Stránka 3 z 4

Napsal: 29 bře 2010, 20:29
od kluso
david13 píše:
ROBIG píše:Zajímalo by mě co by jsi mi řekl kdybych si jako kupující zavolal a řekl bych ti kolik mělo to auto najeto na poslední STK.To by byly asi výmluvy viď?Byl by to asi dobrej důvod mi dát pěknou slevu než mít na krku obvinění z podvodu :D
nic prodavat nebudu,chci to jenom umet (wallbash)
Dost dobře ti nerozumím...ale dobrá kup si super vag cena 50000kč a budeš si umět upravit km na svém autě které nechceš prodat :D
Já bych chtěl letět na měsíc (LOL)

Napsal: 29 bře 2010, 20:50
od chosepm
kluso píše:
david13 píše:
ROBIG píše:Zajímalo by mě co by jsi mi řekl kdybych si jako kupující zavolal a řekl bych ti kolik mělo to auto najeto na poslední STK.To by byly asi výmluvy viď?Byl by to asi dobrej důvod mi dát pěknou slevu než mít na krku obvinění z podvodu :D
nic prodavat nebudu,chci to jenom umet (wallbash)
Dost dobře ti nerozumím...ale dobrá kup si super vag cena 50000kč a budeš si umět upravit km na svém autě které nechceš prodat :D
Já bych chtěl letět na měsíc (LOL)

Třeba bys to taky chtěl umět kdybys věděl, že to jde i s desetinou ceny, kterou zmiňuješ :) Dneska už to neni žádný know-how, a jestli si chce někdo hrát s obsahem svejch budíků, je to jen jeho problém. Osobně si myslim, že km na supu nebude problém cca pro 1/3 uživatelů tohodle fóra.
Třeba ani ten vejlet na měsíc nebude za pár desítek let pro smrtelníky jako jsme my problém
:)
Ještě jsem chtěl dodat, že jsem se setkal i s mnoha požadavky o přidání km.

Napsal: 29 bře 2010, 21:15
od lock001
VAG TACHO USB 2.56 CZ
Charakteristika přístroje:

Nejaktuálnější model oblíbeného zařízení VAG TACHO pro kompletní správu přístrojových desek a IMMO boxů u vozidel koncernu VW. Tento kabelový adapter se software verze VAG TACHO 2.56 CZ již dokáže řešit úpravu počitadla ujeté vzálenosti u "problematických" přístrojový desek!!! (jedná se např. o některá novější tacha Škoda Fabia, VW Polo, Seat Cordoba, Ibiza a další).

1) VW Passat B6, VW Jetta/Bora do roku 2004, VW Golf 4 do roku 2003, Škoda Octavia/Fabia/SUPERB do roku 2005, některé pal. desky Seat do roku 2002 a další.
2) Palubní desky VDO se "seed key" ochranou.
3) VW Polo VDO od 2000 - některé nové přidány.
4) VW T5/LT bus oddělený imobilizér (Temic) ID: VWZ4Z0 …
5) Téměř všechny palubní desky MotoMeter pro VW/Seat do roku 2001 čtení/zápis EEPROM.
6) Téměř všechny palubní desky VDO pro Audi do roku 2001 čtení/zápis EEPROM.
7) Téměř všechny palubní desky pro VW/Seat/Škoda do roku 2004 čtení/zápis EEPROM.
8 ) New Beetle Magnetti Marelli M73 ročníky 2001-2005 čtení PIN kódu.
9) Audi A3, A4, A6, TT, New Beetle - Magnetti Marelli M73 r. 1998-2002 čtení PIN kódu.
10) Audi A4, A6, A8 r. 1994 - 1999, oddělený Immo - čtení PIN kódu, čtení/zápis EEPROM.

VAG K+CAN COMMANDER
Charakteristika přístroje:
Nejmocnější nástroj na úpravu tachometrů a motorových jednotek, čtení PIN kódu immobilizeru, přizpůsobení klíčů, CAN BUS diagnostiku u vozů konecnu VW-ŠKODA-SEAT-AUDI.
Podporuje největší množství panelů přístrojů jak u starších vozů K line, tak u nejnovějších vozů komunikujících po CAN Bus, pracuje s vozy od roku 1996 do 2007.
Obsahuje i modul EEPROM motor, umí nastavovat kilometry, číst PIN kódy, deaktivovat immo v motorých jednotkách EDC15 a ME7.

Nastavení tachometrů i v motorových jednotkách EDC15.
Čtení Security Access Code/Login WFS.
Čtení/zápis immobilizer data.
Čtení /zápis EEPROM panelu přístrojů K line i CAN Bus.
VAG MMI TV Activation.
Čtení/zápis EEPROM of Engine Control Units BOSCH VAG-EDC15x, VAG-ME7.1.1, VAG-Cartronic ME7.8,Porsche.
Přizpůsobení klíčů Porsche Cayane, K i CAN Bus.
Čtení "Custom Memory" reading z ruzných jednotek - ECUs, EZS-Kessy a další.
Čtení flash pamětí EDC16x, EDC15x, ME7x, MED951, MED751.
Umí číst a zapsat crypto EEPROM u budíků BOSCH RB4 u audi A4 2001. Je potom tedy možné měnit stav km u těchto problematických jednotek po kabelu!

Pro vozy:
Podporované jednotky pro nastavení tachometrů:
Audi Q7 (CAN)
Audi A2 (K)
Audi A3 (CAN) up to 2007 !!!
Audi A3 VDO/M73 up to 2003 (K)
Audi A4 VDO/M73 (K)
Audi A4 BOSCH - RB4 clusters (CRYPTO eeproms R/W by OBDII)
Audi A6 VDO (K)
Audi A6 (CAN)
Audi Allroud (K) up to 2004
Audi A8 (K) VDO93xx
Audi A8 (CAN) up to 2007 !!!
Audi TT (K)
Seat Alhambra (K)
Seat Altea (CAN)
Seat Arosa (K)
Seat Cordoba after 1999 (K)
Seat Ibiza VDO after 1999 (K)
Seat Leon (K+CAN)
Seat Toledo (K+CAN)
Skoda Octavia (K)
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb (K)
Skoda Roomster (K)
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia (K)
VW Bora (K)
VW Beetle (K)
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW Golf5 VISETEON
VW Crossgolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K+CAN)
VW Passat B5/B6 (K+CAN)
VW Polo VDO/Motometer (K)
VW Sharan (K)
VW T4/T5 VDO (K)
VW Touaran VDO (CAN)

Podporované jednotky pro čtení PIN kodu immobilizeru

Audi A2
Audi A3 (CAN) up to 2007 !!!
Audi A3 VDO/M73 up to 2003 (K)
Audi A4 VDO (K)
Audi A4 BOSCH (K) up to 2001
Audi A4 after 2000 - petrol engines >= 1.8
Audi A6 VDO (K)
Audi A6 (CAN) petrol engines
Audi Allroad (K) up to 2004
Audi Allroad (CAN) petrol engines
Audi A8 up to 2001
Audi A8 from 2001 to 2002 2.5TDI
Audi A8 (CAN) 2003+ petrol
Audi TT (K)
Audi Q7 petrol engines
Seat Altea (CAN)
Seat Cordoba after 1999 (K)
Seat Ibiza (VDO) after 1999 (K)
Seat Leon (K+CAN)
Seat Toledo (K+CAN)
Skoda Octavia
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb
Skoda Roomster
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia
VW Bora
VW Beetle
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW Crossgolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K+CAN)
VW Passat B5 (K) B6(CAN)
VW Polo5
VW Sharan after year 2000
VW T5
VW Phaeton petrol
VW Touareg petrol
VW Touaran VDO (CAN)
PORSCHE Cayenne (CAN/K)

....staci???? (hm) (hm) (hm) (hm) (hm)
sak toto vie asi uplne kazdy este pred tym ako nieco taketo chce ci?
a ak to chces len na to jedno??? auto tak neviem no saka ko chces teda (rofl) (rofl)

Napsal: 29 bře 2010, 21:21
od ROBIG
Ještě jsem chtěl dodat, že jsem se setkal i s mnoha požadavky o přidání km.

Jj praktikuje se to dost u firemních aut když si ho chce koupit třeba nějakej zaměstnanec kvůli snížení ceny anebo se píšou fiktivní cesty do Knihy jízd

Napsal: 29 bře 2010, 21:33
od origoš
když si ho chce koupit třeba nějakej zaměstnanec kvůli snížení ceny
A potom to musí zase smotat, aby mohla pravda zvítězit.

Napsal: 29 bře 2010, 21:50
od ROBIG
origoš píše:
když si ho chce koupit třeba nějakej zaměstnanec kvůli snížení ceny
A potom to musí zase smotat, aby mohla pravda zvítězit.
No jasně. :D

Jinak už jsem se setkal s tím že chtěl majitel přidat km.protože měl teorii že když tam bude mít přes 400 000 tak se na to zloděj ani nepodívá (LOL)

Napsal: 29 bře 2010, 21:54
od Zdeněk M
chiptuning píše:
Zdeněk M píše:
nogis píše:Je to blbý, ale když jsem prodával GIV, tak měl najeto cca 180tkm. Naprostá většina zájemců mi říkala - kdyby to nemělo tolik najeto, tak to vezmu. Tenkrát mě fakt sralo, že jsem jak blbec psal poctivě servisku. Měl jsem to stočit a měl bych klid. Sorry, ale lidi si o to říkaj sami... (LOL)
Skoda že ty 4 Golfi nemaj budíky jak Trojka Golf, tamse stacet neda, jedinou kontrolou je ten napis Total když zmizí tak ma pres 300000km
Osobne bych dal koupi auta se serviskou a s 250000km než necemu co ma 130000km, kde je jasný že to bude stocený. Kamos takhle koupil Octu, udržovaný, servisovaný, kde ma už temer vsechno vymenený a kamosovi co koupil 4 Golfa se 1450000km se smeje, jak vymenuje jednu vec za druhou.
ale da se stacet bez problemu,jen se musi vyndat z auta , no uz to nejde tak elegantne jako u g4 (rofl)
No musí to rozebrat a vyndat pamět, jenže je to složitý a jen tak nekdo to neumí,tak to prodaj stim kolik to ma natocino. :)

Napsal: 29 bře 2010, 22:16
od origoš
Taky na to existuje udělátko s programem na paralelní port.

Napsal: 29 bře 2010, 22:45
od Milwall
koupil sem passata 96kw s 171tis a na posledni technicky pred dvouma rokama mel 172tis:D....takze ma tak 220tis...akorat zajetej:D

Napsal: 29 bře 2010, 22:47
od ROBIG
Milwall píše:koupil sem passata 96kw s 171tis a na posledni technicky pred dvouma rokama mel 172tis:D....takze ma tak 220tis...akorat zajetej:D
Třeba s tím po STK už jenom couval (LOL)

Napsal: 29 bře 2010, 23:02
od Milwall
:D

Napsal: 30 bře 2010, 07:19
od david13
lock001 píše:VAG TACHO USB 2.56 CZ
Charakteristika přístroje:

Nejaktuálnější model oblíbeného zařízení VAG TACHO pro kompletní správu přístrojových desek a IMMO boxů u vozidel koncernu VW. Tento kabelový adapter se software verze VAG TACHO 2.56 CZ již dokáže řešit úpravu počitadla ujeté vzálenosti u "problematických" přístrojový desek!!! (jedná se např. o některá novější tacha Škoda Fabia, VW Polo, Seat Cordoba, Ibiza a další).

1) VW Passat B6, VW Jetta/Bora do roku 2004, VW Golf 4 do roku 2003, Škoda Octavia/Fabia/SUPERB do roku 2005, některé pal. desky Seat do roku 2002 a další.
2) Palubní desky VDO se "seed key" ochranou.
3) VW Polo VDO od 2000 - některé nové přidány.
4) VW T5/LT bus oddělený imobilizér (Temic) ID: VWZ4Z0 …
5) Téměř všechny palubní desky MotoMeter pro VW/Seat do roku 2001 čtení/zápis EEPROM.
6) Téměř všechny palubní desky VDO pro Audi do roku 2001 čtení/zápis EEPROM.
7) Téměř všechny palubní desky pro VW/Seat/Škoda do roku 2004 čtení/zápis EEPROM.
8 ) New Beetle Magnetti Marelli M73 ročníky 2001-2005 čtení PIN kódu.
9) Audi A3, A4, A6, TT, New Beetle - Magnetti Marelli M73 r. 1998-2002 čtení PIN kódu.
10) Audi A4, A6, A8 r. 1994 - 1999, oddělený Immo - čtení PIN kódu, čtení/zápis EEPROM.

VAG K+CAN COMMANDER
Charakteristika přístroje:
Nejmocnější nástroj na úpravu tachometrů a motorových jednotek, čtení PIN kódu immobilizeru, přizpůsobení klíčů, CAN BUS diagnostiku u vozů konecnu VW-ŠKODA-SEAT-AUDI.
Podporuje největší množství panelů přístrojů jak u starších vozů K line, tak u nejnovějších vozů komunikujících po CAN Bus, pracuje s vozy od roku 1996 do 2007.
Obsahuje i modul EEPROM motor, umí nastavovat kilometry, číst PIN kódy, deaktivovat immo v motorých jednotkách EDC15 a ME7.

Nastavení tachometrů i v motorových jednotkách EDC15.
Čtení Security Access Code/Login WFS.
Čtení/zápis immobilizer data.
Čtení /zápis EEPROM panelu přístrojů K line i CAN Bus.
VAG MMI TV Activation.
Čtení/zápis EEPROM of Engine Control Units BOSCH VAG-EDC15x, VAG-ME7.1.1, VAG-Cartronic ME7.8,Porsche.
Přizpůsobení klíčů Porsche Cayane, K i CAN Bus.
Čtení "Custom Memory" reading z ruzných jednotek - ECUs, EZS-Kessy a další.
Čtení flash pamětí EDC16x, EDC15x, ME7x, MED951, MED751.
Umí číst a zapsat crypto EEPROM u budíků BOSCH RB4 u audi A4 2001. Je potom tedy možné měnit stav km u těchto problematických jednotek po kabelu!

Pro vozy:
Podporované jednotky pro nastavení tachometrů:
Audi Q7 (CAN)
Audi A2 (K)
Audi A3 (CAN) up to 2007 !!!
Audi A3 VDO/M73 up to 2003 (K)
Audi A4 VDO/M73 (K)
Audi A4 BOSCH - RB4 clusters (CRYPTO eeproms R/W by OBDII)
Audi A6 VDO (K)
Audi A6 (CAN)
Audi Allroud (K) up to 2004
Audi A8 (K) VDO93xx
Audi A8 (CAN) up to 2007 !!!
Audi TT (K)
Seat Alhambra (K)
Seat Altea (CAN)
Seat Arosa (K)
Seat Cordoba after 1999 (K)
Seat Ibiza VDO after 1999 (K)
Seat Leon (K+CAN)
Seat Toledo (K+CAN)
Skoda Octavia (K)
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb (K)
Skoda Roomster (K)
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia (K)
VW Bora (K)
VW Beetle (K)
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW Golf5 VISETEON
VW Crossgolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K+CAN)
VW Passat B5/B6 (K+CAN)
VW Polo VDO/Motometer (K)
VW Sharan (K)
VW T4/T5 VDO (K)
VW Touaran VDO (CAN)

Podporované jednotky pro čtení PIN kodu immobilizeru

Audi A2
Audi A3 (CAN) up to 2007 !!!
Audi A3 VDO/M73 up to 2003 (K)
Audi A4 VDO (K)
Audi A4 BOSCH (K) up to 2001
Audi A4 after 2000 - petrol engines >= 1.8
Audi A6 VDO (K)
Audi A6 (CAN) petrol engines
Audi Allroad (K) up to 2004
Audi Allroad (CAN) petrol engines
Audi A8 up to 2001
Audi A8 from 2001 to 2002 2.5TDI
Audi A8 (CAN) 2003+ petrol
Audi TT (K)
Audi Q7 petrol engines
Seat Altea (CAN)
Seat Cordoba after 1999 (K)
Seat Ibiza (VDO) after 1999 (K)
Seat Leon (K+CAN)
Seat Toledo (K+CAN)
Skoda Octavia
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb
Skoda Roomster
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia
VW Bora
VW Beetle
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW Crossgolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K+CAN)
VW Passat B5 (K) B6(CAN)
VW Polo5
VW Sharan after year 2000
VW T5
VW Phaeton petrol
VW Touareg petrol
VW Touaran VDO (CAN)
PORSCHE Cayenne (CAN/K)

....staci???? (hm) (hm) (hm) (hm) (hm)
sak toto vie asi uplne kazdy este pred tym ako nieco taketo chce ci?
a ak to chces len na to jedno??? auto tak neviem no saka ko chces teda (rofl) (rofl)
Diky

Napsal: 30 bře 2010, 08:32
od kluso
chosepm píše:
kluso píše:
david13 píše: nic prodavat nebudu,chci to jenom umet (wallbash)
Dost dobře ti nerozumím...ale dobrá kup si super vag cena 50000kč a budeš si umět upravit km na svém autě které nechceš prodat :D
Já bych chtěl letět na měsíc (LOL)

Třeba bys to taky chtěl umět kdybys věděl, že to jde i s desetinou ceny, kterou zmiňuješ :) Dneska už to neni žádný know-how, a jestli si chce někdo hrát s obsahem svejch budíků, je to jen jeho problém. Osobně si myslim, že km na supu nebude problém cca pro 1/3 uživatelů tohodle fóra.
Třeba ani ten vejlet na měsíc nebude za pár desítek let pro smrtelníky jako jsme my problém
:)
Ještě jsem chtěl dodat, že jsem se setkal i s mnoha požadavky o přidání km.
Myslím že jsi mě dobře nepochopil.Jasně že to udělá třeba čínským commanderem za 2000kč a spoustou dalších.Nebo si je může vyndat z auta vyčíst programátorem a upravit.Já jen narážel na to že je málo pravděpodobné že si chce někdo stočit (nebo jak chceš přidat km) svoje auto jen tak pro zábavu a proto si hned koupí zařízení....

Napsal: 30 bře 2010, 12:43
od chosepm
kluso píše: Myslím že jsi mě dobře nepochopil.Jasně že to udělá třeba čínským commanderem za 2000kč a spoustou dalších.Nebo si je může vyndat z auta vyčíst programátorem a upravit.Já jen narážel na to že je málo pravděpodobné že si chce někdo stočit (nebo jak chceš přidat km) svoje auto jen tak pro zábavu a proto si hned koupí zařízení....
Je to jedno...když po tobě někdo bude chtít tuhle službu, těžko budeš vyzvídat na co to chce a budeš mu vyvracet ať to nedělá...neuděláš mu to ty, udělá to jinej...je to každýho osobní věc a možná i následně problém.
Zkrátka otázka padla...měla následovat odpověď, nebo použij hledej atd...
Je tu toho beztak mraky... ;)

jj

Napsal: 30 bře 2010, 22:40
od Lades83
Dnes neni problem stahnout km nebo si nechat vypsat novou servisku :-(
Pedaly,sedacky, volant aj..se take daji snadno vymenit za prd cenu, kdyz vezmu, ze clovek natom vydela 3x tolik!
Pokud je sikovnej borec nastahovani a vi kde vsude jsou km ulozeny, tak nic nezjistis... pokud bude tak blbej a da tammin km nez je ulozene u origo servisu a nebo STK... vetsinou to neni problem obejit!
No a tomu matlovi co pise, ze je to napomahani k trestnemu cinnu bych dal korunu :-)
Co vim, tak v CR to rozhodne trestni cin neni... proc asi se dovazeji taxiky ze Spanelska a auta z Nemecka s nekolika set tisic km?
No v NEM je to trstny cin, takze tam jsou km vetsinou ok,ale jak se to dovali k nam, tak je tam hned 120tis :-D asi nahoda a nebo pocasim?

Kazdopadne co si nedotahnes sam...to nemas :-)
V CR bych hlavne hledel na motor...zda tece a zvuk...interier bude asi opraven, takze na ten bych se nezameroval :-)

Koupi aut ZDAR!