
2.5 Tdi AKN KO vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Ma tento problem aj 2,7TDI alebo soudruzi s Ingolstatu to vyriesily? Dik VladoHuml píše:údajně je vydírání vaček způsobeno netěsností hydroštelu v hlavě, jeho vůlí, olej pak nejde na vahadlo přes tu dírku, ale tlačí se okolo hydroštelu a vahadlo je tak málo mazaný, proto je docela možný, že i po montáži nových vaček i origo tyto už nevydrží moc dlouho, řešení je od AMC použitím upravených hydroštelů a zatím to prý funguje
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
co vim tak rolny se take vydiraji )))))
je to servisem ..... kdyz lidi serou na vymenu hydrostelu a ventilu tak je jasne ze se vydrou i rolny.
je to logicke ucpe se hydrak nebo se zmackne ci ulomi netece to na vacku a je po prdeli......
holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ??? ja tedy ne
je to servisem ..... kdyz lidi serou na vymenu hydrostelu a ventilu tak je jasne ze se vydrou i rolny.
je to logicke ucpe se hydrak nebo se zmackne ci ulomi netece to na vacku a je po prdeli......
holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ??? ja tedy ne
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Možná je problém,že LL je řídkej jak voda,protlačí se hydrem i kolem něj....taková 10w40 by měla bejt lepší ne?Pač nedávno jsem pomáhal kamarádovi přetěsnit víka a po 305tkm vačky ok,akorát pár unavených zdvihátek...Huml píše:viděl jsem testy a věř nebo ne, je okholt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
test je testHuml píše:viděl jsem testy a věř nebo ne, je okholt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
a realita je realita nerikam ze za vydirani muze zrovna tento olej ale u pro motory 2.5 tdi v6 je to proste vrazda
spojeni cesky clovek zadnej servis kaslani na servis pravidelne vymeny hydrostelu a stim spojene zpetne prepousteci ventily a do toho longlife a 30 tis km
to proste ten motor zabije . staci kouknout v bazarech 90% tech motoru je proste spatnejch a tak to je. lidi se jich zbavujou protoze je to kasicka na penize. malo kdo to umi kloudne slusne opravit tak aby to auto dokazalo jezdit dalsich 150 tis km osobne znam 3 lidi kteri vi kam a co delat....
ostatni jen vymenuji dily stale a stale dokola
jinak k testum
vstrikovaci cerpadlo na 2,5 tdi v6 ma taky testy a taky se sere ...
radio concert v audi taky ma testy a taky vydrzi jen urcity pocet otoceni kolecka volume pak zacne problem se zesilovanim
muzu pokracovat s jednotku ABS kde upava dratek (spatnej spoj) a pak nefunguje
je toho tuna co se testuje a ono v realu po 10 letech je to jinak
coz oto zmejlit se muzou ale proc nepriznaj chybu? odpovim si sam jde o prachy )))
vstrikovaci cerpadlo na 2,5 tdi v6 ma taky testy a taky se sere ...
radio concert v audi taky ma testy a taky vydrzi jen urcity pocet otoceni kolecka volume pak zacne problem se zesilovanim
muzu pokracovat s jednotku ABS kde upava dratek (spatnej spoj) a pak nefunguje
je toho tuna co se testuje a ono v realu po 10 letech je to jinak
coz oto zmejlit se muzou ale proc nepriznaj chybu? odpovim si sam jde o prachy )))
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Keby to bola pravda, ze je problem s volnymi hydrostelmi, tak by tlak klesol v celej vetve (na vsetkych hydrosteloch) a nie len na tom co je volny.
Aspon pokial platia fyzikalne zakony aj na 2,5 TDI.
Takze sme zase na zaciatku.
Neviem, ale vela by som si od tych hydrostelov nesluboval.
Ja som prave po vymene predposlednych vaciek uz viac hydrostely nemenil. Nechal som stare.
Vacky som kontroloval pred predajom auta a boli OK so starymi hydrostelmi.
Aspon pokial platia fyzikalne zakony aj na 2,5 TDI.

Takze sme zase na zaciatku.
Neviem, ale vela by som si od tych hydrostelov nesluboval.
Ja som prave po vymene predposlednych vaciek uz viac hydrostely nemenil. Nechal som stare.
Vacky som kontroloval pred predajom auta a boli OK so starymi hydrostelmi.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI