Stránka 3 z 3
Napsal: 17 led 2012, 20:45
od sparco gti
rudy5 píše:sparco gti píše:ja som po 300000tkm menil napravu a bola este povodna!!!lemforder

tak o tom by som pochyboval

Napsal: 18 led 2012, 08:34
od luciana
nejspíš bude rozdíl v kvalitě cest.viz naše d1.naše hrbolaté cesty 60 000 max.slova taxikařu.a často slýchat,že i ty levnější vydrží déle
Napsal: 18 led 2012, 09:52
od peeeetr
luciana píše:nejspíš bude rozdíl v kvalitě cest.viz naše d1.naše hrbolaté cesty 60 000 max.slova taxikařu.a často slýchat,že i ty levnější vydrží déle
Známej koupil B5,5 kvůli tomu že jezdí na taxiku. Koupil když měl najeto 130tisíc. Za 2roky najeto 250tisíc a na autě náprava ještě dělaná nebyla. Taky se tomu divim. jen rozvody a olej a jedna poloosa. Docela masakr. Až mě to překvauje
Napsal: 18 led 2012, 14:20
od jericho-3
Já jsem taky rozmlouval známému koupi tohoto vozu/dovoz ojetého/, ovlivněn recenzemi o podvozku a nakonec dodnes měnil jen jedno rameno a to najel přes 200000 km...
Napsal: 18 led 2012, 22:09
od gabco007
auto v popise....mam najazdene 238000 a napravy original bez problemov...dufam, ze este chvilku vydrzia....dovoz z nemecka pri 188000 vo february 2011...
B5 ramena
Napsal: 22 zář 2012, 13:13
od mafik
MEYLE HD- LEMFORDER /TRW
potom snád ako náhradu týchto značiek SWAG/MOOG
Napsal: 22 zář 2012, 19:16
od teekey
daval jsem SWAG na sedana B5 a bylo to vpohode. Levnym znackam z Aukra bych se vyhnul, ale recenze si najdete sami
