Zamrzlá naft HELP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Ford není auto !dudu píše:ted mě dojel s Oct 2 najeto 55000 a zě to nejede do kopce filtr origo on je drahej tak šup novy a letadlo tankuje jen kvalitu na AGIPU a šetři si body na darky
max 20 tisic km jinak si přečtěte FORD FORUM - vstřiky tdci kolik u nas vydrží km
Proč tedy výrobce, má v servisních úkonech 60.tis km-výměnu pal.filtru, aby šetřil zákaznikovu kapsu že, myslím podstatná věc je filtr pravidelně odvodňovat, jinak se stávaj takový patalije-nejde nastartovat..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
OTdudu píše:A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to
jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
Volva jsou dobré káry respektive byly (teď už se všude šetří, už ani nové Octavie nejsou srovnatelné spolehlivosti s I Octavou), ale Ford nejsou auta jsou to líbívé krabice, stejně jako Opel (to je snad zřejmé s cen ojetých vozů!)
P.s.já jsem vždycka kupoval koncern VW, ale i ten brutálně šetří a už nejde v tradicícch (srovnejte Golfa II-III-IV-V) měl jsem vše kromě V a co se týče designu tak velký skok, ale teké velký pokles spolehlivosti hlavně mezi III a IV.
Uz jsem to nekde psal, v 1.9PD jsem menil naftovej filtr jen jedou za 160.000km a to vicemene spis preventivne, bo mi to uz bylo blby. Ale NIKDY jsem nezazil problem se startem ani v tech nejvetsich kosach na Sumave. Tankuju pouze Shell VPD a nebo Vervu od Benziny.
Takze je to v nafte a taky je to podle me cetnosti pouzivani auta. Pokud jezdite kazdej den, nema co v nadrzi zvodnatet a ani bioslozky se nestihnou rozkladat. Kdyz vam to stoji mesic pred barakem a pak s tim jednou jedete nakoupit, tak se pak nedivte, ze mate problem, kdyz jezdite na jednu nadrz pul roku.
Takze je to v nafte a taky je to podle me cetnosti pouzivani auta. Pokud jezdite kazdej den, nema co v nadrzi zvodnatet a ani bioslozky se nestihnou rozkladat. Kdyz vam to stoji mesic pred barakem a pak s tim jednou jedete nakoupit, tak se pak nedivte, ze mate problem, kdyz jezdite na jednu nadrz pul roku.
PLNY SOUHLASjear ewing píše:OTdudu píše:A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to
jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
Volva jsou dobré káry respektive byly (teď už se všude šetří, už ani nové Octavie nejsou srovnatelné spolehlivosti s I Octavou), ale Ford nejsou auta jsou to líbívé krabice, stejně jako Opel (to je snad zřejmé s cen ojetých vozů!)
P.s.já jsem vždycka kupoval koncern VW, ale i ten brutálně šetří a už nejde v tradicícch (srovnejte Golfa II-III-IV-V) měl jsem vše kromě V a co se týče designu tak velký skok, ale teké velký pokles spolehlivosti hlavně mezi III a IV.
ja taky koncern ale ale co nas čeka s za problemy to ti lidi nevědí i NOVE OCTY MAM TU VOLVO V50 PARADA MOTOR FORD 2,0TDCI a už to začína

seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tak já už jsem také zamrzl, nyní rozpouštím led v pal.filtru (naplnil jsem ho Naturalem 95), nachám ho uležet v teple pak naplním naftou s aditivem a uvidíme.
A jak to začalo, chytlo na prvni cvak, ale během 10.vteřin a to zvadlo, hadička co zásobuje pal.čerpadlo byla z poloviny prázdná, tak jsem tušil, čím to asi bude.. (tankuji převážne u LUkOILU )



A jak to začalo, chytlo na prvni cvak, ale během 10.vteřin a to zvadlo, hadička co zásobuje pal.čerpadlo byla z poloviny prázdná, tak jsem tušil, čím to asi bude.. (tankuji převážne u LUkOILU )


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47