toto mi robilo ked som mal dvojhmotak . po vymene za jednohmotu to prestalo a spojkovy pedal je uz kludnyPampaliny píše:a kdyz za jizdy pridas plyn, kope ti do spojkovyho pedalu, kdyz si na nej lehce polozis nohu? dela to za studena nebo i za tepla?
VIBRACE MOTORU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- laumar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 21 čer 2007, 21:03
- Bydliště: Partizánske Slovensko
Odpovědi: 0
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Skús dat ten volnobeh vyššie, 903ot. alebo ak pojde skús ešte viac.laumar píše:volnobech mam 862 otacok a davka je nastavena na 4,2 mgkoco píše:
ako vidím si si tiež celkom užil s AFN, a volnobežné otáčky, a dávku paliva na volnobeh máš kolko podla VAGu?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
mám ten samý problém, ale předchozí majitel měnil polepy, a nevím jaký jsou skutečný otáčky, tak to budu řešit přez wag ale až za týden, jaké by měli být přesné otáčky motoru? díkylaumar píše:ale zaujmave je na tom to ze ked mu pridam na 1000 otacok tak vsetko prestane a aj chod motora je kludnejsi a hlavne sa prestane triast.
Takto trasie chudak motor uz 300 000 km

Re: VIBRACE MOTORU
TAK SE TO TREPE FURT DNESKA SME TO DELALI JO A TREPE SE ME AJ PRDEL NEMUZE TO BEJT VIFUKEM ME PORADIL KAMOS ALE MOC TOMU NEVERIMZdeněk M píše:Ve vagu skontroluj vstrikovaný množství na volnobeh, melo bi být kolem 4Mg/z zkus dat Vagem treba 5 co to udela, na jednej B5 to po vymene cerpadla taky vybrovalo, ve VAGU bylo 2,6 Mg/z dalo se to okolo 4Mg/z a už neklepe, trasla se ti i prdel v sedacce.BEDULIK píše:ZDAR CHLAPI PORADTE CO MAM DELAT NA VOLNOBECH MAM VIBRACE VE VOLANTE A TREPE SE CELE AUTO MENIL SEM KOMPLET SPOJKU A AJ CERPADLO TLAKY OK UZ SI NEVI NIKDO RADI CO STIM PORADDTE DIK PASSAT B5 RV 97

Re: VIBRACE MOTORU
mne to tiez vybruje na volnobeh, ale to predne pomocne ulozenie je uz na tych otvoroch uplne na doraz dole, cize sa uz neda spustit viac dole, aby sa ta vzpera neopierala o spodnu cast toho otvoru...cim to moze byt ze uz tam nie je moznost nastavit to nizsie..? dikychosepm píše:Pokud ti jinak motor běží pravidelně, bejvá to taky na passatu tim, že se ti značně opírá to přední pomocný uložení (na vaně u řemenice na klice). Zvedni auto a zkus ho povolit, at si to sedne kam potřebuje. Je na třech šroubech a má oválný díry.BEDULIK píše:ZDAR CHLAPI PORADTE CO MAM DELAT NA VOLNOBECH MAM VIBRACE VE VOLANTE A TREPE SE CELE AUTO MENIL SEM KOMPLET SPOJKU A AJ CERPADLO TLAKY OK UZ SI NEVI NIKDO RADI CO STIM PORADDTE DIK PASSAT B5 RV 97
CAHA 125 kW TDI CR
no mozne to je...ale cidlo mam iba na jednom ( pravom, z pohladu ked stojim pred autom) a ten je prave taky posadeny dost dolu, az prehnuty v strede sam do seba...ale olej tam nikde nie je vyteceny, iba ak by bol uz vyteceny skor nez som kupil to auto... viete mi prosim poradit ako by mal vypadat OK silentblok..? ci moze byt taky prehnuty v strede dnu, alebo je to uz zavada...dakujem 

CAHA 125 kW TDI CR
no ja mam ten stred,ako je horna skrutka,prevaleny do stredu..neviem ci je to bezne,tym ako je to zatazene vahou motora,alebo je to KO..? ..odfotim to dneska a dam sem foto. Ten druhy ma presne taky tvar ako na obr. od Majkla + ten gumovy navlek..majkl1 píše:Pokud katalog nekecá, tak by měl vypadat takto. Ten u turba má ještě na sobě takovej gumovej přetah. A ano je to plné oleje. Funguje podobně jako kapalinový tlumič. A po čase olej vyteče.
CAHA 125 kW TDI CR
majkl1 píše:Když se ti z něj vyleje olej, není již nic, co by motor drželo vzhůru, tak proto je sbořený do sebe. Ale pravděpodobně budeš mít buď úplně nebo částečně v čudu i ten druhej. Taky zkontroluj silentbloky na převodovce. Jakmile jeden odejde, ostatní jsou namáhány daleko více.
No takto nejako vypada ten moj nestastny silentblok...co myslite, je uz KO, alebo je to jeho bezny tvar...? fotky su trosku slabsie - fotene mobilom



Majkl diky za nazor a pomoc

Naposledy upravil(a) Marek_A4 dne 04 dub 2010, 13:04, celkem upraveno 1 x.
CAHA 125 kW TDI CR