Stránka 3 z 5

Napsal: 14 črc 2010, 13:14
od Tomas.cz
Správnej přístup ;)

Napsal: 14 črc 2010, 13:44
od jericho-3
Přesně tak, ale po 120000km rachotit , to nesvědčí o kvalitě výrobku...Kam to Německo spěje....?

Napsal: 14 črc 2010, 14:01
od cosby
co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám :) )

Napsal: 29 črc 2010, 00:28
od Michallll
cosby píše:co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám :) )
Napínáky inovované Audi nenabízí .A přípravky na nastavení žádnej problém,vačky tyčka 8mm,vyvažovák 6mm a klika 8mm s vedením.Jo a doporučuju rozvody jestli máte už někdo víc jak 150000km přenastavit.Docela sem čuměl jak to nesedělo (175000km). :(

Napsal: 29 črc 2010, 11:11
od Bugs.Bunny
cosby píše:co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám :) )
Co vím tak i ty inovované začínají po startu chrastit. :(

Na tomto typu motorů udává výrobce životnost rozvodů 300000km. Tj. předpokládaná životnost auta. Kamarádovi se potkal 3.0 ve 320000km. Asi mají soudruzi dobře spočítanou životnost. :)

Napsal: 07 srp 2010, 16:58
od kuty21
chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??

Napsal: 07 srp 2010, 17:56
od Michallll
kuty21 píše:chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Nedá,musíš fyzicky.Práce cca 1hod.

Napsal: 07 srp 2010, 19:29
od kuty21
Michallll píše:
kuty21 píše:chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Nedá,musíš fyzicky.Práce cca 1hod.
ok diky

Napsal: 14 srp 2010, 20:18
od oskar
tak rozvody hotovy,nebylo to tak hrozny jak na foto vypada a hlavne motor ven nemusi,vyndat prevodovku,setrvak,prsa,svody a turbo a je k nim perfektni pristup.prace 12-14hodin a je to

Napsal: 14 srp 2010, 21:51
od jericho-3
Oskare a kolik si za tu 12 hodinovou srandu účtuješ...?

Napsal: 15 srp 2010, 19:53
od oskar
zitra se kouknu presne,ted priblizne-material4xretez,4xhydraulicke napinaky, asi 15tsic,ale nemim presne,zitra upresnim,za praci sem si rekl 6tisic a majitel velice spokojen,u audi si rekli za praci 40tacu bez dane

Napsal: 15 srp 2010, 21:59
od jericho-3
To bych řekl, že je spokojenej...Nejdeš moc pod cenu?Takhle s materiálem pomalu vychází V6 tdi a převodovka se ani nehne...Aby si ten borec, co má ten buchar nemyslel, že jsi vůl.. :)
Bez urážky...

Napsal: 15 srp 2010, 23:33
od Michallll
oskar píše:zitra se kouknu presne,ted priblizne-material4xretez,4xhydraulicke napinaky, asi 15tsic,ale nemim presne,zitra upresnim,za praci sem si rekl 6tisic a majitel velice spokojen,u audi si rekli za praci 40tacu bez dane
Dobrá cena pro pána (hm) .Za 6 bych to dělal ale kdyby si dovezl vymontovanej motor :) Přece jenom je to dost zodpovědná práce která by měla být dobře zaplacená!

Napsal: 16 srp 2010, 11:25
od jericho-3
Při téhle ceně je už lepší měnit výfuky a destičky, a není téměř žádná zodpovědnost...Ale je zase pravda, že tímhle se člověk vyškolí za cizí peníze.. :D

Napsal: 16 srp 2010, 20:15
od Tomas.cz
Taky si kolikrát říkám, že než udělat rozvody kde je nutná preciznost a odpovědnost je lepší vyměnit výfuk, tam člověk pod auto vlítne s flexou, navaří novej vlnovec, vymění jedno těsnění a nějaký gumy a je klid, něco za práci a marže na výfukách není špatná.

Rozvody na 1.9TDi si každej donese v krabičce a když mu řeknu za práci 1500 tak pomalu abych se styděl.