Opakovany problem se studenym startem pri teplote pod 10°C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

jericho-3 píše:Není trochu divné, že před výměnou rozvodů to bylo v pořádku../údajně/..?
Rozvody jsou uz rok stare, ale rucim za ne, ze jsou spravne. Taky se po nich delalo tesneni pod hlavou, protoze bylo podezdreni, ze se podpalil ventil nebo voditko, jelikoz byla osekana vyfukova turbinka. Hlava se nijak nefrezovala, pouze se cistil blok a hlava od karbonu a stareho tesneni. Zkousela se tesnost ventilu za pomoci benzinu a lehce se rosily saci ventily i nektere vyfukace. Je to normalni, nebo se mam zamerit na tu kompresi?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ventily jsou OK, u nafty problém s ventily nebývá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Prochor81
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 čer 2009, 18:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Prochor81 »

taky mám takový problém :?
VW Passat PD 1.9 TDI 96KW Tiptronic R.V.2002
Renault Megane Grandtour III 1.6 16v R.V.2012
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Prochor81 píše:taky mám takový problém :?
Ja mel ted klid, taky bylo teplo a auto v garazi. Dnes opet o trochu delsi start jak jsem popisoval nahore a to palubak v garazi ukazoval 14 a venku bylo rano 6 stupnu.

Mohl by mi nekdo zmerit jake ma startovaci otacky u pd v tomto pocasi pod 10 stupnu? Meril jsem to pri odpojene kabelazi ke vstrikum. Diky.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud se nepletu, mělo by to jít, základní nastavení, blok 050, start a potom startovat a uvidíš hned kolik to motá.
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Tomas.cz píše:Pokud se nepletu, mělo by to jít, základní nastavení, blok 050, start a potom startovat a uvidíš hned kolik to motá.
Kolik by melo motat pd pri startovani v 10stupnich? Ma to nekdo zmerene, nebo mohl by mi to nekdo na svem odmerit?
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Tak novy poznatek. Auto asi zkousi co vydrzim. Dnes jsem zastavil cumakem proti kopci s ohratym motorem tak na 60 az 70 stupnu. Pro neco jsem dosel nalozil a behem 4min jsem byl zpatky a startoval. Teple to dotet startovalo hned, ted to tocilo o dost dele nez to chytlo. Cim to? Co je vsechno vymenene je popsano v prvnim prispevku. Je mozne ze by spadla za tu chvili nafta? Jak nejlepe zkontrolovat padani nafty? Mel jsem za filtrem dva pruhledne filtriky a ty byli do druheho dne plne.
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

mne to startuje spatne a mam pocit ze je to vackou a hydrami
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Tomas.cz píše:Pokud se nepletu, mělo by to jít, základní nastavení, blok 050, start a potom startovat a uvidíš hned kolik to motá.
Koukal jsem na to, ale v bloku 050 nic neni. Ted jsem tady na foru nasel ze pri teplem startu kdyz toci starter min jak 250ot tak ani PD nenadavkuju naftu, treba 77KW. Je to fakt? Ja mam 74KW a ted mam pri chvilkovom stani tepleho motoru o trochu delsi start. Starter toci 231ot.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“