Stránka 3 z 4

Napsal: 01 úno 2010, 11:24
od PavelTDi
Petr1.9SDi píše:S tím počítám, že bude hlučnější sání, to vím...
Náporový sání? Nevím co si pod tím přdstavit... chtěl jsem udělat před maskou nebo nárazníkem (zkrátka před nějakou dírou aby tam šel vzduch) takovou jakoby kapsu, ve které by byl ten filtr, ta "kapsa" by těsnila vzduch od motoru, aby to nesálo teplý vzduch od motoru a zároveň aby chytala co nejvíc vzduchu k tomu filtru.

http://img684.imageshack.us/img684/1712/sn6l.png

Tady je link na komplet sání mého motoru a já bych chtěl vlastně od součástky č.4 vsét už jenom trubku k filtru. A ty jsi myslel nejspíš abych vyčistil součástku č.1, že jo? Tím bylo myšleno to sání, že?

A ještě kam bych mě potom umístit čidlo na snímání teploty nasávaného vzduchu? zhruba do půlky sání jako je teď, nebo může být i těsně před součástkou č.4?
No , myslím si , že ten filtrbox má dobrou průchodnost , takže bych do něho dal jen sportovní filtr ( K&N ) . Sání je č.1 , to vyčistit . A taky kanály v hlavě + ventily , ale to znamená sundat hlavu z motoru . . .
Toto sání láká k předělávce na variabilní sání , ale to v amatérských podmínkách nedáš . . .
To náporový sání je přesně to , co jsi popsal. Chce to aby sání bralo vzduch z místa , kde je při jízdě vyšší tlak vzduchu .

Napsal: 01 úno 2010, 12:02
od Petr1.9SDi
Sání vyčistím, ale ventily ne, sundat hlavu z motoru nebudu, to už je moc velká operace. Myslíš, že KN vložka bude mít stejný efekt jako náporové sání? Podle mě se tam náporovým sáním dostane víc vzduchu než pouhou výměnou té vložky. Nebo se mýlím?

Napsal: 01 úno 2010, 12:03
od Petr1.9SDi
Sání vyčistím, ale ventily ne, sundat hlavu z motoru nebudu, to už je moc velká operace. Myslíš, že KN vložka bude mít stejný efekt jako náporové sání? Podle mě se tam náporovým sáním dostane víc vzduchu než pouhou výměnou té vložky. Nebo se mýlím?

Jo a ještě čím to sání mám vyčistit? je na to nějaký speciální přípravek?

Napsal: 01 úno 2010, 12:06
od PavelTDi
Petr1.9SDi píše:Sání vyčistím, ale ventily ne, sundat hlavu z motoru nebudu, to už je moc velká operace. Myslíš, že KN vložka bude mít stejný efekt jako náporové sání? Podle mě se tam náporovým sáním dostane víc vzduchu než pouhou výměnou té vložky. Nebo se mýlím?
Oboje umožní dostat do motoru víc vzduchu. Těžko říct , co bude mít větší efekt . . . Udělal bych oboje. A ty sací kanály v hlavě bych alespoň oškrabal kam se dostaneš po sundání sání. Existuje i chemie , která by měla karbon rozpustit .

Napsal: 01 úno 2010, 12:12
od Petr1.9SDi
Jo a asi nevíš jak se ta chemie jmenuje co? A oškrábat? To se může? Myslel jsem, že sací kanálky mají být dokonale hladké...

Napsal: 01 úno 2010, 12:32
od Zdeněk M
Petr1.9SDi píše:Jo a asi nevíš jak se ta chemie jmenuje co? A oškrábat? To se může? Myslel jsem, že sací kanálky mají být dokonale hladké...
Pokud mas to auto aspon 2000 rok, tak tam bude flaschovací jednotka, cipnutí bude stat 4-5 tis. Výkon se zvýsí o 6-8kw de i víc ale bude to pokurovat. :)

Napsal: 01 úno 2010, 12:43
od Petr1.9SDi
Zdeněk M píše:
Petr1.9SDi píše:Jo a asi nevíš jak se ta chemie jmenuje co? A oškrábat? To se může? Myslel jsem, že sací kanálky mají být dokonale hladké...
Pokud mas to auto aspon 2000 rok, tak tam bude flaschovací jednotka, cipnutí bude stat 4-5 tis. Výkon se zvýsí o 6-8kw de i víc ale bude to pokurovat. :)
Jo díky za info, mám rok 2002, ale stejně bych radši ty trysky než chip...

Napsal: 01 úno 2010, 12:45
od PavelTDi
Petr1.9SDi píše:Jo a asi nevíš jak se ta chemie jmenuje co? A oškrábat? To se může? Myslel jsem, že sací kanálky mají být dokonale hladké...
Dej si do googlu " odkarbonování motoru " .
Sací kanály jsou odlitek s pískovým jádrem , takže moc hladký nebývají . . . ( proto sundávám hlavu a ladím je fortunkou ) . Sání , pokud je plastový , bude hladký.
Pak po čipu nebude kouřit :-) .
Nebylo by od věci jít na brzdu před a po úpravě , abys věděl , jestli ses nesnažil zbytečně . . .

Napsal: 01 úno 2010, 12:52
od Petr1.9SDi
Čip tam dávat nechci, pouze vstřiky...
Jít na brzdu mi přijde zbytečný, buďto to o poznání pojede líp a nebo ne, kolik to má vědět nemusim :D Ale když tomu SDi údajně dost pomůže i chip, tak snad by mohly bejt znát i ty trysky...

A ještě by mě zajímalo jak je to s tím EURO2/EURO3 trysky, asi s těma EURO3 by měla být menší kouřivost ne?

Napsal: 01 úno 2010, 13:42
od stevocz
len cipom sa upravuje aj priebeh, kedy sa striekne a tak ale trisky ti budu striekat tak isto ako doteraz len daju viac nafty.

ale citit vo vykone by to malo.

Napsal: 01 úno 2010, 16:47
od Petr1.9SDi
Jo, to chápu jakej je rozdíl mezi chipem a jen trysky... Já si myslim, že to bude znát dost ty trysky... jak už jsem tu psal, má to 47kw, každej další kw je znát :)

Napsal: 02 úno 2010, 10:36
od l3030
Petr1.9SDi píše:S tím počítám, že bude hlučnější sání, to vím...
Náporový sání? Nevím co si pod tím přdstavit... chtěl jsem udělat před maskou nebo nárazníkem (zkrátka před nějakou dírou aby tam šel vzduch) takovou jakoby kapsu, ve které by byl ten filtr, ta "kapsa" by těsnila vzduch od motoru, aby to nesálo teplý vzduch od motoru a zároveň aby chytala co nejvíc vzduchu k tomu filtru.

http://img684.imageshack.us/img684/1712/sn6l.png

Tady je link na komplet sání mého motoru a já bych chtěl vlastně od součástky č.4 vsét už jenom trubku k filtru. A ty jsi myslel nejspíš abych vyčistil součástku č.1, že jo? Tím bylo myšleno to sání, že?

A ještě kam bych mě potom umístit čidlo na snímání teploty nasávaného vzduchu? zhruba do půlky sání jako je teď, nebo může být i těsně před součástkou č.4?

No... emise ani s čipem kterej je jen o pár koní, neuděláš.
Tu upravu sání aby se tam dostalo víc vzduchu, můžeš udělat tak, že ten díl číslo 22 si vyndej, a uvidíš tam takovou přepážku která brání tomu aby tam šel rovnou ten vzduch přímo z masky. Tu vyřízni do prdele a hned se to tam líp pohrne. Jsem to na svym autě trošku zkoumal a při vyšších rychlostech když na to hňápnu, tak to fakt míň kouřilo.

Napsal: 02 úno 2010, 10:36
od Havlos
že se nato nevyprdneš podle mě poměr zvýšenej výkon VS zvýšená spotřeba nic moc

Napsal: 02 úno 2010, 10:41
od l3030
Nevim co furt máte všichni se zvýšenou spotřebou, žádnej skok typu celej litr jsem si nevšiml. Žere mi to furt stejně, ne-li míň. V létě určitě míň!
Mám chip rok a půl, asi 40tis km a dneska si řikám, že jsem si to u kvůli těm pár koním neudělal dřív.

Napsal: 02 úno 2010, 19:18
od Petr1.9SDi
Spotřebu neřešim a pochybuju, že při stejnym jízdním stylu to bude žrát víc, max. tak o 1,1 - 0,2 litr

I3030-> Ty jsi zkoušel jet po chipu na emise a neprošel nebo jsi to vůbec nezkoušel?