Stránka 3 z 6

Napsal: 07 zář 2010, 14:41
od mistrkutil
Hm tak jak to tady čtu nejjednodušší a nejlevnější řešení toto auto prodat výhodně a jiné zase výhodně koupit ;) :D

Napsal: 07 zář 2010, 17:05
od slovacek.milos
mistrkutil píše:Hm tak jak to tady čtu nejjednodušší a nejlevnější řešení toto auto prodat výhodně a jiné zase výhodně koupit ;) :D
přesně tak jednoho problému se zbavíš a další kopec problémů si přitáhneš ;) miloš

Napsal: 07 zář 2010, 17:37
od Biimbo
sorry za OT Miloši,ale proč za každým příspěvkem píšeš miloš,když to máš v nicku? :-D

každopádně raztos, hlavně se ten práh neměň,jen vytáhni,tmeluj a lakuj...

Napsal: 07 zář 2010, 18:12
od slovacek.milos
Biimbo píše:sorry za OT Miloši,ale proč za každým příspěvkem píšeš miloš,když to máš v nicku? :-D

každopádně raztos, hlavně se ten práh neměň,jen vytáhni,tmeluj a lakuj...
no by jsi se měl čemu divit ;) miloš

Napsal: 07 zář 2010, 18:14
od holy
Moje Octa měla něco podobnýho vzadu + chycený dveře. Nechával to opravit původní majitel v SRN - faktura byla na nějakejch 1700 euro.

Napsal: 07 zář 2010, 18:42
od JENDA T4
tady za 1700e vymnění celou prdel se střechou a eště ti zbyde na dveře :D

jinak se přikláním k názoru,že v tomhle případě je rozhodně oprava menší zlo než mněnit celej díl.

Napsal: 07 zář 2010, 19:50
od slovacek.milos
JENDA T4 píše:tady za 1700e vymnění celou prdel se střechou a eště ti zbyde na dveře :D

jinak se přikláním k názoru,že v tomhle případě je rozhodně oprava menší zlo než mněnit celej díl.
celou prdel za 40.000 kč u dvojkové kokty kde prosímtě hned tam začnu vozit miloš ;)

Napsal: 07 zář 2010, 21:31
od Ladas
práh se měnit celý nemusí tady stačí jen venkovní obal ale je to dle vkusu každého soudruha já bych to nechal potahat a lakýra zkurví míň než po výměně prahu (jelikož jsou líní se ohýbat a stříkat spodky...)

Napsal: 08 zář 2010, 06:19
od JENDA T4
slovacek.milos píše:
JENDA T4 píše:tady za 1700e vymnění celou prdel se střechou a eště ti zbyde na dveře :D

jinak se přikláním k názoru,že v tomhle případě je rozhodně oprava menší zlo než mněnit celej díl.
celou prdel za 40.000 kč u dvojkové kokty kde prosímtě hned tam začnu vozit miloš ;)
na severu prdel v barvě se střechou a dveřma+drobnosti 25t
napojení ve sloupkách a prahách,rovnání špiček,rozstřik,spasování 25t

příklad z nedávné doby,jak známej dal dohromady jedno RSo po kolostřešní kombinaci.
odstrojení nastrojení si dělal sám

tak jsem od 40ti nebyl zas tak daleko Jenda ;)

Napsal: 08 zář 2010, 06:52
od slovacek.milos
to je pak ale prdel z vrakecu ne :?

když to počítám na díly 73OO blatník, 88OO zadní dveře, 55OO nárazník a dál tak napočítám astronomickou sumu miloš

Napsal: 08 zář 2010, 07:30
od josef10
urcite vytahat jak pisou kluci, kdysi jsem resil uplne stejnou situaci... Pak dle potreby si nechat nastrikat hrbolec nebo jak se tomu rika a je svaty klid. Ale je to dost pracne a cena za opravu bude dost vysoka....... Take bych se obaval te hrany to urcite nepujde jen tak vytahat, kazdopadne se bude muset kitovat a to dost....

Napsal: 08 zář 2010, 08:10
od slovacek.milos
nejjednoduší je z o.8 udělat kus prahu a na to nemocné místo ho nazobat ceočkem je to trochu prasárna ale mám stím letité zkušenosti

já si na to tak vzpoměl že jsem viděl včera jednu feldu kde jsem to dělal někdy l998 ;) miloš

Napsal: 08 zář 2010, 08:31
od Ladas
no to musí bejt pecka oprava záplata na ďolík miloši tohle nejni favorit z 88 ;)

Napsal: 08 zář 2010, 08:37
od chosepm
přez to nic nedáš, máš to zdeformovaný v hranách pod dveřma...musíš to srovnat. Reverznim kladivem a spoterem toneuděláš, bud to utrhneš a nebo vyrveš i s plechem. To je navařit plech a hydraulikou natáhnout hranu pod dveře a zbytek už reverzem doladit...cena bude totožná ale jinej postup :)
Měnit práh uplně nesmysl. Víc práce, víc peněz a větší "škoda" na autě.
Dej to karosáři, to bude brnkačka neboj...

Napsal: 08 zář 2010, 10:19
od slovacek.milos
Ladas píše:no to musí bejt pecka oprava záplata na ďolík miloši tohle nejni favorit z 88 ;)
já si jen tak zavzpomínal ;) miloš