Stránka 3 z 3

Napsal: 05 dub 2010, 09:40
od jericho-3
Jde o to,jak psal marena TDI,že se jezdí s rozházenou dvouhmotou tak dlouho,že to odsere převodovka..Protože ta dvouhmota tam není jen kvůli kultivaci chodu motoru a měkčímu záběru atd. ,ale i kvůli
"poddimenzované" převodovce ,která to potom neunese...

Napsal: 05 dub 2010, 14:56
od Ivanek007
co co muj dotaz na sestelovani vstrikovaci davky??? kdo odpovi???

Napsal: 06 dub 2010, 09:38
od skoda
Jakou volnobeznou?

Napsal: 06 dub 2010, 19:04
od Ivanek007
no na zacatku se pise neco o vstrik davce, me to vsrtikuje skoro 6mg, a na vagu mam spotrebu 0,4l/hodina

Napsal: 14 srp 2010, 21:21
od TTT123
Mám u VW T4 2,5 TDi také problém s kolísáním otáček na volnoběh. Kolísání se projevuje u teplého motoru, bez zatížení. Předvtřik není v toleranci a vtřikované množství paliva se pohybuje 0,6 - 1,6 mg.
Byla by tady rada?

Napsal: 14 srp 2010, 21:57
od Tomasvw
množstvo paliva na 1,9 by malo byt minimalne 3mg cize 1,6 u 2,5 tdi bude asi malo. bude to asi treba zvysit

Napsal: 14 srp 2010, 21:59
od Tomas.cz
Spíš snížit

Napsal: 14 srp 2010, 22:21
od Tomasvw
podstatne je ze cislo treba zvysit