Chip ARL okoli Pardubic

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Motor je sice stejný,ale každej díl je odlišný (nastavení neni nikdy uplně stejné). Jak už psal fun, každý turbo se chová jinak a steně jsou na tom i další komponenty.
Každej svého štěstí strůjcem.
Ale když je to tak,jak píšeš, že je ti jedno, jestli se ti propálej písty nebo podobný věci, který znamenaj KO pro tvůj motor, tak potom pohoda. Jen ti tady chtělo pár lidí dát radu.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mohu jen potvrdit, co motor, to jiné chování, a chipen se to jen umocňuje
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Lusťa píše:Motor je sice stejný,ale každej díl je odlišný (nastavení neni nikdy uplně stejné). Jak už psal fun, každý turbo se chová jinak a steně jsou na tom i další komponenty.
Každej svého štěstí strůjcem.
Ale když je to tak,jak píšeš, že je ti jedno, jestli se ti propálej písty nebo podobný věci, který znamenaj KO pro tvůj motor, tak potom pohoda. Jen ti tady chtělo pár lidí dát radu.
ne, to mi v žádném případě není jedno, jen sem se nikdy nesetkal s tím že by někdo laboroval v motoru než udělá chip :o

a ani nikdo nenapsal co se zkoumá a tak, jen smyším že není motor jako motor, to vím že záleží jak je motor zajetej a jak se k němu lidi chovaj tak taky vypadá zevnitř
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Richard dělá log před i po chipu a podle toho dělá korekce při čipování...
Oct asv 2000, DieselPower
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Pája 19 píše:Richard dělá log před i po chipu a podle toho dělá korekce při čipování...
takže jde jen o nastavení?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Golf-GT píše:
Pája 19 píše:Richard dělá log před i po chipu a podle toho dělá korekce při čipování...
takže jde jen o nastavení?
Celý čipování je "jen nastavení". Navíc se dolaďuje i podle chování na brzdě a kdo ví co ještě. Já sem jen "jůzr", takže píšu jen to, co sem zaslech a okoukal... (crazy)
Oct asv 2000, DieselPower
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Pája 19 píše:
Golf-GT píše:
Pája 19 píše:Richard dělá log před i po chipu a podle toho dělá korekce při čipování...
takže jde jen o nastavení?
Celý čipování je "jen nastavení". Navíc se dolaďuje i podle chování na brzdě a kdo ví co ještě. Já sem jen "jůzr", takže píšu jen to, co sem zaslech a okoukal... (crazy)
myslím si, že je jednotka v dobrých rukou, žádnou stížnost jsem neslyšel, ba naopak, a nedělá to rok, tak bych řekl že o tom něco ví a já mu věřím
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

:)
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 19 úno 2011, 10:20, celkem upraveno 1 x.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

chci se jen zeptat,.mam. ARL s turbem GT2052V odbrzdeno 208Ps a 437Nm,ale jak uz to byva,je to malo:-) melo by cenu k tomu turbu Race 764?? nebo radeji jiny turbo...
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

nikdo nic?? :? :D
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

nikdo nic?? :? :D
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

sniper-- píše:nikdo nic?? :? :D
Race 764 neexistuje. Jehly RACE pro motory PD mají označní 783

764 se používá u trysek Sprint 764 a potom ještě myslím Powerplus a jsou určený pro motory s rotačním čerpadlem.
Powerplus by měly být vyráběny preciznější metodou jako trysky RACE.

Všechny trysky,co jsem tu zmiňoval jsou od výrobce Fratelli Bosio
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

sniper-- píše:chci se jen zeptat,.mam. ARL s turbem GT2052V odbrzdeno 208Ps a 437Nm,ale jak uz to byva,je to malo:-) melo by cenu k tomu turbu Race 764?? nebo radeji jiny turbo...
S GT2052V se už moc dál nedostaneš, stejně tak jako s ALkama, takže pokud chceš víc, tak větší turbo a vstřiky.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jasne ze 783...sem se nejak prepsal (LOL)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Stejně tě omezuje turbo.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“