felicie 1.9D na RO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25 čer 2009, 20:45
- Bydliště: Vysočina, Pelhřimov
Zdar chlapi,
tak mi na Feldě začal týct Lukáš. Když nastartuju a po cca deseti vteřinách se rozjedu, tak je pod motorem kolečko cca 10 cm s ocáskem...takže to teče fest. Nevím přesně odkud mi palivo teče, ale je to asi někde u pastorku jak je ozubenej řemen, protože kryt je zevnitř celej mastnej. Má cenu řešit přetěsnění, nebo ho mám nechat raději rovnou vyměnit za jiný (koupil jsem si za dvojku rezervního lukáše) Jinak na olej najeto cca 30.000 km a celkově má čerpadlo bez jakékoliv opravy 380 tisíc km.
tak mi na Feldě začal týct Lukáš. Když nastartuju a po cca deseti vteřinách se rozjedu, tak je pod motorem kolečko cca 10 cm s ocáskem...takže to teče fest. Nevím přesně odkud mi palivo teče, ale je to asi někde u pastorku jak je ozubenej řemen, protože kryt je zevnitř celej mastnej. Má cenu řešit přetěsnění, nebo ho mám nechat raději rovnou vyměnit za jiný (koupil jsem si za dvojku rezervního lukáše) Jinak na olej najeto cca 30.000 km a celkově má čerpadlo bez jakékoliv opravy 380 tisíc km.
Ke dnesnimu dni mam najeto na olej 40 000km s pikoušem celkem ma auto najeto 410 000 km dle servisni knizky a tachometru tak jsem zvedav co vydrzi Lukáš
ale myslim si ze dalsich minimalne 40 urcite po tom na co vsechno jsem ho naucil
pokud mas rezervni dej ho tam a to stare si nech pretesnit pokud si za to cerpadlar nevezme nehoraznou sumu tak max 1000 bych za to dal vic ani prd kdyz za 2 sezenes jine


jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33957
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33957
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dá ale nekupuj si z feldy ale kokty nebo fábky, koupíš termoventil a filtr, a pak musíš předělat vratku ta musí jít přes termoventil, aby se palivo vracelo do čerpadla a ne do nádrže milošzero1724 píše:dá se to nějak pořídit? ja jsem teda před nedávnem měnil palivovej filtr,tak se mi moc nechce měnit ho za jinej,ale asi by to bylo dobrý,teda pokud to neni nijak složitý to tam fouknout:) dik.Tomas

-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02 pro 2009, 22:03
- Bydliště: Krupka
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33957
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02 pro 2009, 22:03
- Bydliště: Krupka
nebudu říkat , že to bylo jednoduchý, ale šlo to parukuju doma v garáži kde je teplo cca 16 stupňu a jezdím dálky takže jsem třeba 200 km nevypínal motor atd. Když jsem to zkoušel poprví tak jsem dal 30 litrů RO a doplna nafty , pak jsem přešel jenom na čistej. startuje to těd dobře za studena víc točil , ale zase kdžy je dobrý čerpadlo tak si to nasaje a pak už to běží i za studena ten olej není uplně tuhej a čerpadlo má nějakej sací tlak. Filtr palivovej po 15 a ven.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33957
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to tak dělal celou zimu zkoušel jsem co to vydrží taky jsem parkoval vnoci v garáži na dlouhé tratě jsem tankoval naftu jezdím na metylester milošPetrolejový šejk píše:nebudu říkat , že to bylo jednoduchý, ale šlo to parukuju doma v garáži kde je teplo cca 16 stupňu a jezdím dálky takže jsem třeba 200 km nevypínal motor atd. Když jsem to zkoušel poprví tak jsem dal 30 litrů RO a doplna nafty , pak jsem přešel jenom na čistej. startuje to těd dobře za studena víc točil , ale zase kdžy je dobrý čerpadlo tak si to nasaje a pak už to běží i za studena ten olej není uplně tuhej a čerpadlo má nějakej sací tlak. Filtr palivovej po 15 a ven.
Zdar borci, tak po delsi dobe zdravim. Ta posledni diskuze mi prisla vhod, mam k tomu take dotazy. Nejdriv teda predeslu, ze ted aktrualne jezdit tak zhruba 40% nafta, 60% vyfrit, prefiltrovany pres palivove filtry, takze se domlivam ze palivo je skutecne bez mech. necistot.
Nejakou prestavbu na dvounadrz atd uz asi v tomto aute resit nehodlam, takze spis premyslim jak jezdit na mix olej/nafta v zime. Pomohlo by do hotove smesi (rekneme 1:1) prilit jeste 10% benzinu, aby to netuhlo ? Zkousel nekdo ? Zdravi LADAIII
Nejakou prestavbu na dvounadrz atd uz asi v tomto aute resit nehodlam, takze spis premyslim jak jezdit na mix olej/nafta v zime. Pomohlo by do hotove smesi (rekneme 1:1) prilit jeste 10% benzinu, aby to netuhlo ? Zkousel nekdo ? Zdravi LADAIII
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33957
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
LADAIII píše:Zdar borci, tak po delsi dobe zdravim. Ta posledni diskuze mi prisla vhod, mam k tomu take dotazy. Nejdriv teda predeslu, ze ted aktrualne jezdit tak zhruba 40% nafta, 60% vyfrit, prefiltrovany pres palivove filtry, takze se domlivam ze palivo je skutecne bez mech. necistot.
Nejakou prestavbu na dvounadrz atd uz asi v tomto aute resit nehodlam, takze spis premyslim jak jezdit na mix olej/nafta v zime. Pomohlo by do hotove smesi (rekneme 1:1) prilit jeste 10% benzinu, aby to netuhlo ? Zkousel nekdo ? Zdravi LADAIII
máš doma ledničku, tam si udělej pořad na vlastní oči

Zdravim. Jaksi jsem zapomel odepsat 
Lednicku samozrejme doma mame, ale zatim jsem tam nic nezkousel nacpat, abych nedotal pojeb co tam cpu za humusy, kdyby nedejboze spatne tesnilo vicko a mrazak byl pak cejtit po nafte
Aktualne jezdim cca 40-50% nafty a zbytek vyfrit, mech. zbavenej necistot a cistej. Samo ze nejake soli atd uz v nem nepoznam..
Zkusim konecne ten VIF,ale radeji az se vratim ze streky, pokud by to zaclo neco rozpoustet a uvolnovat,tak at nezustanu nekde na ceste.
Jeste jsem se chtel optat na to redidlo jake tam lit, narazil jsem na to v jednom z tvych prispevku v tomto vlakne (tusim na predchozi strance).
Myslis klasiku ten bezaromatik ? Ted tam obcas davam, kdyz si vzpomenu.
CCa 2dL na plnou..

Lednicku samozrejme doma mame, ale zatim jsem tam nic nezkousel nacpat, abych nedotal pojeb co tam cpu za humusy, kdyby nedejboze spatne tesnilo vicko a mrazak byl pak cejtit po nafte

Aktualne jezdim cca 40-50% nafty a zbytek vyfrit, mech. zbavenej necistot a cistej. Samo ze nejake soli atd uz v nem nepoznam..
Zkusim konecne ten VIF,ale radeji az se vratim ze streky, pokud by to zaclo neco rozpoustet a uvolnovat,tak at nezustanu nekde na ceste.
Jeste jsem se chtel optat na to redidlo jake tam lit, narazil jsem na to v jednom z tvych prispevku v tomto vlakne (tusim na predchozi strance).
Myslis klasiku ten bezaromatik ? Ted tam obcas davam, kdyz si vzpomenu.

LADAIII píše:Zdravim. Jaksi jsem zapomel odepsat
Lednicku samozrejme doma mame, ale zatim jsem tam nic nezkousel nacpat, abych nedotal pojeb co tam cpu za humusy, kdyby nedejboze spatne tesnilo vicko a mrazak byl pak cejtit po nafte
Aktualne jezdim cca 40-50% nafty a zbytek vyfrit, mech. zbavenej necistot a cistej. Samo ze nejake soli atd uz v nem nepoznam..
Zkusim konecne ten VIF,ale radeji az se vratim ze streky, pokud by to zaclo neco rozpoustet a uvolnovat,tak at nezustanu nekde na ceste.
Jeste jsem se chtel optat na to redidlo jake tam lit, narazil jsem na to v jednom z tvych prispevku v tomto vlakne (tusim na predchozi strance).
Myslis klasiku ten bezaromatik ? Ted tam obcas davam, kdyz si vzpomenu.CCa 2dL na plnou..
JJ klasika bezaromatik..a toho VIFu se nemusis bat, pokud si prezil bezaromatik, tak Vif urcite prezijes taky
