Stránka 3 z 4
Napsal: 24 srp 2014, 20:12
od MadMar
Huml píše:když jsem měl O1, tak jsem nad ním taky uvažoval, ale montáž na auto je trochu porod, to vymýšlel nějakej debil, kdybych si ho dával na auto, tu přední příčku bych z něho odřezal, přišrouboval ji na auto a ten plech pak šrouboval k ní, jak je to na O2, tam už nad tím někdo zapřemýšlel, manipulace při montáži a demontáži je pak o mnoho snažší
to bude důvod proč dost často vidím na dálnici O1 a pod ní se klepe ten plast jen ulítnout, asi to v servisech neradi dělaj. pak myslím že to dělá passat, to je stejnej díl? prosímvás majitelé těchto strojů zkontrolujte si to ať to nechytím na dálnici do předního skla děkuju. u arbajtfára tenhle plast nemám a je to v pohodě, líp se chladí, akorát v devadesátym devátym jsem projel lokální potopu asi 30cm vody a auto jsem na chvíli znepojízdnil, a samy se rozběhly stěrače. chlistlo to do rozdělovače. tak asi impuls VN

Napsal: 24 srp 2014, 20:52
od M4rt4s
MadMar píše:Huml píše:když jsem měl O1, tak jsem nad ním taky uvažoval, ale montáž na auto je trochu porod, to vymýšlel nějakej debil, kdybych si ho dával na auto, tu přední příčku bych z něho odřezal, přišrouboval ji na auto a ten plech pak šrouboval k ní, jak je to na O2, tam už nad tím někdo zapřemýšlel, manipulace při montáži a demontáži je pak o mnoho snažší
to bude důvod proč dost často vidím na dálnici O1 a pod ní se klepe ten plast jen ulítnout, asi to v servisech neradi dělaj. pak myslím že to dělá passat, to je stejnej díl? prosímvás majitelé těchto strojů zkontrolujte si to ať to nechytím na dálnici do předního skla děkuju. u arbajtfára tenhle plast nemám a je to v pohodě, líp se chladí, akorát v devadesátym devátym jsem projel lokální potopu asi 30cm vody a auto jsem na chvíli znepojízdnil, a samy se rozběhly stěrače. chlistlo to do rozdělovače. tak asi impuls VN

Plast je dobrý tam mít

kdyby tam bejt neměl tak ho tam ve výrobě nedávaj a ušetří na jednom autě třeba 100Kč a když jich vyrobí milion tak už by to něco hodilo
Každopádně sem se ptal jestli nýrovací matice ocel nebo hliník. Daj se ocelový roznýtovat ručně ?
Napsal: 24 srp 2014, 20:58
od MadMar
však jo jenom když to tam dáváte tak to přidělej třeba nerezovýma šroubkama cena stejná jako za nejtování nezareznou neupadnou a hlavně se dají zase rozdělat normálním nářadím. tedkon sem rozdělával lupo no to byl porod šroubky torx trochou orezlý skurvil jsem si klíč i šroubky, šroubky nemají metrickej závit takže nelze nahradit šestihranem, no hrůza. koupil jsem si je originál znovu 2 stovky za 20 šroubků neber to, za rok oreznou a nanovo. za tu cenu jsem mohl mít už destičky na jedno kolo.

Napsal: 24 srp 2014, 21:05
od M4rt4s
My tam nedáváme plasty ale plechy 2mm

.
Njn majitel to asi moc často nerozebírá

Napsal: 24 srp 2014, 21:17
od MadMar
M4rt4s píše:My tam nedáváme plasty ale plechy 2mm

.
Njn majitel to asi moc často nerozebírá

hoď tam silnější pružiny a nebo podložky pod ně, ušetříš na váze, kdo má opravovat něco zespoda když tam někdo nanejtuje kotlovej plech. prosimtě jenom spoje nerezí, minimálně M8, a dostatečnej počet kusů. Jináč první co odsere jízdu po břiše je palivový a brzdový vedení, po něm vejfuk a vana nevim, ta by krytá bejt asi měla. mám zkušenosti s terénními průjezdy s osobními auty a dodávkami, nikdy nic neutrženo, jen jednou sem ohnul koncovku výfuku u ducata multijet

hmotnost nákladu asi 3 tuny.
Napsal: 24 srp 2014, 21:23
od M4rt4s

neboj se nic mě to nesmí opravovat nikdo jinej než já
jinak sem to rozřezal a mám to jako OII co maj paket na špatný cesty

drží mi to vepředu 3ks M8 a vzadu 3ks M10 + ty malý šmejdi do bočních plastů

Napsal: 24 srp 2014, 21:23
od Ladas
nevím kde jsi přišel na to lepší chlazení pozoroval jsem to na palubáku jak teplotu IC tak vody a klasika vzduch je kolem +7 od okolí a voda od 88 po 91 podle jízdy a kopce při 131 a je jedno jestli spodní dekl je nebo ne
Napsal: 24 srp 2014, 21:34
od MadMar
Ladas píše:nevím kde jsi přišel na to lepší chlazení pozoroval jsem to na palubáku jak teplotu IC tak vody a klasika vzduch je kolem +7 od okolí a voda od 88 po 91 podle jízdy a kopce při 131 a je jedno jestli spodní dekl je nebo ne
já myslím úplně jinej stroj v podpisu fiat tipo rok výroby kdy většina zdejší ch diskutérů včetně mě byla malýma klukama. plast by se tam šiknul ale nedával se. projel jsem všude, jednou zapad po břicho do blata tak že mně nemohla vytahnout O2 4x4 a pak přijel nějakej suzki 4x4 a bylo to jen tak tak. vana ok jen jsem měl odřenou poklici na kole jak se to hrabalo.
Napsal: 24 srp 2014, 21:37
od Ladas
tak téma bylo oct1 1U....
Napsal: 24 srp 2014, 21:47
od MadMar
Ladas píše:tak téma bylo oct1 1U....
oct 1 by mala mít navíc výhodu v průchodnosti a to kratší rozvor náprav
Napsal: 25 srp 2014, 14:59
od martinsidlo
M4rt4s píše:
neboj se nic mě to nesmí opravovat nikdo jinej než já
jinak sem to rozřezal a mám to jako OII co maj paket na špatný cesty

drží mi to vepředu 3ks M8 a vzadu 3ks M10 + ty malý šmejdi do bočních plastů

Dal jsem ocelový nýt. matky a mosaz šrouby. V nosníkách M8 a nápravnice M10. Když potkám kanál nebo něco jiného vyššího jak 11 cm,bere to plech pod motorem. Zbytek auta je min 13 cm. Pražské prahy a hupy na přechodech při rychlém přejezdu bere plech. Vždy jsem myslel,že je to nárazník.
Napsal: 25 srp 2014, 18:11
od MadMar
martinsidlo píše:M4rt4s píše:
neboj se nic mě to nesmí opravovat nikdo jinej než já
jinak sem to rozřezal a mám to jako OII co maj paket na špatný cesty

drží mi to vepředu 3ks M8 a vzadu 3ks M10 + ty malý šmejdi do bočních plastů

Dal jsem ocelový nýt. matky a mosaz šrouby. V nosníkách M8 a nápravnice M10. Když potkám kanál nebo něco jiného vyššího jak 11 cm,bere to plech pod motorem. Zbytek auta je min 13 cm. Pražské prahy a hupy na přechodech při rychlém přejezdu bere plech. Vždy jsem myslel,že je to nárazník.
jo ty jsi z prahyyyy, tak to si kup nějakej citroen s hydrem, nastav světlou výšku na max, nevim jak s normálníma autama tam můžete jezdit bez popravy podvozku, most přes vltavu na magistrále kostky 20x20cm a zvlnění 30cm, je to tam snad od hitlera, nic proti kameni je to perfektní materiál ale musí se umět položit. vezl jsem tam na vojezku svářečku, málem jsem jí složil rovnou na parník.... tuneláři v BMW X6 za mnou s dálkovejma světlama, no nevím nevím mám s nimi soucit, chybějí jim některá mozková centra tvrdí psychiatři, ale co je moc to je moc. nasadil jsem tempo 20kmh a nějak to přejel. příště pojedu přes německo oklikou.
Napsal: 25 srp 2014, 18:22
od Ladas
a to jsi nejel přes kostky na praze 2

nebo U Seřadiště to je tankodrom dokonce to vyhrálo díru republiky

Napsal: 25 srp 2014, 18:33
od MadMar
Ladas píše:a to jsi nejel přes kostky na praze 2

nebo U Seřadiště to je tankodrom dokonce to vyhrálo díru republiky

ano jel jsem i tam měl jsem tam holku na čvut.
zatím to nespravujte, je možné že tudy pojedou ještě nějaké tanky s humanitární pomocí, je to už 40 let co nám museli pomáhat takže pravděpodobnost je vysoká. ale možná se pletu dnes se dělají útoky přes ekonomiku, různé sankce devalvace inflace a podobné zlodějiny, špatně jsme se učili takže ráno na šestou do práce. budeme muset vydělávat na armády kdovíkoho, ale to je jedno.
Mimoto jsem na D1 dneska zahlídl 4 humanitární obrněný transportéry na benzíně u velkýho meziříčí, směr východ, tak nevím. Nejel tam někdo z vás taky kolem půl osmý ráno? možná to byla jen vlčí mlha a ve skutečnosti to byly potraviny a léky... já jenom na co se mám připravit

Napsal: 26 srp 2014, 06:13
od martinsidlo
MadMar píše:martinsidlo píše:M4rt4s píše:
neboj se nic mě to nesmí opravovat nikdo jinej než já
jinak sem to rozřezal a mám to jako OII co maj paket na špatný cesty

drží mi to vepředu 3ks M8 a vzadu 3ks M10 + ty malý šmejdi do bočních plastů

Dal jsem ocelový nýt. matky a mosaz šrouby. V nosníkách M8 a nápravnice M10. Když potkám kanál nebo něco jiného vyššího jak 11 cm,bere to plech pod motorem. Zbytek auta je min 13 cm. Pražské prahy a hupy na přechodech při rychlém přejezdu bere plech. Vždy jsem myslel,že je to nárazník.
jo ty jsi z prahyyyy, tak to si kup nějakej citroen s hydrem, nastav světlou výšku na max, nevim jak s normálníma autama tam můžete jezdit bez popravy podvozku, most přes vltavu na magistrále kostky 20x20cm a zvlnění 30cm, je to tam snad od hitlera, nic proti kameni je to perfektní materiál ale musí se umět položit. vezl jsem tam na vojezku svářečku, málem jsem jí složil rovnou na parník.... tuneláři v BMW X6 za mnou s dálkovejma světlama, no nevím nevím mám s nimi soucit, chybějí jim některá mozková centra tvrdí psychiatři, ale co je moc to je moc. nasadil jsem tempo 20kmh a nějak to přejel. příště pojedu přes německo oklikou.
Jiné auto by se už dávno rozpadlo,mimopražský vidláku. Sem nejezdi a bude líp,mi k Vám taky nelezem.