6kvalt nebo 5kvalt?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jako budoucnost bych videl co maj medvedi-7mi a vickyle píše:Zdar chlapi. Mám GIV 6-ti kvalt a z říkám, že bych už 5-ti kvalt nechtěl. Porovnám s Octavií 5-ti kvalt a je to fakt rozdíl - už jen v přesnosti řazení, vytáčení motoru, atd atd. . . Jak již bylo řečeno je to budoucnost . . .

A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Souhlas se šarikem4x4, pokud má motor krouťák po chipu slušnej cca od 1600 otáček, je mi pro běžný ježdění 6kv na nic, u motoru s krouťákem ve X000 ot. je potřeba kvaltů víc a argument o přesnosti řazení, nevím, mě stačí přesnost 5kv. V práci jsem jezdil se 6kv, na svezení dobrý, na pohodlí naprd , leda tak řadit 1246(chipovanej superb cca 186 PS), proti gustu..
G3 Variant synchro
nevím co máte všichni s tou přesností řazení, musíte porovnávat porovnatelný, tzn. když chci srovnávat řazení 6°převodovky a 5°převodovky musí být ten 5 ti kvalt mladší jak 2001, aby to mělo stejnou kulisu a uložení lan na čepech a garantuju vám, že když vám dám na 5 ti kvalt kulu ze 6 ti kvaltu, tak do doby než tam tu 6ku budete chtít zařadit, nepoznáte rozdíl(možná jo, protože dost 6ti kvaltu za studena škrtá
). Ono totiž to řazení má několik vývojových etap, takže nemůžu porovnávat řazení u G3 s řazením 6 ti kvaltu u G4 nebo Octy. Takže přesnost řazení bych vyloučil.

To je furt kecu o pohodli jizdy s petikvaltem. Jako kdyby u auta s 6° clovek nedelal nic jineho nez radil. Dvojka a trojka jsou kratky u ropaka tak jako tak. S 6° je jednodussi mit motor porad v otackach, kde se brzo probudi kdyz potrebuju. Pokud nekdo nema extremne naladeno, tak je ropak na vostrou jizdu stejne nicmoc.
Naposledy upravil(a) lt.kubosh dne 11 pro 2006, 22:33, celkem upraveno 1 x.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
5-6 tohle je věc názoru. Jel sem s Passatem 2.0 TDI 6tikvalt (nevim co za výkon) po silničkách kolem naší chalupy a musel sem pořád řadit (moc se mi to líbilo, jak tam všechno samo padá
), ale kdybych s tím musel jezdit každý den, tak by mi asi hráblo. Třeba u svýho Ventila bych chtěl časem nějakou delší převodovku, protože když jedu 140 km/h tak mi točí 3000 a to zbytečně platím naftu. Teď tam mám převodovku CYP (myslim) a když jedu v klídku po městě tak je odstup jedničky a dvojky moc velkej (u 6tikvaltu by mohl být menší) ale když někde sprintuju tak "nestíhám" řadit a se 6tkou bych nestíhal určitě. Promě asi ideální nějaká CVT přvodovka s celkovým rozsahem převodů 15-1,8
"Škoda" že maj ty TDIčka tak veliký točáky 





Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak řekl Huml,musíte srovnávat stejný auta a ne r.96 s r.03.Proto jsem zde uvedl test identických aut a i roku výroby.O rozdílu přesnosti se vůbec nedá mluvit.To je naprosto stejné.Mluvil jsem o komfortu jízdy,který dle mého je nejdůležitější.
Závěrem chci říct ,že budoucnost je jednoznačně v automatech.Za pár let přijdem na to co v Americe už je běžné.Že auta s manuální převodovkou je
minulost,i kdyby těch kvaltů bylo deset.Dnes jsou automaty i s plynule měnitelným převodem,žádné drncání při přeřazení.Jedině počítač je schopen zvolit ideální převod a ne člověk.Člověk bude pouze pasažér ne řidič,vše bude obstarávat počítač.
Moto:Nejslabší článek automobilu je jeho řidič.
Závěrem chci říct ,že budoucnost je jednoznačně v automatech.Za pár let přijdem na to co v Americe už je běžné.Že auta s manuální převodovkou je
minulost,i kdyby těch kvaltů bylo deset.Dnes jsou automaty i s plynule měnitelným převodem,žádné drncání při přeřazení.Jedině počítač je schopen zvolit ideální převod a ne člověk.Člověk bude pouze pasažér ne řidič,vše bude obstarávat počítač.
Moto:Nejslabší článek automobilu je jeho řidič.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Mas recht, vsechno k tomu smeruje. Problem je v tom, jestli me takovy zivot bude jeste bavit.sharik4x4 píše:Člověk bude pouze pasažér ne řidič,vše bude obstarávat počítač.
Moto:Nejslabší článek automobilu je jeho řidič.
Moto: Za par let bude clovek k hovnu.

Popravde - DSG prevodovku bych si nechal libit. Za jeji pomoci jsem trapil 3,2V6 a to byla jizda - ani jsem nemusel mit Mattoni

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Nic proti, ale kdyz jezdis delsi domu tak se v klidu naucis radit tak, ze to nikdo v aute nepociti. U strarsich, kde je lepsi davat i meziplyn pri podrazovani, tak to jde v pohodesharik4x4 píše:Tak jak řekl Huml,musíte srovnávat stejný auta a ne r.96 s r.03.Proto jsem zde uvedl test identických aut a i roku výroby.O rozdílu přesnosti se vůbec nedá mluvit.To je naprosto stejné.Mluvil jsem o komfortu jízdy,který dle mého je nejdůležitější.
Závěrem chci říct ,že budoucnost je jednoznačně v automatech.Za pár let přijdem na to co v Americe už je běžné.Že auta s manuální převodovkou je
minulost,i kdyby těch kvaltů bylo deset.Dnes jsou automaty i s plynule měnitelným převodem,žádné drncání při přeřazení.Jedině počítač je schopen zvolit ideální převod a ne člověk.Člověk bude pouze pasažér ne řidič,vše bude obstarávat počítač.
Moto:Nejslabší článek automobilu je jeho řidič.

A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
To sharik 4x4 : Já sem se nesnažil srovnávat kvalitu řazení Venta ( 98 ) a Passata (04) ale četnost. Na okreskách se 6tikvaltem člověk opravdu jenom řadí. Vím, že někdo namítne, že nemusim řadit všechny kvalty, pak ale proč si kupovat 6tku? Prostě pokud někdo jezdí často na dálnici ja šestikvalt skvělá věc, ale mezi vesnicema nemá moc smysl.
To bokaco : Je pravda, že při klidný jízdě lze řadit opravdu "sametově" (s jakymkoliv autem) ale ve chvíli kdy člověk spěchá, tak to pro osádku neni moc příjemný, zvlášť když má motor velkej točák (a to TDI maji) v tom sou automatky lepší (např. multitronic). Ale zase s nima neni taková sranda, když se dělaj kravinky
To bokaco : Je pravda, že při klidný jízdě lze řadit opravdu "sametově" (s jakymkoliv autem) ale ve chvíli kdy člověk spěchá, tak to pro osádku neni moc příjemný, zvlášť když má motor velkej točák (a to TDI maji) v tom sou automatky lepší (např. multitronic). Ale zase s nima neni taková sranda, když se dělaj kravinky

Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4