Když se podíváš na
www.secespol.cz, tak tam najdeš někde telefon a objednej si deskový výměnník LA 14-10 a vyjde tě do dvou tis. i s dobírkou a hadičníky pak koupíš někde u topenářů kolem 20kč na průměry , které budeš potřebovat. Výměnník musíš dát stejně za filtr, protože,kdyš dáváš druhou nádrž, tak musíš dát filtry dva, abys při přepínání posílal co nejmín oleje do nafty a nafta i olej musí jít přez výměnník, abys při zahřívání motoru zahříval naftuo i čerpadlo a nepouštěl teplý olej do studeného čerpadla, tím bys na chvíli zase srazil teplotu oleje. A ten z té měděné trubky můžeš pak použít před filtr pro olej a nemusíš tam dávat pomocné čerpadlo, protože teplejší líp proteče filtrem.Dobré zapojení je tady -
http://img437.imageshack.us/my.php?imag ... 0027ey.jpg
http://dieselpower.cz/forum_old/viewtop ... =3&page=22
Ale,než nad tím začneš uvažovat, tak si zkus spočítat reálnou návratnost s fakty s kterými musíš počítat!!!
- Když vyjedeš se studeným autem, tak jedeš minimálně 10-20km, než máš na motoru 70 stupnů, aby měl olej aspon 60 a mohl bys to na něj přepnout.
- Před vypnutím motoru musíš zase jed min 5km na naftu abys měl naftu až u vstřikovačů, protože to zase studené na olej nenastartuješ.
- takže pokud jezdíš denně do 30km je návratnost někde po životnosti auta