Stránka 3 z 11

Napsal: 19 pro 2009, 23:35
od mcarisma
no když jsem dneska zkusil vypustit z filtru naftu tak tekly sracky takoví žlutý hrudky zítra to vyndám proleju naturalem a vyzkoušim to nastartovat a uvydíme. Dám na 100 procent vědět. Zatim Čaw

Napsal: 19 pro 2009, 23:38
od Tomas.cz
Filtr bych automaticky dal novej.

Napsal: 19 pro 2009, 23:50
od dudu
natural do nadrže 4 litry a ne do filtru ale prolejt mužeš a pak naplnit naftou

to je bio složka skoro maslo (rofl)

Napsal: 19 pro 2009, 23:55
od jear ewing
dudu píše:ted mě dojel s Oct 2 najeto 55000 a zě to nejede do kopce filtr origo on je drahej tak šup novy a letadlo tankuje jen kvalitu na AGIPU a šetři si body na darky

max 20 tisic km jinak si přečtěte FORD FORUM - vstřiky tdci kolik u nas vydrží km
Ford není auto !
Proč tedy výrobce, má v servisních úkonech 60.tis km-výměnu pal.filtru, aby šetřil zákaznikovu kapsu že, myslím podstatná věc je filtr pravidelně odvodňovat, jinak se stávaj takový patalije-nejde nastartovat..

Napsal: 20 pro 2009, 00:11
od dudu
A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to

jo long vyměny to jo ale na zapad od nas

Napsal: 20 pro 2009, 01:15
od jirka cordoba GT TDi
všechno je to o naftě co tam lejete, tak se nedivte že zamrzáte nikdy se mi to nestalo abych neodjel... :D

Napsal: 20 pro 2009, 01:38
od Rob
já sem tankoval loni téměř vždycky u Shellu, kde ta nafta sice není nic extra (podle nějakých testů ani ta jejich premiovka není nic moc, i když mě to s těma starýma dieslama vždycky trochu zacvičilo), a nikdy mi to nezmrzlo, loni sem jel 2x v zimě na hory a tam to v těch -15 chytalo na brnk.

Napsal: 20 pro 2009, 02:41
od Andy-CZ
Já jsem taky nikdy neměl problém se zamrzlou naftou, beru benzina, omv a v nouzi shell a startuju během vteřiny...

Napsal: 20 pro 2009, 08:47
od jear ewing
dudu píše:A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to

jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
OT
Volva jsou dobré káry respektive byly (teď už se všude šetří, už ani nové Octavie nejsou srovnatelné spolehlivosti s I Octavou), ale Ford nejsou auta jsou to líbívé krabice, stejně jako Opel (to je snad zřejmé s cen ojetých vozů!)
P.s.já jsem vždycka kupoval koncern VW, ale i ten brutálně šetří a už nejde v tradicícch (srovnejte Golfa II-III-IV-V) měl jsem vše kromě V a co se týče designu tak velký skok, ale teké velký pokles spolehlivosti hlavně mezi III a IV.

Napsal: 20 pro 2009, 09:51
od fabiátor
Uz jsem to nekde psal, v 1.9PD jsem menil naftovej filtr jen jedou za 160.000km a to vicemene spis preventivne, bo mi to uz bylo blby. Ale NIKDY jsem nezazil problem se startem ani v tech nejvetsich kosach na Sumave. Tankuju pouze Shell VPD a nebo Vervu od Benziny.

Takze je to v nafte a taky je to podle me cetnosti pouzivani auta. Pokud jezdite kazdej den, nema co v nadrzi zvodnatet a ani bioslozky se nestihnou rozkladat. Kdyz vam to stoji mesic pred barakem a pak s tim jednou jedete nakoupit, tak se pak nedivte, ze mate problem, kdyz jezdite na jednu nadrz pul roku.

Napsal: 20 pro 2009, 10:33
od dudu
jear ewing píše:
dudu píše:A VOLVO JE AUTO prej jo co ty na to

jo long vyměny to jo ale na zapad od nas
OT
Volva jsou dobré káry respektive byly (teď už se všude šetří, už ani nové Octavie nejsou srovnatelné spolehlivosti s I Octavou), ale Ford nejsou auta jsou to líbívé krabice, stejně jako Opel (to je snad zřejmé s cen ojetých vozů!)
P.s.já jsem vždycka kupoval koncern VW, ale i ten brutálně šetří a už nejde v tradicícch (srovnejte Golfa II-III-IV-V) měl jsem vše kromě V a co se týče designu tak velký skok, ale teké velký pokles spolehlivosti hlavně mezi III a IV.
PLNY SOUHLAS
ja taky koncern ale ale co nas čeka s za problemy to ti lidi nevědí i NOVE OCTY MAM TU VOLVO V50 PARADA MOTOR FORD 2,0TDCI a už to začína (rofl)

Napsal: 20 pro 2009, 12:36
od jear ewing
Tak já už jsem také zamrzl, nyní rozpouštím led v pal.filtru (naplnil jsem ho Naturalem 95), nachám ho uležet v teple pak naplním naftou s aditivem a uvidíme. :?

A jak to začalo, chytlo na prvni cvak, ale během 10.vteřin a to zvadlo, hadička co zásobuje pal.čerpadlo byla z poloviny prázdná, tak jsem tušil, čím to asi bude.. (tankuji převážne u LUkOILU )
Obrázek
Obrázek

Napsal: 20 pro 2009, 12:39
od mcarisma
ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.

Napsal: 20 pro 2009, 12:44
od jear ewing
mcarisma píše:ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.
Nech benzín, ale chvíli působit, když jsem vylíval pal.fitr do popelnice tak jsem nemohl ten zulc z toho dostat (horem ani spodem to nešlo)

Jednou se před zimou na odvodnění vybodnu a je to tu ;)

Napsal: 20 pro 2009, 12:51
od mcarisma
minulou zimu jsem tenhle problem nemel. Ted sem se bal za budu mit malo fridexu a ona mi zamrzla naft (wallbash) už sem koukal co mi z toho teče takoví žluty cucky jdu na to. Zatim čaw. Snad se to zadaři :P