mozete mi niekto pozriet na PD-cku aku mate teplotu paliva pri zohriatom motore?
viem ze by mala byt regulovana teplota medzi 15 az 30 stupnov, no mal som na diagnostike az 65, tak ma napadlo ci tiez niekde nemam podstrceny odpor...
vymenil som ten ventil na palivovom filtri, tak to skusim pozriet este teraz...
rege245 píše:mozete mi niekto pozriet na PD-cku aku mate teplotu paliva pri zohriatom motore?
viem ze by mala byt regulovana teplota medzi 15 az 30 stupnov, no mal som na diagnostike az 65, tak ma napadlo ci tiez niekde nemam podstrceny odpor...
vymenil som ten ventil na palivovom filtri, tak to skusim pozriet este teraz...
Já měl taky 63 stupnů....sice nemám PD...s odporem tam bylo max 94 st.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Hegesak píše:co to udela kdyz auto ma chip a jeste se tam da powerbox??
nic, v lepsom pripade... v horsom to moze poslat do neba xy veci... je to blbost omg, daj si hladat urcite tu najdes na fore preco si power box do auta nedavat.
někde tady bylo téma o powerboxech, a nakonec se tak nějak neschledalo proč nedat powerbox do auta, já ho měl a nemohu si stěžovat
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
pb prodlužuje dobu vstřiku- větší tepelná zátěž na píst a turbo.
klamné údaje pro řj a jízda v jiném režimu- spotřeba nahoru
někdy nebo při špatném nastavení nerovnoměrný chod
pak už záleží jak se s tym jezdí
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke píše:pb prodlužuje dobu vstřiku- větší tepelná zátěž na píst a turbo.
klamné údaje pro řj a jízda v jiném režimu- spotřeba nahoru
někdy nebo při špatném nastavení nerovnoměrný chod
pak už záleží jak se s tym jezdí
nesouhlasím s tou spotřebou, na 1Z jsem jezdil za 7, s powerboxem za 5.5 až 6, dobu vstřiku prodlužuje ale není to tak hrozný známej ho má už 4. rokem v octě ALH a nic se neprojevilo
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
není tak hrozný? dovolil by sis jet na dálnici s pb dlouho na plnej? já ne.
jinak s tou spotřebou, taky jsem ho měl a šla nahoru z 5.3 na 5.8.
známej tomu asi nešlape
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke píše:není tak hrozný? dovolil by sis jet na dálnici s pb dlouho na plnej? já ne.
jinak s tou spotřebou, taky jsem ho měl a šla nahoru z 5.3 na 5.8.
známej tomu asi nešlape
jel jsem s tím 150 km, víceméně "spojka brzda plyn" a nic, teplota se ani nehla, vše při starým
nějak moc nevím jak jezdí normálně ale když jedem spolu nebo někam jedem pro auto tak na to dcl šlape, ne do extrémů
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
při starým určo ne- vyděl jsi jaká je teplota turba a oleje? že se nic nestalo neznamená že to je ok. dálnici by třeba neuneslo...
ale každej podle svého
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke píše:při starým určo ne- vyděl jsi jaká je teplota turba a oleje? že se nic nestalo neznamená že to je ok. dálnici by třeba neuneslo...
ale každej podle svého
tak na ty teploty jsem takhle nekoukal, jen na vodu, snad když se hřeje olej, tak se ohřívá celej motor a vejš jde i voda ne?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
právě nejvíc tepla jde do pístu, ten se chladí jen olejem, a když překročíš 150st u oleje (u pístu je daloko více) už ztrácí mazací schopnosti.
voda se stačí chladit i u 200k, ale u oleje už to je horší. a turbo do červena taky nevíš jestlu už de do kytek. u benzínu je vyšší teplota a proto i vodní chlazení turba.
proto bych to tolik nepokoušel....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kusok od veci ale dnes som skusal powerbox na renaulte clio 2.0l turbo benzin. aj po meraniach zrychlenia s powerbocom nie je ziaden rozdiel ani len citit, onicom a pritom je to znackovy powerbox od http://www.elia-ag.de/index2.php
no neuveritelne aky oj*b to je.
no vidite a ja sem si koupil EGT takze budu mit kontrolu jestli sem si moc nezvedl teplotu vyfuk. plynu je to budik za 400 i s cidlem - cidlo prijde tam kde driv byla egr trubka primo na svody udela se zaslepka, sunda spojovaci trubka svody egr, veprostred dira a tam to cidlo
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
stres3d píše:no vidite a ja sem si koupil EGT takze budu mit kontrolu jestli sem si moc nezvedl teplotu vyfuk. plynu je to budik za 400 i s cidlem - cidlo prijde tam kde driv byla egr trubka primo na svody udela se zaslepka, sunda spojovaci trubka svody egr, veprostred dira a tam to cidlo
co takhle nějaké fotky pro inspiraci?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?