dotaz FMIC do octavie

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

v tomhle rozmeru ti to nikdo neohne :(
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

pri hrubke steny a priemere je to nemozne ohnut ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od Kulisek »

jaký průměr?60mm ten jde sice nejsou tak ostré,ale jde.Jaké máte průměry tlakového vedení?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

zalezi na polomeru.tak ze roury na FMIC neohnes.60x2mm
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od Kulisek »

a kde jsi přišel na to že nejde trubka 60x2 ohnout když já měl naohýbaný výfuk průměru 60x1,5 jdou naohýbat i jiné průměru jen je třeba najít ten správný kontakt.Ahoj
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od Kulisek »

a kde jsi přišel na to že nejde trubka 60x2 ohnout když já měl naohýbaný výfuk průměru 60x1,5 jdou naohýbat i jiné průměru jen je třeba najít ten správný kontakt.Ahoj
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

schanim nekoho kdo dela redukce na to cidlo co je na ic nebo kde se to da koupit diky moc
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

vyrobit :) Obrázek
tak to pekne si to vyrobil kamarad KULIŠEK :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

zdar a nahodou nevis jestli by udelal kamos dalsi za nejaky price to uz je poseldni co mi vysi na montazi
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

up stale schanim
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Pošli mi nákres s rozměrama, jak si to představuješ a něco s tím vymyslíme. ;) nogis@seznam.cz
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Ahoj,

narvu do Octavie FMIC o rozměrech 550x180x65 bez nějakých velkých uprav a vyřezávek a musí se naklonit, nebo je kolmo ke směru jízdy? Koukal jsem,že je tu hodně fotek, ale i tak se raději zeptám, než něco uchvátám. Nechtěl bych tu příšku nějak zeslabovat.

Díky za zkušenosti
Naposledy upravil(a) JohnyFlat dne 16 dub 2010, 17:59, celkem upraveno 1 x.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

JohnyFlat píše:Ahoj,

narvu do Octavie FMIC o rozměrech 550x180x65 bez nějakých velkých uprav a vyřezávěk a musí se naklonit, nebo je kolmo ke směru jízdy? Koukal jsem,že je tu hdně fotek, ale i tak se raději zeptám, než něco uchvátám. Nechtěl bych tu příšku nějak zeslabovat.

Díky za zkušenosti
jen malinko na krajich at ten chladic das za pricku.pasuje kolmo.zatim jsem to daval jen na rs naraznik ale myslim ze to na origo taky pasuje.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Pasuje i na origo naraznik, jen u vyvodu se musi riznout do narazniku a mrizek, ale radsi jsem tam trochu riznul do vzpery aby byl dal a nebyl hned na rane...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

marena tdi píše:vyrobit :) Obrázek
tak to pekne si to vyrobil kamarad KULIŠEK :D
musi tam ist tesnenie pod cidlo ? pripadne ake hrube alebo z coho pouzit
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“