načipování TDI 81kW na co dát pozor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

tommi 81 píše:Spoustě lidí stačí že to jede,jedno jak.Těch aut s černejma kuframa je dost.Mě spíš přesvědčili svými argumenty místní tvůrci softu,teď když to mám z vlastní zkušenosti-kouřit tak jako mě to nemá,nebo pracovní zdvih pedálu plynu zhuštěný do horní poloviny
tak je to asi tak že se něco nějaký firmě nepovede, a asi jsou i firmy kterým se občas něco správně zdaří a jsou sami překvapený :)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Profichip jednotka, vsude kulicky cinu. Hnus prace. Jednotka vracena profichipem do serie po reklamaci, penize ale samozrejme ne.
Jednotka od uzivatele zde z tematu TOMMI 81

Obrázek
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Jakub.Zalesak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 28 bře 2014, 13:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jakub.Zalesak »

Zdravim panove,

Rad bych se podelil o zkusenosti s touto ¨specializovanou¨ firmou profi-chiptuning.cz. Zhruba pred tydnem jsem u nich byl na odstraneni filtru pevnych castic a na ECO chipu. Po cca 9 hodinach prace mi zavolali ze auto je hotove. Za upravu jsem vysolil 9500. Hned po rozjezdu me vydesilo, ze pri akceleraci se ozyva hrozne vrzani z leve predni casti vozidla. Pozdeji zjisteno mym znamym, ze neodbornym podlozenim auta na nenosne casti karoserie doslo k ohnuti uchyceni vzpery, drzici chladic. Po ujeti cca 15 km se na palubce rozsvitila prvni zavada a to zavada vstrikovani. Zhruba po dalsich 20 km vyskocila chyba filtru pevnych castic. Po telefonatu s profiky bylo domluveno pristaveni vozidla na druhy den. Vozidlo jsem pristavil a dalsi cca 8 hodinove cekani. Po prichodu do servisu jsem si vsiml ze nefunguje AFS u xenonu. Po drobnych upravach AFS zase funkcni. Tak si rikam, ze je konecne klid. A ejhle. Na dalnici jsem zkusil zapnout tempomat a ten nefungoval. Dneska zase pristaveno vozidlo do servisu na aktivaci tempomatu. Kdyz rozchodili tempomat opet nefungovalo AFS u xenonu. Zhruba po hodine marnych pokusu o aktivaci me poslali do pryc at si jedu do autorizaku, ze tam na to maji potrebne vybaveni, ze oni nemaji zaplacene aktualizace. Pri pokusu o dohodnuti slevy za ukony, ktere budou provadet v autorizaku mi rekli, ze mam smulu, ale ze mam ve smlouve souhlas s tim, ze nektere casti vozidla nebudou funkcni. Nejsem konkurence, ktera by umele hazela spinu na tento servis, jen se s vami chci podelit o me zkusenosti. Poskozeni vozidla spolu s vyskakujicimi chybovymi hlaskami mam zdokumentovane pro pripadne dalsi tahanice.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“