Přesně toto jsem myslel, překročení povolené hmotnosti bržděného přívěsu v německu , rakousku toť neuvěřitelný průser , zkreslení údaju v osvědčení ať už vědomě nebo tupostí a zkorumpováním nějakého úředníka toť dvojnásobný průser . Ten jednodušší průser 500-1000 EUR + samozřejmě nahradní odtach + těch 5 let. Ten druhy - bez komentáře....slovacek.milos píše:kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš
Tahání vleku s automatem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Vampyrjan píše:Přesně toto jsem myslel, překročení povolené hmotnosti bržděného přívěsu v německu , rakousku toť neuvěřitelný průser , zkreslení údaju v osvědčení ať už vědomě nebo tupostí a zkorumpováním nějakého úředníka toť dvojnásobný průser . Ten jednodušší průser 500-1000 EUR + samozřejmě nahradní odtach + těch 5 let. Ten druhy - bez komentáře....slovacek.milos píše:kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš
já si vzpoměl ještě na jednoho co špatně dopadl jezdí jen do itálie,
ten jednodušší způsob asi už není jen odtah soud a zákaz, a pak si koupit origo odtahovku s tachografem
Prosímtě znám 3 sharany co tahaj vlek furt a maj na tacho první 760000km druhej 890000km a třetí 1055000km tak mě nevykládej že nevydrží naopak starý sharan s 19tdi 81kw nejpovedenejší motor i převodovkasharik4x4 píše:No na tahání vleku bych automat nebral.Životnost nebude dlouhá.I normální převodovka dostává zabrat.Kdo tahá auta tak ti to potvrdí.Chce to silný motor,robusní převodovku,robusní konstrukci auta.Prostě 100tkm s vlekem je jako 300tkm solo. Já tahám T4 a tam je to v pohodě.Pokud chceš BMW tak manual.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
Na dvojvlek je potřeba mít na tažném 3500kg, což má například Mercedes ML nebo Toyota Land-Cruiser a podobná velká auta... Ikdybych vezl dvě lehčí auta, tak se stejně bere v potaz to, co má ten vlek zapsán v TP jako celkovou hmotnost, což je u dvojvleku většinou právě 3500kg a ikdybych jel s prázdným, který váží cca 700kg, tak ho nemůžu vézt třeba za Octávií nebo za čímkoliv, co nemá max. hmotnost bržděného přívěsu 3500kg...._Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Váží cca 700kg a celkovou hmotnost má 3500kg a mívá jen dvě nápravy... Ale za tím Terranem se určitě tahat nesmí, možná tak v ČR, tady by to neřešili tolik, ale do Německa, nebo rakouska bych s tím určitě nejel...Vampyrjan píše:Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg ._Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Souhlasím, taky pro to nechci nic pokoušet a mít vše v pořádku- tedy auto co má v TP 2000kg na tažném a vlek s celkovou hmotností 2000kg a nepřekládat...slovacek.milos píše:kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Souhlasím, že motor 1.9TDi 81kW se jen tak neutahá a že by to mohlo vydržet dlouho, ikdyž to není bůh ví jakej zázrak co se týče výkou...jirka jn píše:Prosímtě znám 3 sharany co tahaj vlek furt a maj na tacho první 760000km druhej 890000km a třetí 1055000km tak mě nevykládej že nevydrží naopak starý sharan s 19tdi 81kw nejpovedenejší motor i převodovkasharik4x4 píše:No na tahání vleku bych automat nebral.Životnost nebude dlouhá.I normální převodovka dostává zabrat.Kdo tahá auta tak ti to potvrdí.Chce to silný motor,robusní převodovku,robusní konstrukci auta.Prostě 100tkm s vlekem je jako 300tkm solo. Já tahám T4 a tam je to v pohodě.Pokud chceš BMW tak manual.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Ja jsem to hodil do placu proto ,že vím o čem je řeč, taham auta 18 let.Rider.23 píše:Váží cca 700kg a celkovou hmotnost má 3500kg a mívá jen dvě nápravy... Ale za tím Terranem se určitě tahat nesmí, možná tak v ČR, tady by to neřešili tolik, ale do Německa, nebo rakouska bych s tím určitě nejel...Vampyrjan píše:Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg ._Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV.
Ale říct , že na tažné 2 500kg zapnou vlek s celkovou vahou 3500 kg ( 2x G IV) je hrani si zápalkami ve stohu se slámou...
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Jo, to mě samozřejmě taky napadlo a asi by to bylo i nejvhodnější, ale jednak sehnat T4 s motorem 74kW 2.5tdi a s najetými cca 250t km z roku kolem 97 (cena do 150t Kč) je skoro nemožné, navíc jak sem psal v úvodu, nechce se mi jezdit s dodávkou (ani to MPV není ideál) proto řeším i variantu jako BMW 530D... No a s benzínem to ani nepřemýšlím, to by mě sežralo s tím vlekem, navíc benzín nemá dostatečný krouťák aby ten vlek aspoň trochu obstojně utáhl...mistrkutil píše:Já bych se nebál jít do multivana nebo transportera dle motorizace mají běžně na kouli 2000-2500 kg a spotřeba supr. Jinak v benzínu jsme tahali auta za SAABem ovšem dnešní SAAB je spíš OPEL.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Můžu se zeptat, jaké je přesné označení tohoto vozidla a zda má povolenou hmotnost brzděného přívěsu 2000kg...kluso píše:Tahal jsem s MB třídy E,290 TD, v manuálu a max.spokojenost
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Sorry, mala chyba pri psani. Misto 2500 jsem chtel napsat 3500.Vampyrjan píše:Ja jsem to hodil do placu proto ,že vím o čem je řeč, taham auta 18 let.Rider.23 píše:Váží cca 700kg a celkovou hmotnost má 3500kg a mívá jen dvě nápravy... Ale za tím Terranem se určitě tahat nesmí, možná tak v ČR, tady by to neřešili tolik, ale do Německa, nebo rakouska bych s tím určitě nejel...Vampyrjan píše: Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg .
Ale říct , že na tažné 2 500kg zapnou vlek s celkovou vahou 3500 kg ( 2x G IV) je hrani si zápalkami ve stohu se slámou...