17965 regulace plnicího tlaku regul. hranice překročena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

Až to turbo vytáhneš z auta tak si nejdřív zkontroluj vůli na ložiskách.
Vůle musí být minimální :!: :!: . Prostě chytneš za vrtulku a pohneš
doleva,doprava.Tady může vůle být. Nahoru,dolu NE :!:
V tom případě bych to dal raději opravit a vyčistit do servisu.
Vyčistí,opraví, seřídí a máš to na 100pro.a se zárukou. Sice to není
zadarmo ale dušička bude mít klid. Je to lepší než něco podělat sám.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

HondaRS píše:
chosepm píše:Nejvíc se zapotíš u půlení, někdy to de dobře a někdy uplně nah..... a je třeba nahřívat. Uvidíš. Hlavně půlit v axiální ose, at se ti lopatky neopřou o ten obal. Pak si hned spočítej lopatky...pokud 11 nic neřeš, pokud 9, označ si polohu ovládacího kroužku ;) Jinak asi žádný špeky
Mam tu novější verzi 81 ASV.
Jak prosi tě označit polohu ovladacího kroužku mysliš jako na tom naklapění?? Tak fotku kdybys měl :o
jojo...u 11lopatky otočení nemá ne funkci vliv. U 9 lopatky bys to musel znova rozdělat, kdybys ho otočil...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

Ok takže davat bacha "jen" na ty lopatky abych je neotočil...
Zdeno778
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 27 dub 2009, 10:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zdeno778 »

možny problem je že podlakove hadice na ventile 75 su neni zapojene spravne a ten sa potom sprava ako nefunkčny.ten isty problem poznam zo superba
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

Zdeno778 píše:možny problem je že podlakove hadice na ventile 75 su neni zapojene spravne a ten sa potom sprava ako nefunkčny.ten isty problem poznam zo superba
neboj ty hadičky sem neraz kontroloval :)
atlant
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 05 led 2010, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od atlant »

Caute,
Mam takyto problem tiez mi vag vyhadzuje chybu 17965.DOlu su logy 011 a 02.Vie mi niekto poradit????Dakujem

Obrázek
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

Ještě taková drobnost nebylo by lepší po demontáží turba dat nové těsnění popř. které?
atlant
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 05 led 2010, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od atlant »

Poradi mi niekto z tymi LOGami.Neviem presne co by to mohlo byt,bol by som vdacny za nejaku radu.Diiikkk
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

atlant píše:Poradi mi niekto z tymi LOGami.Neviem presne co by to mohlo byt,bol by som vdacny za nejaku radu.Diiikkk
turbo tlačí maximum, skontroluj či chodí regulácia na turbe.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

Turbo js
Naposledy upravil(a) HondaRS dne 08 kvě 2012, 00:01, celkem upraveno 1 x.
swen
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 led 2010, 10:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od swen »

ja mam ten isty problem...turbo bolo cistene pred cca pol rokom...nova vaha...nova podtlakova banka...neviem ci ju nemam nahodou zle nastavenu...robi mi to iste...auto pekne taha ale pri 3000 otackach sa motor dostane do nudzoveho rezimu...robil som aj log...
pozrite sa a dajte mi vediet co by to mohlo teoreticky podla logu byt...
Inak chybu mi ukazuje tu istu...

Obrázek
TITI 72
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 25 srp 2010, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od TITI 72 »

Vyčistit turbo,přesně takovej log jsem měl já, na vyčištěný turbo najeto 3000, a regulace byla zase ko.
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Dnes jsem zjistil stejnou závadu u Oct. "17965 regulace plnicího tlaku regul. hranice překročena". Vyzkoušel jsem akční členy a nebylo slyšet N75. Tak jsem ho zkusil odpojit-připojit konektor a nic. Ticho po pěšině. Už jsem objednal nový. Snad to bude tím. (LOL)
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
swen
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 led 2010, 10:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od swen »

TITI 72 ked som dal dole podtlakovu banku z turba...tak mi lopatky pekne chodili...vobec nebolo citit ziaden odpor...nemoze to byt tym ze je nastavena zle podtlakova banka?
TITI 72
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 25 srp 2010, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovicko

Příspěvek od TITI 72 »

Může, zkontroluj hadičky podtlaku,vyzkoušej N75 v akčních členech,naloguj kanály 3,10,11 a dej to sem. To turbo jsi čistil sám,nebo ti to někdo dělal?
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“