Stránka 3 z 3

Napsal: 17 říj 2015, 15:11
od mvauto
taky sem jí kdysi měnil když jsem koupil auto (12 let stáří, 220 najeto), odsával jsem jí odsávačkou na olej. Typ hydrauliky si nepamatuji ale stačí zajít do lepší mototechny kde vědí co objednat,

Napsal: 17 říj 2015, 15:16
od slovacek.milos
NOVON píše:Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??
určitě to není o myšlení, ale testu,

prosímtě u kterých aut nařizuje výrobce výměnu oil řízení 5 let nebo 7O t


novon třeba je zajímavé jak máš ten starý DDR nůžkový zvedák, trabanták co zvedal ještě žižku na koně

tak ten furt maká je celý rok venku, co znám tak kdo v něm vyměnil olej tak časem začal chcát já do něj raději ani nic nedolévám,

Napsal: 17 říj 2015, 16:30
od NOVON
Miloš: Výrobce vozu to nepředepisuje,ALE výrobce konkrétního řízení-jako dílu ANO!
Pojmy jako DOŽIVOTNÍ a PLÁNOVANÁ ŽIVOTNOST je snad každému jasné,že jo.

Napsal: 17 říj 2015, 17:32
od slovacek.milos
NOVON píše:Miloš: Výrobce vozu to nepředepisuje,ALE výrobce konkrétního řízení-jako dílu ANO!
Pojmy jako DOŽIVOTNÍ a PLÁNOVANÁ ŽIVOTNOST je snad každému jasné,že jo.
mi to právě není jasné,

máš údržbový plán a předepsané úkony co máš provést,

tobě se zdá že by jsi mohl vyměni bzdovku raději po roce, vyměnit všechna ložiska v kolech co kdyby, olej v motoru raději po 1OOO km protože hned zčerná, erbeg by taky nemusel střelit dám nový, co čelní sklo co kdyby prasklo dám raději nové,

přijede zákazník vyměnit rozvodový řemen 12O.OOO km a pět let v údržovém plánu má 24O.OOO km a deset let, :o

tak jel jinam tam mu druhý borec řekl jestli chce přijít o všechny auta tak at jezdi ke mně, řemen po 12O.OOO je KO ;)

jsou určité pravidla výrobce motorvých vozidel a komu se zdá je třeba ho probudit, kdo myslí hovno ví, a jestli výrobce součástek předepisuje něco jiné jak výrobce vozidla je to problém mimo servis vozidel, hlavně si to nevztahuj na sebe normál pokec, jsem jeden z mála na světě který lidem pomáhá a nedělí znich kvůli penězům pitomce ;)

Napsal: 17 říj 2015, 22:27
od NOVON
slovacek.milos píše:
NOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startu ;)
http://www.mjauto.cz/montaz-noveho-hreb ... rvo-rizeni

ČTI a zírej.. :D

Napsal: 17 říj 2015, 22:36
od NOVON
slovacek.milos píše:
NOVON píše:Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??


novon třeba je zajímavé jak máš ten starý DDR nůžkový zvedák, trabanták co zvedal ještě žižku na koně

tak ten furt maká je celý rok venku, co znám tak kdo v něm vyměnil olej tak časem začal chcát já do něj raději ani nic nedolévám,
ANO a o tom to je.Pokud by se ten oil ve zvedáku měnil pravidelně,tak by těsnění nemělo šanci tvrdnout-z důvodu vyčerpání,zestárnutí aditiv ve starém oleji.Jenže na takové věci každý prdí.
U aut platí..neměníš olej v servu=olej stárne,vyčerpávají se aditiva,přepaluje se-mikro částečky karbonu hoblují jak řízení,tak i čerpadlo=řízení začne chcát..Může samo začít chcát i po výměně oleje,když nebyl dlouho měněný,bo to těsnění už nedá..ale furt je to následek neměnění od novoty..UF..nejsem spisovatel (crazy)

Napsal: 18 říj 2015, 20:10
od slovacek.milos
NOVON píše:
slovacek.milos píše:
ČTI a zírej.. :D
celkem nemám na co za desítky let zírat

věci řeším přes manuály a dělám to podle toho, že se tomu člověk diví a je něco postavené i na hlavu to neřeším ;) a žo to v hooodně případech nefachčí jak tůj odkaz je nomální tam musíš už prostě vědět nebo doufat a věřit i tak to chodí ;)

Napsal: 19 říj 2015, 21:05
od NOVON
Miloš: Já se s tebou nebudu dohadovat,je to stejné jako před 8-10 lety na Pandě..Jsi furt stejný...

Napsal: 20 říj 2015, 19:56
od slovacek.milos
NOVON píše:Miloš: Já se s tebou nebudu dohadovat,je to stejné jako před 8-10 lety na Pandě..Jsi furt stejný...
a o čem se chceš dohadovat, kdybys něčemu rozuměl a nebyl jen internetovým teoretikem , tak klidně vycákáš olej nastartuješ a naleješ olej a stane se co??? nic, maximálně když ječí tak pojezdíš, o tom se nemusíš dohadovat pro mě je to stokrát obehrátě hřiště

věci ale musíš dělat podle návodů, manuálů, nařízení výrobců,chodit na školení, o tom je profese

nelze se dohadovat a dělat si věci po svém ;) to internevý teoretik nikdy nepochopí k tomu si musí namlátit držku a pořádně finančně vykrvácet :)

Napsal: 21 říj 2015, 07:28
od NOVON
Miloš: No hlavně,že ty jsi sežral všechnu moudrost světa..Navíc prd víš co zvládnu a co ne..Tady jsi narazil se svými suveréními kecy a asi nejsi příliž zvyklý na to,že ti někdo odporuje..Hnus,nesnáším takové egoisty co neuznají názor a zkušenost jiného..
Hlavně nezapomeň napsat,že jsi jeden z mála co lidem pomáhá a nic za to nechce!Prosím tě čím pomáháš?Díky takovým jako ty,jsou i dobří garážisti častováni hanlivými poznámkami a názory..

Napsal: 21 říj 2015, 11:26
od slovacek.milos
;)

Napsal: 28 říj 2015, 09:44
od lp
slovacek.milos píše:
NOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startu ;)

Také jsem na to koukal, že repasované hřebenové řízení se napřed nastartuje a potom točí. Neřekli mi to a vyběhli mi obě gufera a olej do manžet. Ted řeším reklamaci.Tvrdí,že je tam od repasu nějaká spec.vazelína co se musí teplem zalepit a gufero tlakem roztáhnout.
slovacek.milos
prosím jakou máš zkušenost s výdrží repasovaných řízení?

Napsal: 28 říj 2015, 11:18
od slovacek.milos
[quote="lp"][quote="slovacek.milos"]

dávat řízení z vrakecu vyvolalo velmi často velmi napjaté chvíle a někdy jsem sem se i divil odolnosti zákazníků že se třeba měnilo 4 x po čtvrt roku pak konečně repas a OK,

s repasem mám dobré zkušenosti samoška že beru jen od jedné firmy kde už to pár známých bere, je mi jasné že naleješ oil ten proteče servem a natáčením kol ho nacucneš do řízení, no naposledy jsem dělal káčátko forda a tam to tak bylo, nalít na max, nastartovat dolít a pak točit já točím na zvedáku bez odporu, jestli u jiných serv tam bylo napsíno že nalít točit a pak startovat to ti na stopro neřeknu,

mi se to tak líbí převezmeš repas je v tom přesný návod jak namontovat, dát do provozu, podle toho to přesně udělám a zdar dojde k reklamaci a co? já přesně všechno udělal, a nějaký manuál, nebo jiný návod mě nezajímá,
reklamaci jsem zatím měl jen jednu ale u čerpadla že tam dali jinou trubku která nešla natočit do potřebné polohy, ;)

Napsal: 28 říj 2015, 11:57
od lp
Já to bral z firmy(Truck motor) v Brně(repasují v Itálii) a ti tam žádný návod nedali. No snad to dopadne OK.