A jak říkáš Chipmanne, asi bude tryska v háji, protože motor běžel na 3 a 4 postupně se přidával a až když jsem mu trochu přidal tak se probral..Kouřilo to jako vyhoněná předkomůrka a až za chvíli si motor předl, tak jak má..Ale jeho škubání se projeví až při jízdě.Takže zítra zkusím start a v pondělí pojedu na Vag a majitel patrně bude cálovat za vstřik...A měřil jsem dobíjení, a 14,2 V se mi dá dost málo...Jinak zlatá 1,9 TDi...
2.0 TDI 16v.103 KW -nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No ono tohle bude obdoba, natřískal jsem baterku a nekompromisně točil a točil, až hajzl začal slibovat a konečně chytl..Sláva, všechny odpovědi na veškerou práci jakkoli subjektivně hodnocenou dá až nahození motoru, ať notebooky říkají co chtějí...
A jak říkáš Chipmanne, asi bude tryska v háji, protože motor běžel na 3 a 4 postupně se přidával a až když jsem mu trochu přidal tak se probral..Kouřilo to jako vyhoněná předkomůrka a až za chvíli si motor předl, tak jak má..Ale jeho škubání se projeví až při jízdě.Takže zítra zkusím start a v pondělí pojedu na Vag a majitel patrně bude cálovat za vstřik...A měřil jsem dobíjení, a 14,2 V se mi dá dost málo...Jinak zlatá 1,9 TDi...
A jak říkáš Chipmanne, asi bude tryska v háji, protože motor běžel na 3 a 4 postupně se přidával a až když jsem mu trochu přidal tak se probral..Kouřilo to jako vyhoněná předkomůrka a až za chvíli si motor předl, tak jak má..Ale jeho škubání se projeví až při jízdě.Takže zítra zkusím start a v pondělí pojedu na Vag a majitel patrně bude cálovat za vstřik...A měřil jsem dobíjení, a 14,2 V se mi dá dost málo...Jinak zlatá 1,9 TDi...
nepropadat panice...
Ale ano,nečekal jsem briskní start, ale ta doba kdy to běželo na 3 byla dost dlouhá..,u rotačky se musí naplnit trubka, ale tady mají společný prostor a když to běží 2-3 minuty na 3 a je to přímý vstřik, trochu jsem "propadal panice", teď jdu zkusit studený start, tak jsem zvědav..
U těchle strojů je tolik věcí, které neovlivní ani majitel, ani mechanik daný již z podstaty své konstrukce,že nic není jisté..
U těchle strojů je tolik věcí, které neovlivní ani majitel, ani mechanik daný již z podstaty své konstrukce,že nic není jisté..
nepropadat panice...
Asi máš pravdu, zítra to projedu, ale ta obtížnost startu a uvedení do chodu mě zarazila..Ten tandem potřebuje velký kule, aby to protlačil..Tyhle auta mají jeden velký handicap..musí být vše 1A..Jinak je problém..,výhoda klasického dieselu, kterému stačily 2 ploché baterie na otevření stop ventilu a možné roztlačení je pryč...
A když jsem do rána namlátil baterii že už do ní víc nešlo, tak ráno zamrskala motorem, že málem ulítl ze silentbloků a hned bouchnul..
A když jsem do rána namlátil baterii že už do ní víc nešlo, tak ráno zamrskala motorem, že málem ulítl ze silentbloků a hned bouchnul..
nepropadat panice...
Jak to máš s aktualizací? Cena? A pokud vyprší licence, tak zůstává funkční?Tomas.cz píše:To by chtělo nějakou multiznačku, já jsem si pro svojí první diagnostiku jel ještě v době kdy mi nebylo 18, tehdy na střední jsme tam jeli s kámošem po škole tramvajíke Svobodovi do Vokovic pro K/L převodník.
Loni jsem koupil KTS a jsem nad míru spokojen
Každý, kdo má KTS tak brečí, že je to drahé a nezaplatí se to.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Jen taková zajímavost-auto přestalo škubat..,nechce se mi věřit, že za to mohly jen ty ohnuté šrouby a špatné utažení trysek z toho důvodu,že tam nic okouřeného nebylo...Auto jede jako pohádka,ale třeba jsem jej zmátl tou výměnou trysek a seřízením vahadel, tak jak to má být..
A je možné,že to může zase začít, ale vyzkoušel jsem všechny režimy motoru i ten prasácký-1300 otáček na 5.rychlost a prudké přidání..a nic..Jen po ránu to kouřilo jako P V3S...
A je možné,že to může zase začít, ale vyzkoušel jsem všechny režimy motoru i ten prasácký-1300 otáček na 5.rychlost a prudké přidání..a nic..Jen po ránu to kouřilo jako P V3S...
nepropadat panice...
Hmmjericho-3 píše:Jen taková zajímavost-auto přestalo škubat..,nechce se mi věřit, že za to mohly jen ty ohnuté šrouby a špatné utažení trysek z toho důvodu,že tam nic okouřeného nebylo...Auto jede jako pohádka,ale třeba jsem jej zmátl tou výměnou trysek a seřízením vahadel, tak jak to má být..![]()
A je možné,že to může zase začít, ale vyzkoušel jsem všechny režimy motoru i ten prasácký-1300 otáček na 5.rychlost a prudké přidání..a nic..Jen po ránu to kouřilo jako P V3S...
mam ten samy motor kratku dobu. Tiez sa borim s tarokovanim. Menil si gumicky? Maju tie trysky medenne tesnenie medzi hlavou a telesom trysky?
Gumičky jsem neměnil, zaprvé se mi subjektivně zdálo, že jsou zánovní a zarazila mne cena v autorizáku 685 kč za jeden vstřik, což je 2800 kč , plus 400 kč za šrouby na vstřiky s tím, že to může být zbytečná investice a práce a dobře jsem udělal./dal jsem jen šrouby/.Z majitele vylezlo, že mu někdo gumičky měnil...Takže jsem měl v nose...
A těsnění tam žádné není..., je to jinak než u 1,9 TDI...
A těsnění tam žádné není..., je to jinak než u 1,9 TDI...
nepropadat panice...