
Zhaviče Beru vs.Bosh vs.NGK vs.Champion
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Co dělám klukům Caddyny 2.0SDi ty maj najeto kolem 300tis a kolikrát jim nešla ani jedna žhavka a jezdilo to
Jestli chceš mít jistotu tak svíce vyndej ven a zkus nažhavit kabelama ať na to vidíš
, zrovna u těch Caddyn jiskřili ale nežhavila ani jedna.

Jestli chceš mít jistotu tak svíce vyndej ven a zkus nažhavit kabelama ať na to vidíš

Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 30 lis 2010, 17:53, celkem upraveno 1 x.
Beru N855Johny_RS píše:Chalani nový problem.
Dnes som nabil baterku.Zhodil som lištu na žhavičoch a priložil som kabel s plusom na špičku žhaviča a nič nezaiskrilo na prvych troch,ku štvrtemu som sa nedostal,lebo malo priestoru.Potom som to zmeral multimetrom na "prechode".Mínus na blok motora a plus na špičku žhaviča a nič neukazalo na prvych troch,na štvrtom ukazalo hodnotu,tak ten by mal pravdepodobne žhaviť.Potom som to vyskušal,minus na baterku a plus na špičku a nameral som to iste. Pritom auto stalo tri dni vonku,tri krat som nažhavil a zaštartoval a chytilo hneď.Naštartuje motor pri -5 bež troch žhavičoch. Poprosil by som aku značku mam kupiť na ALH motor.Su dva typy: N10140104 Bosh a N10140105 Beru. Ktore kupiť?
Febi 17979
NGK DPOWER4
Bosch 0250202022
Dik Tomaš.A ktore by si odporučil NKG je nemecka prvovýroba.Bosh je tiež nemecka.Viem,že sa teraz plati len za značku,chcem kupiť kvalitne a overene.Čo odporučite?NGK je Japonsko,to by som radšej nebral a Febi tiež nemecko. Ja by som ich vytiahol,len sa bojim,že ked ich budem davať späť tak strhnem zavit,lebo doma nemam momentak.Tomas.cz píše:Beru N855Johny_RS píše:Chalani nový problem.
Dnes som nabil baterku.Zhodil som lištu na žhavičoch a priložil som kabel s plusom na špičku žhaviča a nič nezaiskrilo na prvych troch,ku štvrtemu som sa nedostal,lebo malo priestoru.Potom som to zmeral multimetrom na "prechode".Mínus na blok motora a plus na špičku žhaviča a nič neukazalo na prvych troch,na štvrtom ukazalo hodnotu,tak ten by mal pravdepodobne žhaviť.Potom som to vyskušal,minus na baterku a plus na špičku a nameral som to iste. Pritom auto stalo tri dni vonku,tri krat som nažhavil a zaštartoval a chytilo hneď.Naštartuje motor pri -5 bež troch žhavičoch. Poprosil by som aku značku mam kupiť na ALH motor.Su dva typy: N10140104 Bosh a N10140105 Beru. Ktore kupiť?
Febi 17979
NGK DPOWER4
Bosch 0250202022

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Neviem sa rozhodnuť,či Bosh alebo Beru.Ale rozmyšlal som,že asi kupim Beru.Videl som aj zn. Champion na moje auto,od nich kupujem sviečky do motor.pily a pohoda.Ono zaleži ako sa ti natrafi na kus.Ale asi kupim Beru.Ešte ich skusim vytiahnuť a nažhaviť,či vlasne sa nažhavia.Pri žhaveni,čo musi svietiť najprv? Špička nie?A potom sa rozžhavi cely.Lebo dnes som skušal plusom behať po nich a ani jeden nezaiskril a pri merani merakom prechod som zmeral len na jednej.A hlasia tuhu zimu auto je vonku,tak až naštartujem
Skusim to vytiahnuť a nažhaviť.Keby to bol slabo žhavič zatiahnuty,čo sa môže stať?Bude to ťahať falošny vzduch do motora?Na odšrobovanie mi treba dlhy orech že?Hmm musim odnekial zohnať momentak.Akym momentom sa to utahuje resp.akym velkym?

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

aj ja sa chystam kupit nove zhavice...dnes -4 a tocil som asi 3sekundy a chytilo to nepravidelne...su tam este od vyrobi tak asi dam nove a budem sa pravdepodobne priklanat k znacke beru...neviem ake zhavice vyrabaju ale sviecky do zavodaka nedokazem pouzit ziadne ine. vecsinou popraska keramika alebo prehoria kontakty a to som uz skusal, brisk asi 4 druhy, NGK, bosh(tie odisli najrychlejsie), champion a beru
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
este taka otazocka...co pise servisna kniha? na koloko sa maju zhavice menit?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Championky sou ksunty nejvetsí, ty odejdou nejrychlejc . Co tu byl chlapek, tak ten ma Denso a vychvaluje to.gabo00000 píše:aj ja sa chystam kupit nove zhavice...dnes -4 a tocil som asi 3sekundy a chytilo to nepravidelne...su tam este od vyrobi tak asi dam nove a budem sa pravdepodobne priklanat k znacke beru...neviem ake zhavice vyrabaju ale sviecky do zavodaka nedokazem pouzit ziadne ine. vecsinou popraska keramika alebo prehoria kontakty a to som uz skusal, brisk asi 4 druhy, NGK, bosh(tie odisli najrychlejsie), champion a beru
Po skusenosteh s Mazdou, kde se koupuili Denso v autodileh tak to nechytalo jak ma, dali se Denso s Mazda krabicky a už to chytalo jako nový. Tak nevim, nejni Denso jako Denso a Bosch to samý.
To Johny_RS: Ten tvůj mechanik je nějakej divnej. Nejdřív ti tvrdí, že předvstřik je seřízenej, pak je zas línej ho naladit nad modrou... Tim by mě moc neokouzlil...
Ale k žhavákům: Kupoval sem loni tři nový Bosch Duratherm a teď žhavěj sice všechny, ale míň a pomalejc než ta neměněná, možná i původní Beru.
Na druhou stranu mi kamarád dneska ukazoval žhaváky ze svýho Mercedesa. Rok a půl starý Beru, koupený přímo v Mercedesu, 4 z 5ti v čudu. Cca 600kč/kus. Řikal, že na to kašle a koupil Starline za cca 250kč/kus a klidně je bude měnit každej rok. A to má řadový čerpadlo, tam je to jinak cejtit než u tdi.
Ale k žhavákům: Kupoval sem loni tři nový Bosch Duratherm a teď žhavěj sice všechny, ale míň a pomalejc než ta neměněná, možná i původní Beru.
Na druhou stranu mi kamarád dneska ukazoval žhaváky ze svýho Mercedesa. Rok a půl starý Beru, koupený přímo v Mercedesu, 4 z 5ti v čudu. Cca 600kč/kus. Řikal, že na to kašle a koupil Starline za cca 250kč/kus a klidně je bude měnit každej rok. A to má řadový čerpadlo, tam je to jinak cejtit než u tdi.
Oct asv 2000, DieselPower
Ved ja som ich toľko tych mechanikoch postriedal,že dovi podo.Teraz sa sam snažim si robiť,na čo si trufnem.Nie som vyučeny mechanik,sice som mechanik-ale elektronik.Ohľadom elektriky si robim všetko sam,len tie mechanicke veci niektore viem spraviť,na niektore nemam pripravky a naradie.Postupne ho doplňam.Ked som mu povedal,že nech da predvstrek na modru,povedal,že sa tomu nerozumiem,že to nastavuje takto roky,že nikto nemal ešte s tym problem.Alebo sa viac nedalo posunuť ozubene kolo viac, a nechcelo sa mu zhadzovať remen aby to posunul o zub,tak sa na to vykašlal.Pri oprave som nebol pritomny,lebo som mal vybavovačky v meste.Zobral za to 30€ čo je v tejto dobe dobry peniaz a aj takto nespravil tak ako som chcel,ale povedal,že ak by to zle štartovalo,že mi to nastavi ako chcem zadarmo,tak uvidim. Dnes som nabil baterku,tak ked som to mal otvorene,tak reku skusim pozrieť žhaviče(auto mam rok a ako vidim od vyroby tam nebolo nič menenne),či aspon zaiskria nezaiskrili,tak som ich premeral a tri su fuč asi a jedna ide.Ešte skusim ich vybrať a nažhaviť ak pojdu.Preto ak by boli zle,tak sa pytam aku značku.Resp.ktore su kvalitnejšie,až ich nemenim každy rok.Miloš mi povedal,že ak su od vyroby dobre,tak nech ich nemenim,lebo tieto čo sa teraz vyrabaju stoja za...Pája 19 píše:To Johny_RS: Ten tvůj mechanik je nějakej divnej. Nejdřív ti tvrdí, že předvstřik je seřízenej, pak je zas línej ho naladit nad modrou... Tim by mě moc neokouzlil...
Ale k žhavákům: Kupoval sem loni tři nový Bosch Duratherm a teď žhavěj sice všechny, ale míň a pomalejc než ta neměněná, možná i původní Beru.
Na druhou stranu mi kamarád dneska ukazoval žhaváky ze svýho Mercedesa. Rok a půl starý Beru, koupený přímo v Mercedesu, 4 z 5ti v čudu. Cca 600kč/kus. Řikal, že na to kašle a koupil Starline za cca 250kč/kus a klidně je bude měnit každej rok. A to má řadový čerpadlo, tam je to jinak cejtit než u tdi.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Tak já jsem dneska shodou okolností se svým mechanikem taky řešil předvstřik a říkal, že neni problém, když je o něco menší. Dokonce k němu přijel pán, aby mu trochu ubral pod normál, protože ho sral ten zvuk 

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové