Stránka 3 z 4

Napsal: 29 led 2011, 22:45
od jericho-3
No ono tohle bude obdoba, natřískal jsem baterku a nekompromisně točil a točil, až hajzl začal slibovat a konečně chytl..Sláva, všechny odpovědi na veškerou práci jakkoli subjektivně hodnocenou dá až nahození motoru, ať notebooky říkají co chtějí... :)
A jak říkáš Chipmanne, asi bude tryska v háji, protože motor běžel na 3 a 4 postupně se přidával a až když jsem mu trochu přidal tak se probral..Kouřilo to jako vyhoněná předkomůrka a až za chvíli si motor předl, tak jak má..Ale jeho škubání se projeví až při jízdě.Takže zítra zkusím start a v pondělí pojedu na Vag a majitel patrně bude cálovat za vstřik...A měřil jsem dobíjení, a 14,2 V se mi dá dost málo...Jinak zlatá 1,9 TDi... :)

Napsal: 29 led 2011, 22:56
od Huml
proč? to že se to rozběhlo na 3 a 4 se přidal bych teď vůbec neřešil, projel bych to a zahřál a pak zkusil studenej start a případně kontrolu na VAGu a pak něco rozhodoval

Napsal: 29 led 2011, 23:01
od jericho-3
Tak to mám naplánováno, zatím nic neřeším, ale na ty 3 to šlo poměrně dost dlouho ..A já nejsem moc ukvapenej, než něco vyměním, musím mít téměř jistotu..,protože nerad vyhazuji funkční věci i když je platí někdo jiný... :)

Napsal: 30 led 2011, 09:15
od Tono
To je úplne normálne, ešte nikdy mi to nechytlo krásne na 4 a bez dymu.

Napsal: 30 led 2011, 09:45
od jericho-3
Ale ano,nečekal jsem briskní start, ale ta doba kdy to běželo na 3 byla dost dlouhá..,u rotačky se musí naplnit trubka, ale tady mají společný prostor a když to běží 2-3 minuty na 3 a je to přímý vstřik, trochu jsem "propadal panice", teď jdu zkusit studený start, tak jsem zvědav.. :)
U těchle strojů je tolik věcí, které neovlivní ani majitel, ani mechanik daný již z podstaty své konstrukce,že nic není jisté..

Napsal: 30 led 2011, 11:45
od jericho-3
Tak to chytlo, že jsem nestačil vrátit klíček...

Napsal: 30 led 2011, 12:38
od Huml
no ještě zkusit jestli necuká a je to, nevím, že se z těch 16V dělá taková tragedie

Napsal: 30 led 2011, 17:55
od jericho-3
Asi máš pravdu, zítra to projedu, ale ta obtížnost startu a uvedení do chodu mě zarazila..Ten tandem potřebuje velký kule, aby to protlačil..Tyhle auta mají jeden velký handicap..musí být vše 1A..Jinak je problém..,výhoda klasického dieselu, kterému stačily 2 ploché baterie na otevření stop ventilu a možné roztlačení je pryč... :D
A když jsem do rána namlátil baterii že už do ní víc nešlo, tak ráno zamrskala motorem, že málem ulítl ze silentbloků a hned bouchnul.. :)

Napsal: 30 led 2011, 18:16
od Vici
jericho : kurnik měl bys pořídít nějaký kabel na diagnostiku... ať se v tom pěkně můžeš rýpat sám, bez závislosti na jiných. za chvíli by jsi na to byl větší expert než oni :)

Napsal: 30 led 2011, 20:07
od jericho-3
To mi nehrozí, nejsem nadšenec těchto věcí a říkám si, svůj k svému..A když děláš pokaždé něco jiného , byl bys samý kabel..A hoši to umějí a je dobře že je to rozšířeno i mimo autorizák..Dodnes si myslím, že v rádiu jsou trpaslíci a čtou zprávy.. :)

Napsal: 30 led 2011, 20:15
od Tomas.cz
To by chtělo nějakou multiznačku, já jsem si pro svojí první diagnostiku jel ještě v době kdy mi nebylo 18, tehdy na střední jsme tam jeli s kámošem po škole tramvají (noteeth) ke Svobodovi do Vokovic pro K/L převodník.
Loni jsem koupil KTS a jsem nad míru spokojen :havaj:

Napsal: 30 led 2011, 20:31
od dhfool
Tomas.cz píše:To by chtělo nějakou multiznačku, já jsem si pro svojí první diagnostiku jel ještě v době kdy mi nebylo 18, tehdy na střední jsme tam jeli s kámošem po škole tramvají (noteeth) ke Svobodovi do Vokovic pro K/L převodník.
Loni jsem koupil KTS a jsem nad míru spokojen :havaj:
Jak to máš s aktualizací? Cena? A pokud vyprší licence, tak zůstává funkční?
Každý, kdo má KTS tak brečí, že je to drahé a nezaplatí se to.

Napsal: 31 led 2011, 13:23
od jericho-3
Jen taková zajímavost-auto přestalo škubat..,nechce se mi věřit, že za to mohly jen ty ohnuté šrouby a špatné utažení trysek z toho důvodu,že tam nic okouřeného nebylo...Auto jede jako pohádka,ale třeba jsem jej zmátl tou výměnou trysek a seřízením vahadel, tak jak to má být.. :)
A je možné,že to může zase začít, ale vyzkoušel jsem všechny režimy motoru i ten prasácký-1300 otáček na 5.rychlost a prudké přidání..a nic..Jen po ránu to kouřilo jako P V3S... :(

Napsal: 31 led 2011, 13:29
od xmilos
jericho-3 píše:Jen taková zajímavost-auto přestalo škubat..,nechce se mi věřit, že za to mohly jen ty ohnuté šrouby a špatné utažení trysek z toho důvodu,že tam nic okouřeného nebylo...Auto jede jako pohádka,ale třeba jsem jej zmátl tou výměnou trysek a seřízením vahadel, tak jak to má být.. :)
A je možné,že to může zase začít, ale vyzkoušel jsem všechny režimy motoru i ten prasácký-1300 otáček na 5.rychlost a prudké přidání..a nic..Jen po ránu to kouřilo jako P V3S... :(
Hmm
mam ten samy motor kratku dobu. Tiez sa borim s tarokovanim. Menil si gumicky? Maju tie trysky medenne tesnenie medzi hlavou a telesom trysky?

Napsal: 31 led 2011, 15:48
od jericho-3
Gumičky jsem neměnil, zaprvé se mi subjektivně zdálo, že jsou zánovní a zarazila mne cena v autorizáku 685 kč za jeden vstřik, což je 2800 kč , plus 400 kč za šrouby na vstřiky s tím, že to může být zbytečná investice a práce a dobře jsem udělal./dal jsem jen šrouby/.Z majitele vylezlo, že mu někdo gumičky měnil...Takže jsem měl v nose... :)
A těsnění tam žádné není..., je to jinak než u 1,9 TDI...