 0
Ok dikes.. tu kontrolu logu mi spravia aj v servise VW ci je nato treba nejaky secialny softver ... ako tu pozeram co tu chalani maju??midnight_man píše:za kontrolu softu teda log z diagnostiky nič nedáš ako tu bolo povedane, nie je čip ako čip a origo turba toho zdrzia viac ako repas s PL. Výmena IC po havarii turba je samozrejma vec...Pokial ti to sralo olej do vyfuku muselo to aj hodne kúriť..to si si mohol všimnuť. Prvej si prejdi ten soft a potom budu vsetci mudrejsi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0