Tahání vleku s automatem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vampyrjan
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 dub 2008, 04:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vampyrjan »

slovacek.milos píše:kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš
Přesně toto jsem myslel, překročení povolené hmotnosti bržděného přívěsu v německu , rakousku toť neuvěřitelný průser , zkreslení údaju v osvědčení ať už vědomě nebo tupostí a zkorumpováním nějakého úředníka toť dvojnásobný průser . Ten jednodušší průser 500-1000 EUR + samozřejmě nahradní odtach + těch 5 let. Ten druhy - bez komentáře....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vampyrjan píše:
slovacek.milos píše:kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš
Přesně toto jsem myslel, překročení povolené hmotnosti bržděného přívěsu v německu , rakousku toť neuvěřitelný průser , zkreslení údaju v osvědčení ať už vědomě nebo tupostí a zkorumpováním nějakého úředníka toť dvojnásobný průser . Ten jednodušší průser 500-1000 EUR + samozřejmě nahradní odtach + těch 5 let. Ten druhy - bez komentáře....

já si vzpoměl ještě na jednoho co špatně dopadl jezdí jen do itálie,
ten jednodušší způsob asi už není jen odtah soud a zákaz, a pak si koupit origo odtahovku s tachografem ;) miloš
jirka jn
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 31 črc 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonec nad nisou

Příspěvek od jirka jn »

sharik4x4 píše:No na tahání vleku bych automat nebral.Životnost nebude dlouhá.I normální převodovka dostává zabrat.Kdo tahá auta tak ti to potvrdí.Chce to silný motor,robusní převodovku,robusní konstrukci auta.Prostě 100tkm s vlekem je jako 300tkm solo. Já tahám T4 a tam je to v pohodě.Pokud chceš BMW tak manual.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
Prosímtě znám 3 sharany co tahaj vlek furt a maj na tacho první 760000km druhej 890000km a třetí 1055000km tak mě nevykládej že nevydrží naopak starý sharan s 19tdi 81kw nejpovedenejší motor i převodovka
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

_Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV. :)
Na dvojvlek je potřeba mít na tažném 3500kg, což má například Mercedes ML nebo Toyota Land-Cruiser a podobná velká auta... Ikdybych vezl dvě lehčí auta, tak se stejně bere v potaz to, co má ten vlek zapsán v TP jako celkovou hmotnost, což je u dvojvleku většinou právě 3500kg a ikdybych jel s prázdným, který váží cca 700kg, tak ho nemůžu vézt třeba za Octávií nebo za čímkoliv, co nemá max. hmotnost bržděného přívěsu 3500kg....
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Vampyrjan píše:
_Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV. :)
Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg .
Váží cca 700kg a celkovou hmotnost má 3500kg a mívá jen dvě nápravy... Ale za tím Terranem se určitě tahat nesmí, možná tak v ČR, tady by to neřešili tolik, ale do Německa, nebo rakouska bych s tím určitě nejel...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

slovacek.milos píše:kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš
Souhlasím, taky pro to nechci nic pokoušet a mít vše v pořádku- tedy auto co má v TP 2000kg na tažném a vlek s celkovou hmotností 2000kg a nepřekládat...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

jirka jn píše:
sharik4x4 píše:No na tahání vleku bych automat nebral.Životnost nebude dlouhá.I normální převodovka dostává zabrat.Kdo tahá auta tak ti to potvrdí.Chce to silný motor,robusní převodovku,robusní konstrukci auta.Prostě 100tkm s vlekem je jako 300tkm solo. Já tahám T4 a tam je to v pohodě.Pokud chceš BMW tak manual.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
Prosímtě znám 3 sharany co tahaj vlek furt a maj na tacho první 760000km druhej 890000km a třetí 1055000km tak mě nevykládej že nevydrží naopak starý sharan s 19tdi 81kw nejpovedenejší motor i převodovka
Souhlasím, že motor 1.9TDi 81kW se jen tak neutahá a že by to mohlo vydržet dlouho, ikdyž to není bůh ví jakej zázrak co se týče výkou...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Vampyrjan
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 dub 2008, 04:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vampyrjan »

Rider.23 píše:
Vampyrjan píše:
_Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV. :)
Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg .
Váží cca 700kg a celkovou hmotnost má 3500kg a mívá jen dvě nápravy... Ale za tím Terranem se určitě tahat nesmí, možná tak v ČR, tady by to neřešili tolik, ale do Německa, nebo rakouska bych s tím určitě nejel...
Ja jsem to hodil do placu proto ,že vím o čem je řeč, taham auta 18 let.
Ale říct , že na tažné 2 500kg zapnou vlek s celkovou vahou 3500 kg ( 2x G IV) je hrani si zápalkami ve stohu se slámou...
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Já bych se nebál jít do multivana nebo transportera dle motorizace mají běžně na kouli 2000-2500 kg a spotřeba supr. Jinak v benzínu jsme tahali auta za SAABem ovšem dnešní SAAB je spíš OPEL.
T4+B5,5
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

mistrkutil píše:Já bych se nebál jít do multivana nebo transportera dle motorizace mají běžně na kouli 2000-2500 kg a spotřeba supr. Jinak v benzínu jsme tahali auta za SAABem ovšem dnešní SAAB je spíš OPEL.
Jo, to mě samozřejmě taky napadlo a asi by to bylo i nejvhodnější, ale jednak sehnat T4 s motorem 74kW 2.5tdi a s najetými cca 250t km z roku kolem 97 (cena do 150t Kč) je skoro nemožné, navíc jak sem psal v úvodu, nechce se mi jezdit s dodávkou (ani to MPV není ideál) proto řeším i variantu jako BMW 530D... No a s benzínem to ani nepřemýšlím, to by mě sežralo s tím vlekem, navíc benzín nemá dostatečný krouťák aby ten vlek aspoň trochu obstojně utáhl...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

No právě s tím SAABem jme jezdili po dálnici ve 130 za 6,6 benzínu no a v německu nebyl problém svišťět 170-180 i s vlekem lehčí auto s vysším těžištěm už by se rokmitalo i při 100vce jinak byl to saab 2,0 bez turba a takovej 2,3 v turbu to je raketa co jezdí okolo 8/100.(benzín)
T4+B5,5
kluso
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 08 dub 2009, 19:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od kluso »

Tahal jsem s MB třídy E,290 TD, v manuálu a max.spokojenost
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

kluso píše:Tahal jsem s MB třídy E,290 TD, v manuálu a max.spokojenost
Můžu se zeptat, jaké je přesné označení tohoto vozidla a zda má povolenou hmotnost brzděného přívěsu 2000kg...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Vampyrjan píše:
Rider.23 píše:
Vampyrjan píše: Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg .
Váží cca 700kg a celkovou hmotnost má 3500kg a mívá jen dvě nápravy... Ale za tím Terranem se určitě tahat nesmí, možná tak v ČR, tady by to neřešili tolik, ale do Německa, nebo rakouska bych s tím určitě nejel...
Ja jsem to hodil do placu proto ,že vím o čem je řeč, taham auta 18 let.
Ale říct , že na tažné 2 500kg zapnou vlek s celkovou vahou 3500 kg ( 2x G IV) je hrani si zápalkami ve stohu se slámou...
Sorry, mala chyba pri psani. Misto 2500 jsem chtel napsat 3500. :D
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Jinak na tahani nelegalnich vleku jsou mistri polaci, tam ti do tech papiru napisou fakt vsechno, uz jsem videl jak frajer tahnul Sharana na vleku za Peugeotem 405 1.9d. (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“