VIBRACE MOTORU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

Pampaliny píše:a kdyz za jizdy pridas plyn, kope ti do spojkovyho pedalu, kdyz si na nej lehce polozis nohu? dela to za studena nebo i za tepla?
toto mi robilo ked som mal dvojhmotak . po vymene za jednohmotu to prestalo a spojkovy pedal je uz kludny
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Pampaliny
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 08:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pampaliny »

me to houpe s celym autem na volnobeh jenom, kdyz je to teply.. v zime nebo za studena to nedela.. na VAGu zadne chyby.. kdyz pridam plyn, tak to na chvili prestane, nez to spadne na volnobeh, po chvilce se to zas rozhoupe az zacne klepat i vyfuk..
VW Passat Variant 1,9TDI 85KW, AJM, model 1999
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

laumar píše:
koco píše:
ako vidím si si tiež celkom užil s AFN, a volnobežné otáčky, a dávku paliva na volnobeh máš kolko podla VAGu?
volnobech mam 862 otacok a davka je nastavena na 4,2 mg
Skús dat ten volnobeh vyššie, 903ot. alebo ak pojde skús ešte viac.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

laumar píše:ale zaujmave je na tom to ze ked mu pridam na 1000 otacok tak vsetko prestane a aj chod motora je kludnejsi a hlavne sa prestane triast.
Takto trasie chudak motor uz 300 000 km
mám ten samý problém, ale předchozí majitel měnil polepy, a nevím jaký jsou skutečný otáčky, tak to budu řešit přez wag ale až za týden, jaké by měli být přesné otáčky motoru? díky :)
BEDULIK
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2009, 16:01

Re: VIBRACE MOTORU

Příspěvek od BEDULIK »

Zdeněk M píše:
BEDULIK píše:ZDAR CHLAPI PORADTE CO MAM DELAT NA VOLNOBECH MAM VIBRACE VE VOLANTE A TREPE SE CELE AUTO MENIL SEM KOMPLET SPOJKU A AJ CERPADLO TLAKY OK UZ SI NEVI NIKDO RADI CO STIM PORADDTE DIK PASSAT B5 RV 97
Ve vagu skontroluj vstrikovaný množství na volnobeh, melo bi být kolem 4Mg/z zkus dat Vagem treba 5 co to udela, na jednej B5 to po vymene cerpadla taky vybrovalo, ve VAGU bylo 2,6 Mg/z dalo se to okolo 4Mg/z a už neklepe, trasla se ti i prdel v sedacce. :D
TAK SE TO TREPE FURT DNESKA SME TO DELALI JO A TREPE SE ME AJ PRDEL NEMUZE TO BEJT VIFUKEM ME PORADIL KAMOS ALE MOC TOMU NEVERIM ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Re: VIBRACE MOTORU

Příspěvek od Marek_A4 »

chosepm píše:
BEDULIK píše:ZDAR CHLAPI PORADTE CO MAM DELAT NA VOLNOBECH MAM VIBRACE VE VOLANTE A TREPE SE CELE AUTO MENIL SEM KOMPLET SPOJKU A AJ CERPADLO TLAKY OK UZ SI NEVI NIKDO RADI CO STIM PORADDTE DIK PASSAT B5 RV 97
Pokud ti jinak motor běží pravidelně, bejvá to taky na passatu tim, že se ti značně opírá to přední pomocný uložení (na vaně u řemenice na klice). Zvedni auto a zkus ho povolit, at si to sedne kam potřebuje. Je na třech šroubech a má oválný díry.
mne to tiez vybruje na volnobeh, ale to predne pomocne ulozenie je uz na tych otvoroch uplne na doraz dole, cize sa uz neda spustit viac dole, aby sa ta vzpera neopierala o spodnu cast toho otvoru...cim to moze byt ze uz tam nie je moznost nastavit to nizsie..? diky
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Jestli to nebude tím, že máš vyteklý olej ze silentbloků motoru. :D
Passat 4motion AVF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

no mozne to je...ale cidlo mam iba na jednom ( pravom, z pohladu ked stojim pred autom) a ten je prave taky posadeny dost dolu, az prehnuty v strede sam do seba...ale olej tam nikde nie je vyteceny, iba ak by bol uz vyteceny skor nez som kupil to auto... viete mi prosim poradit ako by mal vypadat OK silentblok..? ci moze byt taky prehnuty v strede dnu, alebo je to uz zavada...dakujem ;)
CAHA 125 kW TDI CR
pali1976
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2010, 18:48

Příspěvek od pali1976 »

žeby tlmič vibrácii ? Mal som to na OI 81kw
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

viete mi prosim poradit ako by mal vypadat OK silentblok..? ci moze byt taky prehnuty v strede dnu, alebo je to uz zavada... viac moj prispevok vyzsie...dakujem ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

majkl1 píše:Jestli to nebude tím, že máš vyteklý olej ze silentbloků motoru. :D
tam je olej? :?
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Pokud katalog nekecá, tak by měl vypadat takto. Ten u turba má ještě na sobě takovej gumovej přetah. A ano je to plné oleje. Funguje podobně jako kapalinový tlumič. A po čase olej vyteče.
Obrázek
Passat 4motion AVF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

majkl1 píše:Pokud katalog nekecá, tak by měl vypadat takto. Ten u turba má ještě na sobě takovej gumovej přetah. A ano je to plné oleje. Funguje podobně jako kapalinový tlumič. A po čase olej vyteče.
no ja mam ten stred,ako je horna skrutka,prevaleny do stredu..neviem ci je to bezne,tym ako je to zatazene vahou motora,alebo je to KO..? ..odfotim to dneska a dam sem foto. Ten druhy ma presne taky tvar ako na obr. od Majkla + ten gumovy navlek..
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Když se ti z něj vyleje olej, není již nic, co by motor drželo vzhůru, tak proto je sbořený do sebe. Ale pravděpodobně budeš mít buď úplně nebo částečně v čudu i ten druhej. Taky zkontroluj silentbloky na převodovce. Jakmile jeden odejde, ostatní jsou namáhány daleko více.
Passat 4motion AVF
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

majkl1 píše:Když se ti z něj vyleje olej, není již nic, co by motor drželo vzhůru, tak proto je sbořený do sebe. Ale pravděpodobně budeš mít buď úplně nebo částečně v čudu i ten druhej. Taky zkontroluj silentbloky na převodovce. Jakmile jeden odejde, ostatní jsou namáhány daleko více.


No takto nejako vypada ten moj nestastny silentblok...co myslite, je uz KO, alebo je to jeho bezny tvar...? fotky su trosku slabsie - fotene mobilom Obrázek
Obrázek
Obrázek

Majkl diky za nazor a pomoc ;)
Naposledy upravil(a) Marek_A4 dne 04 dub 2010, 13:04, celkem upraveno 1 x.
CAHA 125 kW TDI CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“