Felicia MPi - Simos 2P, potenciometr nastavovace klapky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Mám pocit že ten novelizovaný program od motor diagu moc nefunguje.Měl jsem s ním docela problémy.Někdy zkončil v půlce a prej OK.A bylo to to samý.Se starou verzí to funguje normálně.Zkusil bych ještě než vyměníš klapku někoho se Supevagem a nebo mám v práci DevCom a ten to umí taky.Pokud si někde ze zlínska tak se ozvi.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
kačák
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 17 úno 2008, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od kačák »

Tak jsem zkusil vyměnit klapku, nebyla nová, samozřejmě jsem udělal reset a základní nastavení.
Problém stále přetrvává, akorát při zahřátým otáčky padají normálně, studený stále drží kolem 2000. Ještě mě napadlo teplotní čidlo, ale v závadách nic nebylo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kačák píše:Tak jsem zkusil vyměnit klapku, nebyla nová, samozřejmě jsem udělal reset a základní nastavení.
Problém stále přetrvává, akorát při zahřátým otáčky padají normálně, studený stále drží kolem 2000. Ještě mě napadlo teplotní čidlo, ale v závadách nic nebylo.
to co ti radí tomas i já je supervag ten to zkrotí, taky jsem přehodil z normálního auta všechno řj, klapku, a problém přetrvával, základní nastaveni, reset,

půldne v prdeli a zkrotil to supervag ještě týden em tam za studena 2OOO otáček a klid,

já těch klapek mám za sebou mraky říct jednoznačně co na ně platí nevím dodnes ale vždy jsem je dokázal ukáznit
miloš ;)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

myslel som vložku , ako valec. hadam sa tu nebudeme naťahovať na slovíčkach.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:myslel som vložku , ako valec. hadam sa tu nebudeme naťahovať na slovíčkach.
nikdo tě nenatahuje jé se jen ptal pokud dqláš tuhle dřinu tak nesmíš být citlivý miloš ;)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

v poslednej dobe je na pričine kolisania otáčok často nejaka mechanicka zavada. robil som 4 take velicie, kde bola zavada mechanickeho charakteru, nie sposobene zlou klapkou. mam preto kompletnu funkčnu selu elelktroniku aj s klapkou na skušanie. ak to vymením, a nejde tak hned hladam zradu v mechanike.
samozrejme že robím najprv reset a podobne.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:v poslednej dobe je na pričine kolisania otáčok často nejaka mechanicka zavada. robil som 4 take velicie, kde bola zavada mechanickeho charakteru, nie sposobene zlou klapkou. mam preto kompletnu funkčnu selu elelktroniku aj s klapkou na skušanie. ak to vymením, a nejde tak hned hladam zradu v mechanike.
samozrejme že robím najprv reset a podobne.
by mě zajímalo jaké mechanické závady jsi objevil které způsobily kolísání volnoběhu dík miloš
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

vadne tesnenie pod hlavou, prasknuta hlava, tlačilo tlak do sania,
prasknuta vložka tlačilo tlak do vody prehrieval sa arj sa snažila korigovať výkon ku teplote, čiže i otáčky chodili hore dole...
tu máš par možnosti. nepochopitelne, ale po týchto opravach auta jazdia ako hodinky...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:vadne tesnenie pod hlavou, prasknuta hlava, tlačilo tlak do sania,
prasknuta vložka tlačilo tlak do vody prehrieval sa arj sa snažila korigovať výkon ku teplote, čiže i otáčky chodili hore dole...
tu máš par možnosti. nepochopitelne, ale po týchto opravach auta jazdia ako hodinky...
jánošík čumím dík, dělám asi 4O možná víc feld, s prasklou hlavou ani vložkou jsem se za dvacet let nesetkal, bydlím ve strážnici je zde mírné klima a možné je všechno,

čtu to prve miloš
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

sem tam sa hlavolam dostaví. a s jednou som stravil pol roka, a vymenil som snad všetko
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:sem tam sa hlavolam dostaví. a s jednou som stravil pol roka, a vymenil som snad všetko

hlavolam nebo výmrd je věčně ;) miloš
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

slovacek.milos píše:
kačák píše:Tak jsem zkusil vyměnit klapku, nebyla nová, samozřejmě jsem udělal reset a základní nastavení.
Problém stále přetrvává, akorát při zahřátým otáčky padají normálně, studený stále drží kolem 2000. Ještě mě napadlo teplotní čidlo, ale v závadách nic nebylo.
to co ti radí tomas i já je supervag ten to zkrotí, taky jsem přehodil z normálního auta všechno řj, klapku, a problém přetrvával, základní nastaveni, reset,

půldne v prdeli a zkrotil to supervag ještě týden em tam za studena 2OOO otáček a klid,

já těch klapek mám za sebou mraky říct jednoznačně co na ně platí nevím dodnes ale vždy jsem je dokázal ukáznit
miloš ;)
:tyc: :tyc: (LOL)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kačák píše:Skupina 7 pole 2 - 1,00, pole 3 - 1,00
no pak se ti reset udělal dobře a problém bude asi jinde
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33635
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

postříkat sprejem třeba jsi něco nezapojil hadici od nádobky s aktivním uhlí a hledal bych borce se supervagam a počítěj jetě 14 dnů sem tam 2OOO drbneš do plynu a spadne to miloš
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jánošík 93- některé auto je prostě geneticky narušeno tak, že ať se dělá, co se dělá, pořád jezdí na prd..Jako na druhé straně ,některé neudržované , které má debila majitele, jezdí jako blázen,nic mu nevadí a není s ním problém a dokonce jezdí na součástky, které geneticky narušené auto odmítne...Začal jsem věřit na to, že nejlepší auto je vyrobené ve středu a že co auto, to povaha.. :D
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“