Loziska NSK

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

hansdob píše:SNR, SKF,NSK jsou dobrá ložiska a mám je odskoušená a přidám se k několika předemnou OPTIMAL nebrat ani ložiska ani čepy.
Souhlasim o všem co odznělo o OPTIMAL produktech skutečně nebrat , já mám dobré zkušenosti SKF a TIMKEN a nepřeháním jezdím do pouštních oblastí u nás doma v Sírii a dlouhé štreky a nemám žádný problems
dík
cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Bydliště: Č.Kostelec

Příspěvek od Hlava »

přesně tak kvalita je FAG Timken pak skf daleko za nima NSK a nakonci
Optimal a tak to prostě je vo tom vim svoje . :)
passat B4 tdi sprint 764 moto Honda vtr 1000f
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

Hlava píše:přesně tak kvalita je FAG Timken pak skf daleko za nima NSK a nakonci
Optimal a tak to prostě je vo tom vim svoje . :)
souhlasím ja mam TIMKEN a nehučí a klídek
Optimal se zhodnem všichni , že nebrat
cave :)
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin :D
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi. :x
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Taky se přidám- OPTIMAL NE NE NE

Po pul roce sem musel předělávat :-(
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

skoda píše:Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin :D
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi. :x
osobne bych vymnenil obe na jednou at mas jasno ze dals nove a muzes si udelat jasno jako ti to vydrzi skoda zes nedal SKF nebo FAG ale zasadne bych mnenil obe na to starem se ti projevy vůle ktere toto nove ložisko pevne udrzi a budes o par mesicu psat znova
ale preji hodne klidnych najetych KM
cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

cavediver píše:
skoda píše:Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin :D
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi. :x
osobne bych vymnenil obe na jednou at mas jasno ze dals nove a muzes si udelat jasno jako ti to vydrzi skoda zes nedal SKF nebo FAG ale zasadne bych mnenil obe na to starem se ti projevy vůle ktere toto nove ložisko pevne udrzi a budes o par mesicu psat znova
ale preji hodne klidnych najetych KM
cave
Menil sem obe :-)
Obe stare loziska vypadala docela slusne nebyly suche ani nevypadala povrchova unava.Tak nevim proc to hucelo :-(
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

skoda píše:
cavediver píše:
skoda píše:Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin :D
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi. :x
osobne bych vymnenil obe na jednou at mas jasno ze dals nove a muzes si udelat jasno jako ti to vydrzi skoda zes nedal SKF nebo FAG ale zasadne bych mnenil obe na to starem se ti projevy vůle ktere toto nove ložisko pevne udrzi a budes o par mesicu psat znova
ale preji hodne klidnych najetych KM
cave
Menil sem obe :-)
Obe stare loziska vypadala docela slusne nebyly suche ani nevypadala povrchova unava.Tak nevim proc to hucelo :-(
taak si dobrej to je dobreeee a hukot musou spusobovat vule na klitce alebo rupturizace nektereho valiveho segmentu
tak si udelal spravne
preju peknej den
cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Hele,kdyz sem to vyndal tak ten naboj mel vuli.
Tak mozna to.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To tak může být u ko ložisek po povolení středové matky.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, je možný, aby ložiska způsobili takový vybrace při plnym knedlíku od řekněme 1900 do 2100 otáček? Napadlo mě to teĎ po výměně. Byl jsem udělat chip a s první úpravou, kdy auto jelo fakt jak z Praku, tak přesně mezi 1900 až těma asi 2100, když jsem dal plnej knedlík těsně pod turbem, tak to na chvilku jakoby zadrnčelo. V tu chvíli jsem to viděl na spojku či tak něco, tak jsem nastavili volnější nástup.
Chip se dělal 3.2., tak dva tejdny na to jsem zpozoroval šelest od kol, tak jsem si říkal, že je třeba trochu křivej kotouč. No spíš jsem se tim uklidňoval, že na to prdim. Bylo to ale znát jen při mírném natočení volantu doleva. Respektive od mírného natočení do leva.
Pak jsem sundal kolo a byla tam solidní vůle, takže šlo ložisko na výměnu. Budě dělat samozřejmě i druhý, ale mechanik to dělal v potu tváře s začínající chřipkou a teďkon marodí, tak musím chvíli počkat :D
Čili moje otázka zní, zda je možný, že by nějaká začínající vůle na ložiscích mohla způsobit výše zmíněné chování :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

mir77 píše:Hele, je možný, aby ložiska způsobili takový vybrace při plnym knedlíku od řekněme 1900 do 2100 otáček? Napadlo mě to teĎ po výměně. Byl jsem udělat chip a s první úpravou, kdy auto jelo fakt jak z Praku, tak přesně mezi 1900 až těma asi 2100, když jsem dal plnej knedlík těsně pod turbem, tak to na chvilku jakoby zadrnčelo. V tu chvíli jsem to viděl na spojku či tak něco, tak jsem nastavili volnější nástup.
Chip se dělal 3.2., tak dva tejdny na to jsem zpozoroval šelest od kol, tak jsem si říkal, že je třeba trochu křivej kotouč. No spíš jsem se tim uklidňoval, že na to prdim. Bylo to ale znát jen při mírném natočení volantu doleva. Respektive od mírného natočení do leva.
Pak jsem sundal kolo a byla tam solidní vůle, takže šlo ložisko na výměnu. Budě dělat samozřejmě i druhý, ale mechanik to dělal v potu tváře s začínající chřipkou a teďkon marodí, tak musím chvíli počkat :D
Čili moje otázka zní, zda je možný, že by nějaká začínající vůle na ložiscích mohla způsobit výše zmíněné chování :)

ano může ale to co popisuješ je spiše na setvák nebo spojku no pockej na dalši příspěvky

cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jsem taky toho názoru. Říkal jsem si, že bych tam ještě zajel a zkusili jsme to ještě trošku poladit, ale na druhou stranu pokud nevim 100%, že to bylo tim, tak je to ztráta času jak pro mě, tak pro Votrubu, takže tak ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nevěřím, že ložiska způsobují vibrace..A když už mají vůle, je po nich.Spíš bych se zeptal specialistů na chipy a úpravce, zda někdo zjištoval dimenzování součástek/hlavně pohonu/ pro ten který výkon.... Já mám za to/třeba se pletu/ že dimenzování součástek je tak o max. 20 % vyšší, než je třeba pro ten který výkon...Když člověk sleduje, kdo má nejčastější problémy s vibracemi, jsou to načipované motory a výmluva o tom, že plný výkon používám jen vyjímečně , je směšná.. Mám za to, že kdo si chce zničit vůz, je třeba využít ty nejlepší chipy...Vůbec se majitelům nedivím, že to dělají, protože základní výkon /třeba 77kw/ je vlastně lemra...Ale je třeba počítat s těmito průvodními jevy, které s sebou nesou poddimenzované součástky... :)
nepropadat panice...
cavediver
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 21:50
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od cavediver »

jericho-3 píše:Nevěřím, že ložiska způsobují vibrace..A když už mají vůle, je po nich.Spíš bych se zeptal specialistů na chipy a úpravce, zda někdo zjištoval dimenzování součástek/hlavně pohonu/ pro ten který výkon.... Já mám za to/třeba se pletu/ že dimenzování součástek je tak o max. 20 % vyšší, než je třeba pro ten který výkon...Když člověk sleduje, kdo má nejčastější problémy s vibracemi, jsou to načipované motory a výmluva o tom, že plný výkon používám jen vyjímečně , je směšná.. Mám za to, že kdo si chce zničit vůz, je třeba využít ty nejlepší chipy...Vůbec se majitelům nedivím, že to dělají, protože základní výkon /třeba 77kw/ je vlastně lemra...Ale je třeba počítat s těmito průvodními jevy, které s sebou nesou poddimenzované součástky... :)
Jericho můžu jen souhlasit ja si až ted přečetl ze je tam už delanej chip

peknej den
cave
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“