Spojka jednohmota OII BJB .. prosim o radu!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

ondratdi píše:
Huml píše:nemyslím, vím, je to klasickej setrvák ATD, na O2 totiž žádná origo jednohmota neexistuje ;)
Na Oct2 je origo 1hmota, lamela a přítlačák jsou stejný jako na ATD jenom setrvák je jinej. setrvák 038105269D, lamela 038141032, přítlačák 038141025N
Oukej :D
OII 1.9 77kw BJB - Hybrid by Andre, S1043, jednohmota + HDS, soft Reesha DP 140kw/420Nm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, je to pravda, omlouvám se za mystifikaci, zmátlo mě, že na cc-autodíly, tam mají napsanou i O1, ten 038105269D by měl být opravdu jednohmotnostní na O2
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

:P je to objednany
OII 1.9 77kw BJB - Hybrid by Andre, S1043, jednohmota + HDS, soft Reesha DP 140kw/420Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?

Díky
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tomas.cz píše:Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?

Díky
Nevím to ,ale ten na OII bude mět tu dosedací plochu na kliku o cca 4mm blíš k motoru, než ten origo ATD.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Aha, uvidíme jestli kolega Huml bude mít nějakou zkušenost ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemám, proto jsem ani nevěděl, že už ta origo jednohmota je, když to konkrétně nehledáš, tak nevíš, jinak právě mě zmátlo to, že na cc-autodíly, tam maj jak O1 tak O2, podle origo čísel jsou ale setrváky do O1 a O2 jiný, jak už Toby zmínil, je rozdíl asi 4mm v posunutí setrváku, O2 ho mají jakoby dál od motoru, proto se ty ATD/1Z musí stáčet, jinak dvouhmota z O2 100% nejde do O1, ale možná, že tady u tý jednohmoty to mají odzkoušený, že to funguje i v O1, ale moc se mi to nezdá
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jak píše Huml. Spíš bych počítal s tím, že papír snese všechno :-)
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

Tak tady je ten original jednohmotnosti setrvak na OII 038195273D .. prej teda!? ... jen to cislo nikde neexistuje :o


Obrázek :D
OII 1.9 77kw BJB - Hybrid by Andre, S1043, jednohmota + HDS, soft Reesha DP 140kw/420Nm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no podle toho čísla co je odlitý to nenajdeš, je to jak s jednohmotou na O1, tam je taky uplně jiný číslo, než podle, kterýho se objednává, toto by mělo být správně
Obrázek
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

[quote="Tomas.cz"]

Pokud to někdo ví, jaké jsou vlastně rozdíly mezi těma setrvákama?
Např. 1Z a ATD nebo tou origo jednohmotou na OII, ta si myslím že bude udělaná tak aby jí nebylo potřeba stáčet zezadu a setrvák ATD/1Z je stejnej ne?

Díky[/quote]

Ten jednohmotnosti setrvak na OII 038195273D co má P_J na fotce nejde do OI.
Je vyšší než ty do OI,někde ještě mám fotku,jak to bylo opřený.
(rýhy na přítlačáku)
Osobní zkušenost.
To sem si tenkrát vyslech od mechanika co sem to koupil za kradenou sračku.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

však to jsem i psal, že zaměňovat setrváky mezi O1 a O2 nejdou, proto mě to zmátlo i na těch cc-autodílech, že tam má napsanou i O1 a to je blbost, je rozdíl právě v tý výšce, jinak 1Z a ATD je pořád jeden a ten samej setrvák, dával se dokonce i do 2,0 16V benálů v G3 a Passatech
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Huml píše:však to jsem i psal, že zaměňovat setrváky mezi O1 a O2 nejdou, proto mě to zmátlo i na těch cc-autodílech, že tam má napsanou i O1 a to je blbost, je rozdíl právě v tý výšce, jinak 1Z a ATD je pořád jeden a ten samej setrvák, dával se dokonce i do 2,0 16V benálů v G3 a Passatech
Už sme si stím hrali :D Je fakt dal, posunetej do prevodovky. Po namontovaní do O1 starter neotocil, tak se to rozebralo a zuby byli seklý v obalu (LOL) jen nevím jestli to byla spravná převodovka ale asi jo EGS nebo tak neco.
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

Jen info ostatním .. k tomu setrváku 038105269D se musí objednat i přítlačák, jelikož z VR6 tam najde :o zapadne do nej vic lamela ..
OII 1.9 77kw BJB - Hybrid by Andre, S1043, jednohmota + HDS, soft Reesha DP 140kw/420Nm
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3639
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak to se ti to celkem prodražilo. To by asi bylo fakt lepší koupit celej set z ATD a stočit setrvačník.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“