2.5 Tdi AKN KO vačky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je ten přípravek na aretaci vaček a kliky?Obrázek
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Huml píše:údajně je vydírání vaček způsobeno netěsností hydroštelu v hlavě, jeho vůlí, olej pak nejde na vahadlo přes tu dírku, ale tlačí se okolo hydroštelu a vahadlo je tak málo mazaný, proto je docela možný, že i po montáži nových vaček i origo tyto už nevydrží moc dlouho, řešení je od AMC použitím upravených hydroštelů a zatím to prý funguje
Ma tento problem aj 2,7TDI alebo soudruzi s Ingolstatu to vyriesily? Dik Vlado
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

tam jsou rolny, to je v pohodě
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tomo kde si to vyhrabal? to bude ono...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

co vim tak rolny se take vydiraji )))))

je to servisem ..... kdyz lidi serou na vymenu hydrostelu a ventilu tak je jasne ze se vydrou i rolny.

je to logicke ucpe se hydrak nebo se zmackne ci ulomi netece to na vacku a je po prdeli......

holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ??? ja tedy ne
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

jasne ze je to volovina, neviem koho to tam napadlo long life...fuj ho tam. Prekodovať všetko na 10-15 tisic
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Rolna je sice dobrá,ale chce taky olej..U Mitsubishi 2,3 TD rolny nebyly,když se měnil olej,nic se nedělo,pak dali rolny /Daewo n1 2,5 TD/ a zase se sypou jehly z těch rolen...ono si nevybereš....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
viděl jsem testy a věř nebo ne, je ok ;)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

huml v čom su tie zdvihatka od szakal metalu ine? su podozrivo lacne...aby to nebol daky čmejd...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Huml píše:
holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
viděl jsem testy a věř nebo ne, je ok ;)
Možná je problém,že LL je řídkej jak voda,protlačí se hydrem i kolem něj....taková 10w40 by měla bejt lepší ne?Pač nedávno jsem pomáhal kamarádovi přetěsnit víka a po 305tkm vačky ok,akorát pár unavených zdvihátek...
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Huml píše:
holt longlive dela divy a nemeneni oleje taky nebo opravdu verite ze olej v dizlu je po 30 tis ok ???
viděl jsem testy a věř nebo ne, je ok ;)
test je test

a realita je realita nerikam ze za vydirani muze zrovna tento olej ale u pro motory 2.5 tdi v6 je to proste vrazda

spojeni cesky clovek zadnej servis kaslani na servis pravidelne vymeny hydrostelu a stim spojene zpetne prepousteci ventily a do toho longlife a 30 tis km

to proste ten motor zabije . staci kouknout v bazarech 90% tech motoru je proste spatnejch a tak to je. lidi se jich zbavujou protoze je to kasicka na penize. malo kdo to umi kloudne slusne opravit tak aby to auto dokazalo jezdit dalsich 150 tis km osobne znam 3 lidi kteri vi kam a co delat....

ostatni jen vymenuji dily stale a stale dokola
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jinak k testum

vstrikovaci cerpadlo na 2,5 tdi v6 ma taky testy a taky se sere ...

radio concert v audi taky ma testy a taky vydrzi jen urcity pocet otoceni kolecka volume pak zacne problem se zesilovanim

muzu pokracovat s jednotku ABS kde upava dratek (spatnej spoj) a pak nefunguje

je toho tuna co se testuje a ono v realu po 10 letech je to jinak

coz oto zmejlit se muzou ale proc nepriznaj chybu? odpovim si sam jde o prachy )))
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

avatar, tak dufam ze to opravime tak :) aby to najazdilo dalsicj 200.000km. S intervalom 10-15 tisic by to hadam šlo :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Keby to bola pravda, ze je problem s volnymi hydrostelmi, tak by tlak klesol v celej vetve (na vsetkych hydrosteloch) a nie len na tom co je volny.
Aspon pokial platia fyzikalne zakony aj na 2,5 TDI. :D
Takze sme zase na zaciatku.
Neviem, ale vela by som si od tych hydrostelov nesluboval.
Ja som prave po vymene predposlednych vaciek uz viac hydrostely nemenil. Nechal som stare.
Vacky som kontroloval pred predajom auta a boli OK so starymi hydrostelmi.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tlak by sice klesnul v celý větvi, ale u toho volnýho se olej protlačí okolo něj a neprojde tou dirkou ve vahadle, aby to namazalo vačku, teorií je hodně, zatím nikdo 100% neřekl je to tímto a tamdle tím, jinak se s nikým nepřu, presentuji tu teorii ,mnou neodzkoušenou, udávanou výrobcem vaček AE ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“