EGR

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaromir592
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 24 čer 2011, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jaromir592 »

Ahoj jsem tu nový pár věcí ohledně egr ventilu jsem tu nšel ale nic moc jsem se nedozvěděl.Proto se ptám

Jde mi o to jak vyřeší ŘJ větší objem násavaného vzduchu.Pokud ŘJ vyšle impuls pro otevření egr,ví že otevřeným egr vteče do válce třeba 0,5g spalin +nasátaj vzduch (třeba 1g).Jenže přes váhu projde v době otevření ventilu 1,5g vzduchu protože válec nasaje stejně pokaždé,tím pádem pro ŘJ je výsledek 2g(1.5g přes váhu a 0,5g jakože pře egr) a tím i dodané palivo nebude 1g, jako při správné funkci egr,ale třeba 1,3g.
Rad bych kdyby někdo potvrdil nebo vyvrátil moji teorii.
Vím že spolehnout se na to že v ŘJ je uložená max kapacita nasávaného vzduchu je blbost.Když mi váha ukazovala blbě(jakože si saje víc) tak stím ŘJ pracovala a auto moc dobře nejelo.I kdyby-tak max kapacita bude hodnota při uzavřeném egr a max tlaku turba.
Ps:hodnoty jsou smyšlené.
PsII:Jinak to samé řeším zde http://lanciaklub.cz/forum/technika/mot ... l/strana-3
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“