Hele, je možný, aby ložiska způsobili takový vybrace při plnym knedlíku od řekněme 1900 do 2100 otáček? Napadlo mě to teĎ po výměně. Byl jsem udělat chip a s první úpravou, kdy auto jelo fakt jak z Praku, tak přesně mezi 1900 až těma asi 2100, když jsem dal plnej knedlík těsně pod turbem, tak to na chvilku jakoby zadrnčelo. V tu chvíli jsem to viděl na spojku či tak něco, tak jsem nastavili volnější nástup.
Chip se dělal 3.2., tak dva tejdny na to jsem zpozoroval šelest od kol, tak jsem si říkal, že je třeba trochu křivej kotouč. No spíš jsem se tim uklidňoval, že na to prdim. Bylo to ale znát jen při mírném natočení volantu doleva. Respektive od mírného natočení do leva.
Pak jsem sundal kolo a byla tam solidní vůle, takže šlo ložisko na výměnu. Budě dělat samozřejmě i druhý, ale mechanik to dělal v potu tváře s začínající chřipkou a teďkon marodí, tak musím chvíli počkat

Čili moje otázka zní, zda je možný, že by nějaká začínající vůle na ložiscích mohla způsobit výše zmíněné chování

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG