Silenbloky motoru passat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pardon. Mám VW Passat 1.9 TDi 81 kw, r.v.1999. Najeto 307 000 km.
Auto mám cca.14.dní koupene přes inzerát a snažím se v tom zorientovat co kde koupit a vyměnit, protože do konce platnosti STK mám už jen 4x týdny. Tak to musím dat dokupy.
Když projde auto na další 2x roky tak musí turbo ven, protože padá do nouzaku - na to mě předchozí majitel také upozorňoval.
Auto mám cca.14.dní koupene přes inzerát a snažím se v tom zorientovat co kde koupit a vyměnit, protože do konce platnosti STK mám už jen 4x týdny. Tak to musím dat dokupy.
Když projde auto na další 2x roky tak musí turbo ven, protože padá do nouzaku - na to mě předchozí majitel také upozorňoval.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Děkuji za informaci. Snažím se v tom zorientovat.
Take jsem to někde na VW fóru četl, že někdo tam koupil druhovyrobu kusa za 500,- kč a byl to plný materiál a proto motor drbal s celým autem.
Udělal úpravu gumového bloku silentbloku svislim naříznutim a že se mu to tak zklidnilo.
Snesla se na něj sprcha příspěvků o ohrožování silničního provozu.
Zde na tomto fóru dohledavam také informaci zda VW Passat 1.9 ma rotační palivové čerpadlo či nikoliv a jak se pozná jeho funkce ,že bude muset na repase.
Je toto muj první diselovy vůz, jinak jsem měl 20x roku benzínové motory.
Take jsem to někde na VW fóru četl, že někdo tam koupil druhovyrobu kusa za 500,- kč a byl to plný materiál a proto motor drbal s celým autem.
Udělal úpravu gumového bloku silentbloku svislim naříznutim a že se mu to tak zklidnilo.
Snesla se na něj sprcha příspěvků o ohrožování silničního provozu.
Zde na tomto fóru dohledavam také informaci zda VW Passat 1.9 ma rotační palivové čerpadlo či nikoliv a jak se pozná jeho funkce ,že bude muset na repase.
Je toto muj první diselovy vůz, jinak jsem měl 20x roku benzínové motory.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002