Stránka 3 z 4

Napsal: 06 pro 2009, 19:35
od pafka
mám na Alhambře zakryté komplet chladiče, včetně cooleru, a je to znát na rychlosti ohřátí hodně, že by se to neuchladilo, tak to strach nemám , protože když je míň jak +20 stupnu C,je naopak problém tohle auto donutit se ohřát,(proto maj příhřev nastavený od 12st.C) a to jsem zaizoloval komplet chladič pod autem(trubky k příhřevu), tohle vymyslel blbec, to auto je tak do teplých krajin

Napsal: 06 pro 2009, 19:47
od Vratar
Pak už jedině autogen :D

Napsal: 06 pro 2009, 23:43
od MirekX
taky dávám kartón přes půlku chladiče, aby ledovej vzduch nevalil krz chladiče na motor a je to sakra znát.a ten ropovod pod autem jsem taky obalil mirelonem na topení

Napsal: 07 pro 2009, 01:39
od Andy-CZ
Já si pamatuju jak jsem jel před 2rokama s fabii SDI z krkonoš, kde auto stalo tejden při teplotách kolem -15. Přijdu, nastartuju v podstatě okamžitě, otáčky sice tak 1300, vyrazil sem, a ze špindlu do vrchlabí což je asi 15km se to ohřálo na 70, pak to vůbec nechtělo růst a 90 stupňů sem dosahnul asi za dalších 15km. Ale byly fakt hrozný mrazy.

Napsal: 07 pro 2009, 09:11
od Hobby
Je to ovlivněno napětím svorky DF alternátoru,teplotou nasávaného vzduchu a teplotou motoru.V tel.poradně Škoda mně ještě řekli že to má spínat až od 2400 ot/min.Vyřešil jsem to dvěma diodama v závěrném směru na mínus pol relátek který jde do ŘJ,přes vypínač na kostru a plochou červenou ledkou pro kontrolu sepnutí.Podotýkám že auto jede na pátou rychlost při 2400ot/min přes 100 km/hod takže tento ohřev je na náledí v zimě asi úplně na nic.Po ručním sepnutí je auto zahřáté na třech kilometrech.Mněl jsem to na OC 66kw AGR,a teď i na 4x4 PD ADT a spokojenost.Auto topí už na druhém kilometru.

Jinak se to tady řeší každou zimu.Stačí dát hledat-údržba/problémy VW group-ohřev.


Obrázek


Diody jsou 3A,ledka podle vkusu,odpor asi 130ohmů,nejlepší je vypínač přímo s ledkou.Po zahřátí vypnout.Je to Octavia AGR.Jde to na všechny auta co mají přídavný ohřev.Na Octavii cca 30 min,náklady do 50 Kč.Kdo chce může si dobastlit automatické spínání a vypínání pomocí čidel.Nechtěl jsem to více komplikovat ať je to srozumitelné i pro laiky.


Některé typy přídavný ohřev nemají potom používám díl ohřevu z fordu kde jsou také tři žhaviče a kde se jen rozřízne hadice od přívodu k topení vloží se element a dodělá relé,kontrolka a spínač.

Napsal: 07 pro 2009, 09:45
od Smoke
já si do dal také přes vypínač, ale že by se to rychleji zahřálo? spíš to jen rychlej rozmrazí sklo

Napsal: 07 pro 2009, 10:43
od Deivid
auto stojí venku,po 4km mám cca 70C.Netopím jedu pořád na 3ku 55km/h město.Jo před chladičem mám filtr do digestoře,ne ani tak proto aby to pseudo pomohlo ohřevu ale proti bordelu v zimním období.Pdčko

Napsal: 07 pro 2009, 22:47
od turdy VW
A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

Napsal: 07 pro 2009, 22:51
od turdy VW
Ani mi nemluvte,měl jsem sharana 66kw a ten svinák se v zimě ohříval o mě když jsem do něj sedl...Tyhle auta topí děsně,zlatej passat!!!!

Napsal: 08 pro 2009, 09:26
od Nms
Mě netopí žádný TDI (LOL) I s kartonem před chladičem (wallbash)

Napsal: 08 pro 2009, 09:49
od Smoke
turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.

Napsal: 08 pro 2009, 09:59
od 1pavel
to musíš jezdit s hodně dlouhým prodlužovákem (rofl)

Napsal: 08 pro 2009, 10:08
od alfik
Nemate nahodou EGR off?

Napsal: 08 pro 2009, 10:16
od alfik
Smoke píše:
turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
To si nemyslim,zober si ustredni topeni. Teplo stupa nahoru. Tam vo akurat zastavi termostat.

Napsal: 08 pro 2009, 10:43
od Smoke
alfik píše:
Smoke píše:
turdy VW píše:A co třeba tohle hoši,věřím,že se to ohřeje o něco dříve....
http://www.aukro.cz/item845012177_ohriv ... salni.html

pokud voda nekoluje tak je k ničemu a 500w taky není moc.
To si nemyslim,zober si ustredni topeni. Teplo stupa nahoru. Tam vo akurat zastavi termostat.

až na to že u topení je kotel dole a uspořádání trubek je aby to kolovalo. když si to myslíš. akorát to zavzdušní okruh. stejně 500w ohřát přes 100kg kovu...
na chladiči další blbost když je okruh do 80-90´C uzavřen ;)