Lancia Lybra 2,4 JTD problém so studeným štartom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
My sme na Lybre boli u čerpadlára čo má Bosh stolicu, prečistil trysky, dve boli chytené, vymenil jednu podložku a dve gumičky, celá sranda stála 190 Eur, ešte aby som nezabudol zistil, že je jeden žhavič vadný. Trysky spravené, žhavič vymenený a stále naštartuje. Skúsili sme vymeniť reguláto z 1,9 JTD na skúšku, aj tak neštartuje. Z čerpadla slzí nafta, tak sme ho svojpomocne pretesnili, som zvedavý ráno,
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Sikine zvuk motoru mas normalny
aj spotrebu mas normalnu ked si zmenil styl jazdy
motor sa triasol viac ako je obvykle
Regulator vyberies v pohode su tam 2 sroby ale nechal by som ho tak pokial nemas druhy po ruke
na vstreky by som sa vysral aj ked by nebolo na skodu ich vycistit.
Keby sme vtedy mali viac casu aby som sa na tom aspon zviezol tak by som pocudil tie vybracie startovanie a pod
aj spotrebu mas normalnu ked si zmenil styl jazdy
motor sa triasol viac ako je obvykle
Regulator vyberies v pohode su tam 2 sroby ale nechal by som ho tak pokial nemas druhy po ruke
na vstreky by som sa vysral aj ked by nebolo na skodu ich vycistit.
Keby sme vtedy mali viac casu aby som sa na tom aspon zviezol tak by som pocudil tie vybracie startovanie a pod
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Dneska sem to poradne testoval teplota kolem nuly. start asi 5 otacek. samozrejme studeny motor takze sileny vibrace aj pri rozjezdu aj an volnobeh. ale motor sem poradne prohral. a neni to normalni. jak je fakt prohraty coz je asi 15 km,tak ty vibrace ustoupi o 50% rozjezdy jsou krasne,taha to lip a proste jak ma byt. Samozrejme reknete ze studeny motor je studeny motor,ale ja bych na ten regulator vsadil aj na ty vstriky.
Jinak za tepla bez krytu se mi motor chvel asi jako tobe rek bych o 10% vic,protoze tobe se volant nechveje vubec.ale tak jak je za tepla bych to asi vubec neresil. Potrebuju poradnou diagnostiku co dokaze ukazat kolik cisla z kerych poznam aj nacate cidla.
Jinak za tepla bez krytu se mi motor chvel asi jako tobe rek bych o 10% vic,protoze tobe se volant nechveje vubec.ale tak jak je za tepla bych to asi vubec neresil. Potrebuju poradnou diagnostiku co dokaze ukazat kolik cisla z kerych poznam aj nacate cidla.
No nezlob se na mne, ale nacata cidla je co za termin. Pokud se ti jedna o hodnoty jestli ukazujou spravne treba teploty tak to ti jen diagnostika nepomuze. Na to budes potrebovat bud hodne penez a servis s patricnou vybavou nebo hodne zapaleneho kamarada s patricnou vybavou. Tech cidel tam veru malo neni a jak znam ja servisaky tak tech opravdu elektricky znalych moc neni a vesmes si nechaji velice dobre zaplatit sve umeni a vedomosti.
Jak sem rikal na examineru v jednom servisu specializovanem na fiaty mi rekl jen kolik to ma najeto a precetl chyby. Nejaky prensy hodonoty za chodu motoru vubec nevycetl. Budu asi muset normalne do FIATU,ale kdo mi zaruci ze ji mi to fakt ukaze ty hodnoty jak vseci rikaji - Tlakt cerpadla, turba, a ja nevim co jeste
Tlak paliva,turba,vahu vzduchu neni problem,ale na to ci je cidlo jak hovoris nacate potrebujes osciloskop.sikin1987 píše:Jak sem rikal na examineru v jednom servisu specializovanem na fiaty mi rekl jen kolik to ma najeto a precetl chyby. Nejaky prensy hodonoty za chodu motoru vubec nevycetl. Budu asi muset normalne do FIATU,ale kdo mi zaruci ze ji mi to fakt ukaze ty hodnoty jak vseci rikaji - Tlakt cerpadla, turba, a ja nevim co jeste
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
sikin1987: ak chces zmensit vibracie, povol tu hornu kost, na sroboch co su pri kasni a posuvaj ju smerom dopredu a dozadu,steluj. urcite sa ti znizia...
Ked ti horsie auto startuje. Ake ma tlaky? Zhavice zhavia aj naozaj? Ak mas vsetko ok. nic ine ti neostava len skontrolovat vstreky. ak su tie ok, tak ti ostava cerpadlo, alebo snimac na cerpadle a snimac tlaku railu.
Ked ti horsie auto startuje. Ake ma tlaky? Zhavice zhavia aj naozaj? Ak mas vsetko ok. nic ine ti neostava len skontrolovat vstreky. ak su tie ok, tak ti ostava cerpadlo, alebo snimac na cerpadle a snimac tlaku railu.
Jako bych v servisech nebyl. Kdybych jim rekl opravte to,tak zacnou menit uplne vsechno a stejne to nevyresi. zacali by setrvakem ,ktery jsem vyloucil ,protoze jde o problem studeneho motoru. Pak by nejspis vymenili cely cerpadlo a vstriky a nakonec by to mohl byt treba jen ten blby regulator paliva.Ja ted potrebuju vytahnout ty vstriky a ten regulator a procistit to. pak resit dal ale asi pockam do jara nechce se mi to dleat v mrazu
No ten oscil jak na co.alfik píše: Tlak paliva,turba,vahu vzduchu neni problem,ale na to ci je cidlo jak hovoris nacate potrebujes osciloskop.
Ano staci mu kabel na nacteni hodnot, ale on je chce s necim srovnat. Pro teploty simulatory odporu nebo potenciometr a znat prubehy cidel zbytek dopocitat. Pro dalsi oscil a umet snim zachazet. Tlak paliva je taky na potenciometr, vaha je kapitola sama pro sebe.
Naposledy upravil(a) RS dne 15 led 2010, 22:53, celkem upraveno 1 x.
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
a mohol by si založiť vlastnú tému a nie zasierať moju!alpiners2 píše:sikin nehnevaj sa ale si čudák. ak budeš len teoretizovať za klávesnicou tak sa ti auto samé neopraví. ono treb na aute začať aj robiť. ak to nevieš tak to daj do servisu.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Právě v tom je to umění ,opravit závadu za nejnižší cenu,a ne jen všechno vyměnit..a pak teprve na konci přijít na to pravé...Ale je tu jeden problém,u auta,které má moc najeto,je kolikrát načnuto víc věcí...malé tlaky,vadné vstriky,čerpadlo na hranici,propuštějící turbo atd...Prostě starý pacient...mnohokrát se mi stalo,že jsem neůměrně šetřil a pak jsem si nadával,že já vůl jsem to tam nedal...Neustále šetřím...a je to kolikrát chyba..Abych vyndal dobrou věc a vyhodil ji jen kvůli kšeftu,nebo ji dal zákazníkovi ko kufru a věděl,že je funkční,na to musí být naturel...A už mě sere,neustále poslouchat,ale ono to ještě včera jelo...doprdele,ale dneska už to nejede...to je jako infart,ještě včera byl na pivu a dnes je mrtev...Někdy si říkám,že je kolikrát zázrak,že to auto vůbec jelo....
nepropadat panice...