Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 14 zář 2010, 16:03
				od josef10
				Markus01 píše:nogis píše:SupermanXXX píše:... zimmerman + zimmerman, myslim si ze ate a ate taky nemuze bejt spatny ale jestli praxe hovori jinak...
zimmermann kotouče mám podruhé naposled, běs a hrůza. sice se nekroutí, ale jak když kloužou. s ferodo premier ještě jakž takž, ale s deskama zimmermann je to děs. nebrzdí, přehřívá se... nikdy víc.
 
A s těma TRW to taky nebrzdí?
 
S TRW to brzdi skvele, neres a vyzkousej......
 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2010, 19:35
				od SupermanXXX
				ted jsem dal zimmermann desky i kotouce na OI a nic se neprehriva a brzi to dobre, nepiska. nemas to nejakou cinu? TRW dela taky ruzne kvalitni desky ale dle meho jsou dobre ale tvrde
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 05:44
				od nogis
				Jedině, že by sebo začal prodávat čínu.  

  Jinak dost záleží na tom, jak ty brzdy využíváš...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 08:13
				od shvellan
				Někde jsem tu čet kotouče Brembo max + Textar.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 10:05
				od nogis
				Textary jsem k nim nezkoušel, ale TRW jim sedly fakt parádně.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 12:04
				od yf79
				Dnes ráno jsem namontoval kotouče Brembo + děstičky TRW na oba nápravy. Už mám najeto 150 km tak uvidíme. Zatím spokojenost. Příští týden jedu na slovač tak to pořádně vyskouším.
			 
			
					
				
				Napsal: 15 zář 2010, 19:29
				od mibfox
				Ahoj,
ate desky + kotouce a spokojeny nejsem. Priste zkusim neoc jineho.
Ze zacatku to dost piskalo, pak to prestalo a po par tisic km znova. Navic cca po 12tkm zvlneny kotouc. Zkusim reklamovat, s autem se jezdilo slusne.
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 13:19
				od octa8
				Ale co uz jineho nez original ATE?
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 13:41
				od Tomas.cz
				Podle mého názoru už dneska ATE nepatří mezi špičku, šli s kvalitou dolů, osobně je už nemontuju a přestal jsem mít problémy s reklamacena ( zvlněné kotouče, špatné páky na paknách, desky co mažou disky jak po šichtě v uhelném dole ).
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 13:46
				od subz3ro_tdi
				Ono ATE v provovyrobe a ATE na trhu nahradnych dielov je nieco uplne ine, ale tak je to vo vseobecnosti - nielen u tejto znacky 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 13:53
				od Tomas.cz
				Ale to bych řekl, že není můj problém, já za zboží zaplatím a očekávám kvalitu úměrnou ceně, to že někdo rozhodně, že jedna polovina trhu se bude záměrně šidit a druhá protěžovat nechápu, podle mě si serou do vlasního hnízda. To platí všeobecně, nejen u této značky 
 
 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 17:04
				od dhfool
				Tomas.cz píše:Ale to bych řekl, že není můj problém, já za zboží zaplatím a očekávám kvalitu úměrnou ceně, to že někdo rozhodně, že jedna polovina trhu se bude záměrně šidit a druhá protěžovat nechápu, podle mě si serou do vlasního hnízda. To platí všeobecně, nejen u této značky 
 

 
Musíš se podívat, co je na těch deskách vyražané. Ne vždy jsou ATE ATE  

 .
Proto na pažouty dávám Powerdisc a desky Textar. Ate desky na pažouta(některé i na VW) jsou Galfery(prvomontáž PSA) a to je sráčka největší.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 17:40
				od brankar30
				a neviete ci ma TRW aj vrtane kotuce? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 zář 2010, 19:48
				od P_J
				Ate(256x22) + Ate(Galfer) jsem dal manzelce na auto a po 2000km se zkroutily! Vymenil jsem kotouce za TRW a parada  ... brzdi to daleko lip a desky nemizi ani nevadnou.
Ja mam Ferodo Racing(280x22) + Textar a naprosta spokojenost
Vim ze Ate koutece uz nikdy nekoupim ...
			 
			
					
				
				Napsal: 20 zář 2010, 05:46
				od nogis
				dhfool píše:Ate desky na pažouta(některé i na VW) jsou Galfery(prvomontáž PSA) a to je sráčka největší.
Zajímalo by mě, kde jsi přišel na to, že Galfer je sračka...