Hybrid kontra KAT - nechat nebo ne?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Právě, že jsem měl v ruce svůj po cca 200 (pokud sedí tacho :D ) a byl úplně netknutý, jen šedý od sazí, žádnej karbon ani usazeniny. Takže si myslím, že to bude stejný jako s VGT turbem. Kdo bude jezdit jako z hnojem, tak se u to zanese všechno.
A jelikož tu všichni (nebo 99%) lidí tuní a zvyšuje výkony, tak proč pak jezdí na spotřebu? Nesmí se pak divit, že je vše zanešený. (crazy)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ked ono to neni len o ladeni a jazdeni na spotrebu, ak byvas v meste a tam aj pracujes a vacsina tvojho jazdenia je do prace az prace v rannych a poobednajsich spickach od semaforu k semaforu tak aj ked nechces tak to casom pride ja mam to stastie ze aspon na vikend jazdim na chalupu asi 40km a tam to pretiahnem.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“