Stránka 3 z 124

Napsal: 08 led 2010, 19:39
od bjs
Treba si tu najprv zrovnať motory. 2,4td sú motory M21. Tie majú remeň a nie som si istý, ale zo začiatku mali asi aj mechanické čerpadlo, ale aj to asi len v 3 rade.
2,5td a tds sú motory M51 a tie majú len reťazové rozvody. Na M51 sa dá tiež dať mechanické čerpadlo, ale od výroby v M51 mechanické čerpadlo nebolo nikdy! Rozdiel Medzi 2,5 td a tds je intercooler + iné potrubie sania a soft. Ináč sú úplne rovnaké. Porovnajte si sami: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... e/engine/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... se/engine/

Napsal: 08 led 2010, 19:55
od oldaf
bjs píše:Treba si tu najprv zrovnať motory. 2,4td sú motory M21. Tie majú remeň a nie som si istý, ale zo začiatku mali asi aj mechanické čerpadlo, ale aj to asi len v 3 rade.
2,5td a tds sú motory M51 a tie majú len reťazové rozvody. Na M51 sa dá tiež dať mechanické čerpadlo, ale od výroby v M51 mechanické čerpadlo nebolo nikdy! Rozdiel Medzi 2,5 td a tds je intercooler + iné potrubie sania a soft. Ináč sú úplne rovnaké. Porovnajte si sami: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... e/engine/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... se/engine/

Mechanické čerpadlo bylo z výroby jen na 2,4td a to jen v pětce E28, 524td. Ve trojce E30 bylo jen elektrické, ale spousta E30 to má překopané na mechaniku.

Napsal: 09 led 2010, 13:52
od CYRIL
Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.

Napsal: 09 led 2010, 20:16
od bjs
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Dle přilozené fotografie je to motor M51, čiže to môže byť td aj tds. Pozri o dva príspevky vyššie. Nemýlte sa označením td, je ako u M21, tak aj u M51. U M21 je to 2,4td, u M51 je to 2,5td.

Napsal: 09 led 2010, 20:18
od oldaf
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.

Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.

Napsal: 09 led 2010, 20:23
od bjs
Mechanické čerpadlo bylo z výroby jen na 2,4td a to jen v pětce E28, 524td. Ve trojce E30 bylo jen elektrické, ale spousta E30 to má překopané na mechaniku.[/quote]
Viem, že sa montovali do E28, ale s tou E30 som si nebol istý

Napsal: 09 led 2010, 20:26
od oldaf
bjs píše:
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.
Dle přilozené fotografie je to motor M51, čiže to môže byť td aj tds. Pozri o dva príspevky vyššie. Nemýlte sa označením td, je ako u M21, tak aj u M51. U M21 je to 2,4td, u M51 je to 2,5td.

To je právě problém, spousta lidí nemá potuchu že M51 je jak TD tak TDS. Všichni si myslej že je jen Td v M21 a TDS je M51

Napsal: 11 led 2010, 12:29
od bpmhmoto
No jasně že 2.4TD. A jinak je moc pěkný, že máš na TDS mechanický čerpadlo, ale je použitý právě z 2.4TD. Tak mě moc nekrm a radši mi napiš jak to s tím čerpadlem jezdí. Taky jsem o něm přemýšlel, nemám rád elektroniku

Napsal: 11 led 2010, 17:35
od CYRIL
oldaf píše:
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.

Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.

Napsal: 11 led 2010, 17:56
od CYRIL
CYRIL píše:
oldaf píše:
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.

Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.Než něco napíšete pořádně si přečtěte co kdo napsal

Napsal: 11 led 2010, 17:58
od oldaf
CYRIL píše:
oldaf píše:
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.

Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.

Vám už asi víc hlavu blbnout nejde, pokud si přečtete celou diskuzi zde tak nevím kde jste sebral že tady někdo píše že E28 má elektrické čerpado. Umíte číst?
Podívejte se na moje fotky, na fotce vidíte motor M51 a né starou mrdku M21, a M51 je jak TD tak TDS a to že mám na motoru M51TDS mechanické čerpadlo na tom není nic divného. Když může jezdit TDI s mechanikou tak proč né TDS.

Napsal: 11 led 2010, 18:04
od oldaf
CYRIL píše:
oldaf píše:
CYRIL píše:Dle přiložené fografie to není tds ale td.někdo ti překopal motor.

Další pane chytrý, prosím ušetřete mě přiblblých příspěvků na toto téma. Pokud nepoznáte na přiložené fotografii mechanické čerpadlo na motoru M51 tak si kupte oční kapky.
Pane právě proto je to td má mechanické čerpadlo.Pro vás ještě jednou E 28 TD v životě neměla elektronická čerpadla.Dále pro vaši informaci TD jsou poháněna rozvodovým řemenem TDS řetězem a tudíž mají jinou hlavu.Po těch letech co dělám auta si nenechám blbnout hlavu.

Tak ještě jednou pro Vás, motor M51 a to jak TD tak TDS má jen rozvodovej řetěz. Řemen nikdy neměl, jestli umíte používat etku tak si to tam najděte.

Napsal: 11 led 2010, 18:15
od oldaf
bpmhmoto píše:No jasně že 2.4TD. A jinak je moc pěkný, že máš na TDS mechanický čerpadlo, ale je použitý právě z 2.4TD. Tak mě moc nekrm a radši mi napiš jak to s tím čerpadlem jezdí. Taky jsem o něm přemýšlel, nemám rád elektroniku
Jak to jezdí? jezdí podle toho jak se to nastaví, protože u mechaniky si to naladím tak jak se mi to líbí. Stačí 13-ctka klíč a šroubovák a přidám si na čerpadle kolik potřebuju. Troufnu si tvrdit že to jede líp jak většina TDS co tady jezděj, ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet proti čiplýmu TDSu. Ale sériovky na to nemaj.

Napsal: 11 led 2010, 18:58
od CYRIL
oldaf píše:
bpmhmoto píše:No jasně že 2.4TD. A jinak je moc pěkný, že máš na TDS mechanický čerpadlo, ale je použitý právě z 2.4TD. Tak mě moc nekrm a radši mi napiš jak to s tím čerpadlem jezdí. Taky jsem o něm přemýšlel, nemám rád elektroniku
Jak to jezdí? jezdí podle toho jak se to nastaví, protože u mechaniky si to naladím tak jak se mi to líbí. Stačí 13-ctka klíč a šroubovák a přidám si na čerpadle kolik potřebuju. Troufnu si tvrdit že to jede líp jak většina TDS co tady jezděj, ještě jsem neměl možnost to vyzkoušet proti čiplýmu TDSu. Ale sériovky na to nemaj.quote]Dyt to říkám překopávka.Už jsem to psal na začátku diskuze.Já se bavím o originálu a v tom se nemýlím.

Napsal: 11 led 2010, 19:08
od CYRIL
Já měl na mysli že tam je čerpadlo s E28 ta používala mechanická čerpadla které je namontováno na vašem TDS.Snad se nyní shodnem.Co se týče rozvodu 524td má řemen 525td a525tds řetěz.Lépe to už nevysvětlím.