Zamrzlá naft HELP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mcarisma
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 led 2009, 12:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcarisma »

no když jsem dneska zkusil vypustit z filtru naftu tak tekly sracky takoví žlutý hrudky zítra to vyndám proleju naturalem a vyzkoušim to nastartovat a uvydíme. Dám na 100 procent vědět. Zatim Čaw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14444
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Filtr bych automaticky dal novej.
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

natural do nadrže 4 litry a ne do filtru ale prolejt mužeš a pak naplnit naftou

to je bio složka skoro maslo (rofl)
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

dudu píše:ted mě dojel s Oct 2 najeto 55000 a zě to nejede do kopce filtr origo on je drahej tak šup novy a letadlo tankuje jen kvalitu na AGIPU a šetři si body na darky

max 20 tisic km jinak si přečtěte FORD FORUM - vstřiky tdci kolik u nas vydrží km
Ford není auto !
Proč tedy výrobce, má v servisních úkonech 60.tis km-výměnu pal.filtru, aby šetřil zákaznikovu kapsu že, myslím podstatná věc je filtr pravidelně odvodňovat, jinak se stávaj takový patalije-nejde nastartovat..
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to

jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

všechno je to o naftě co tam lejete, tak se nedivte že zamrzáte nikdy se mi to nestalo abych neodjel... :D
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

já sem tankoval loni téměř vždycky u Shellu, kde ta nafta sice není nic extra (podle nějakých testů ani ta jejich premiovka není nic moc, i když mě to s těma starýma dieslama vždycky trochu zacvičilo), a nikdy mi to nezmrzlo, loni sem jel 2x v zimě na hory a tam to v těch -15 chytalo na brnk.
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Já jsem taky nikdy neměl problém se zamrzlou naftou, beru benzina, omv a v nouzi shell a startuju během vteřiny...
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

dudu píše:A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to

jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
OT
Volva jsou dobré káry respektive byly (teď už se všude šetří, už ani nové Octavie nejsou srovnatelné spolehlivosti s I Octavou), ale Ford nejsou auta jsou to líbívé krabice, stejně jako Opel (to je snad zřejmé s cen ojetých vozů!)
P.s.já jsem vždycka kupoval koncern VW, ale i ten brutálně šetří a už nejde v tradicícch (srovnejte Golfa II-III-IV-V) měl jsem vše kromě V a co se týče designu tak velký skok, ale teké velký pokles spolehlivosti hlavně mezi III a IV.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Uz jsem to nekde psal, v 1.9PD jsem menil naftovej filtr jen jedou za 160.000km a to vicemene spis preventivne, bo mi to uz bylo blby. Ale NIKDY jsem nezazil problem se startem ani v tech nejvetsich kosach na Sumave. Tankuju pouze Shell VPD a nebo Vervu od Benziny.

Takze je to v nafte a taky je to podle me cetnosti pouzivani auta. Pokud jezdite kazdej den, nema co v nadrzi zvodnatet a ani bioslozky se nestihnou rozkladat. Kdyz vam to stoji mesic pred barakem a pak s tim jednou jedete nakoupit, tak se pak nedivte, ze mate problem, kdyz jezdite na jednu nadrz pul roku.
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

jear ewing píše:
dudu píše:A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to

jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
OT
Volva jsou dobré káry respektive byly (teď už se všude šetří, už ani nové Octavie nejsou srovnatelné spolehlivosti s I Octavou), ale Ford nejsou auta jsou to líbívé krabice, stejně jako Opel (to je snad zřejmé s cen ojetých vozů!)
P.s.já jsem vždycka kupoval koncern VW, ale i ten brutálně šetří a už nejde v tradicícch (srovnejte Golfa II-III-IV-V) měl jsem vše kromě V a co se týče designu tak velký skok, ale teké velký pokles spolehlivosti hlavně mezi III a IV.
PLNY SOUHLAS
ja taky koncern ale ale co nas čeka s za problemy to ti lidi nevědí i NOVE OCTY MAM TU VOLVO V50 PARADA MOTOR FORD 2,0TDCI a už to začína (rofl)
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Tak já už jsem také zamrzl, nyní rozpouštím led v pal.filtru (naplnil jsem ho Naturalem 95), nachám ho uležet v teple pak naplním naftou s aditivem a uvidíme. :?

A jak to začalo, chytlo na prvni cvak, ale během 10.vteřin a to zvadlo, hadička co zásobuje pal.čerpadlo byla z poloviny prázdná, tak jsem tušil, čím to asi bude.. (tankuji převážne u LUkOILU )
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
mcarisma
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 led 2009, 12:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcarisma »

ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

mcarisma píše:ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.
Nech benzín, ale chvíli působit, když jsem vylíval pal.fitr do popelnice tak jsem nemohl ten zulc z toho dostat (horem ani spodem to nešlo)

Jednou se před zimou na odvodnění vybodnu a je to tu ;)
Uživatelský avatar
mcarisma
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 led 2009, 12:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcarisma »

minulou zimu jsem tenhle problem nemel. Ted sem se bal za budu mit malo fridexu a ona mi zamrzla naft (wallbash) už sem koukal co mi z toho teče takoví žluty cucky jdu na to. Zatim čaw. Snad se to zadaři :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“