Stránka 3 z 5
Napsal: 14 črc 2010, 13:14
od Tomas.cz
Správnej přístup

Napsal: 14 črc 2010, 13:44
od jericho-3
Přesně tak, ale po 120000km rachotit , to nesvědčí o kvalitě výrobku...Kam to Německo spěje....?
Napsal: 14 črc 2010, 14:01
od cosby
co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám

)
Napsal: 29 črc 2010, 00:28
od Michallll
cosby píše:co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám

)
Napínáky inovované Audi nenabízí .A přípravky na nastavení žádnej problém,vačky tyčka 8mm,vyvažovák 6mm a klika 8mm s vedením.Jo a doporučuju rozvody jestli máte už někdo víc jak 150000km přenastavit.Docela sem čuměl jak to nesedělo (175000km).

Napsal: 29 črc 2010, 11:11
od Bugs.Bunny
cosby píše:co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám

)
Co vím tak i ty inovované začínají po startu chrastit.
Na tomto typu motorů udává výrobce životnost rozvodů 300000km. Tj. předpokládaná životnost auta. Kamarádovi se potkal 3.0 ve 320000km. Asi mají soudruzi dobře spočítanou životnost.

Napsal: 07 srp 2010, 16:58
od kuty21
chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Napsal: 07 srp 2010, 17:56
od Michallll
kuty21 píše:chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Nedá,musíš fyzicky.Práce cca 1hod.
Napsal: 07 srp 2010, 19:29
od kuty21
Michallll píše:kuty21 píše:chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Nedá,musíš fyzicky.Práce cca 1hod.
ok diky
Napsal: 14 srp 2010, 20:18
od oskar
tak rozvody hotovy,nebylo to tak hrozny jak na foto vypada a hlavne motor ven nemusi,vyndat prevodovku,setrvak,prsa,svody a turbo a je k nim perfektni pristup.prace 12-14hodin a je to
Napsal: 14 srp 2010, 21:51
od jericho-3
Oskare a kolik si za tu 12 hodinovou srandu účtuješ...?
Napsal: 15 srp 2010, 19:53
od oskar
zitra se kouknu presne,ted priblizne-material4xretez,4xhydraulicke napinaky, asi 15tsic,ale nemim presne,zitra upresnim,za praci sem si rekl 6tisic a majitel velice spokojen,u audi si rekli za praci 40tacu bez dane
Napsal: 15 srp 2010, 21:59
od jericho-3
To bych řekl, že je spokojenej...Nejdeš moc pod cenu?Takhle s materiálem pomalu vychází V6 tdi a převodovka se ani nehne...Aby si ten borec, co má ten buchar nemyslel, že jsi vůl..
Bez urážky...
Napsal: 15 srp 2010, 23:33
od Michallll
oskar píše:zitra se kouknu presne,ted priblizne-material4xretez,4xhydraulicke napinaky, asi 15tsic,ale nemim presne,zitra upresnim,za praci sem si rekl 6tisic a majitel velice spokojen,u audi si rekli za praci 40tacu bez dane
Dobrá cena pro pána

.Za 6 bych to dělal ale kdyby si dovezl vymontovanej motor

Přece jenom je to dost zodpovědná práce která by měla být dobře zaplacená!
Napsal: 16 srp 2010, 11:25
od jericho-3
Při téhle ceně je už lepší měnit výfuky a destičky, a není téměř žádná zodpovědnost...Ale je zase pravda, že tímhle se člověk vyškolí za cizí peníze..

Napsal: 16 srp 2010, 20:15
od Tomas.cz
Taky si kolikrát říkám, že než udělat rozvody kde je nutná preciznost a odpovědnost je lepší vyměnit výfuk, tam člověk pod auto vlítne s flexou, navaří novej vlnovec, vymění jedno těsnění a nějaký gumy a je klid, něco za práci a marže na výfukách není špatná.
Rozvody na 1.9TDi si každej donese v krabičce a když mu řeknu za práci 1500 tak pomalu abych se styděl.