Stránka 3 z 4
Napsal: 09 bře 2011, 19:42
od cavediver
hansdob píše:SNR, SKF,NSK jsou dobrá ložiska a mám je odskoušená a přidám se k několika předemnou OPTIMAL nebrat ani ložiska ani čepy.
Souhlasim o všem co odznělo o
OPTIMAL produktech skutečně nebrat , já mám dobré zkušenosti
SKF a TIMKEN a nepřeháním jezdím do pouštních oblastí u nás doma v Sírii a dlouhé štreky a nemám žádný problems
dík
cave
Napsal: 10 bře 2011, 12:18
od Hlava
přesně tak kvalita je FAG Timken pak skf daleko za nima NSK a nakonci
Optimal a tak to prostě je vo tom vim svoje .

Napsal: 10 bře 2011, 12:26
od cavediver
Hlava píše:přesně tak kvalita je FAG Timken pak skf daleko za nima NSK a nakonci
Optimal a tak to prostě je vo tom vim svoje .

souhlasím ja mam TIMKEN a nehučí a klídek
Optimal se zhodnem všichni , že nebrat
cave

Napsal: 11 bře 2011, 19:49
od skoda
Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi.

Napsal: 11 bře 2011, 20:38
od live69
Taky se přidám- OPTIMAL NE NE NE
Po pul roce sem musel předělávat

Napsal: 12 bře 2011, 08:52
od cavediver
skoda píše:Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi.

osobne bych vymnenil obe na jednou at mas jasno ze dals nove a muzes si udelat jasno jako ti to vydrzi skoda zes nedal SKF nebo FAG ale zasadne bych mnenil obe na to starem se ti projevy vůle ktere toto nove ložisko pevne udrzi a budes o par mesicu psat znova
ale preji hodne klidnych najetych KM
cave
Napsal: 12 bře 2011, 11:12
od skoda
cavediver píše:skoda píše:Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi.

osobne bych vymnenil obe na jednou at mas jasno ze dals nove a muzes si udelat jasno jako ti to vydrzi skoda zes nedal SKF nebo FAG ale zasadne bych mnenil obe na to starem se ti projevy vůle ktere toto nove ložisko pevne udrzi a budes o par mesicu psat znova
ale preji hodne klidnych najetych KM
cave
Menil sem obe

Obe stare loziska vypadala docela slusne nebyly suche ani nevypadala povrchova unava.Tak nevim proc to hucelo

Napsal: 12 bře 2011, 11:15
od cavediver
skoda píše:cavediver píše:skoda píše:Tak sem to ted vymenil ty NSK a je slyset jen šepot květin
Na jednom kole bylo uz NSK a na druhem nejake s oranzovym gufirkem takze asi fag.
Tak snad to zas nejakou dobu vydrzi.

osobne bych vymnenil obe na jednou at mas jasno ze dals nove a muzes si udelat jasno jako ti to vydrzi skoda zes nedal SKF nebo FAG ale zasadne bych mnenil obe na to starem se ti projevy vůle ktere toto nove ložisko pevne udrzi a budes o par mesicu psat znova
ale preji hodne klidnych najetych KM
cave
Menil sem obe

Obe stare loziska vypadala docela slusne nebyly suche ani nevypadala povrchova unava.Tak nevim proc to hucelo

taak si dobrej to je dobreeee a hukot musou spusobovat vule na klitce alebo rupturizace nektereho valiveho segmentu
tak si udelal spravne
preju peknej den
cave
Napsal: 12 bře 2011, 11:23
od skoda
Hele,kdyz sem to vyndal tak ten naboj mel vuli.
Tak mozna to.
Napsal: 12 bře 2011, 11:42
od Tomas.cz
To tak může být u ko ložisek po povolení středové matky.
Napsal: 12 bře 2011, 11:42
od mir77
Hele, je možný, aby ložiska způsobili takový vybrace při plnym knedlíku od řekněme 1900 do 2100 otáček? Napadlo mě to teĎ po výměně. Byl jsem udělat chip a s první úpravou, kdy auto jelo fakt jak z Praku, tak přesně mezi 1900 až těma asi 2100, když jsem dal plnej knedlík těsně pod turbem, tak to na chvilku jakoby zadrnčelo. V tu chvíli jsem to viděl na spojku či tak něco, tak jsem nastavili volnější nástup.
Chip se dělal 3.2., tak dva tejdny na to jsem zpozoroval šelest od kol, tak jsem si říkal, že je třeba trochu křivej kotouč. No spíš jsem se tim uklidňoval, že na to prdim. Bylo to ale znát jen při mírném natočení volantu doleva. Respektive od mírného natočení do leva.
Pak jsem sundal kolo a byla tam solidní vůle, takže šlo ložisko na výměnu. Budě dělat samozřejmě i druhý, ale mechanik to dělal v potu tváře s začínající chřipkou a teďkon marodí, tak musím chvíli počkat

Čili moje otázka zní, zda je možný, že by nějaká začínající vůle na ložiscích mohla způsobit výše zmíněné chování

Napsal: 12 bře 2011, 12:39
od cavediver
mir77 píše:Hele, je možný, aby ložiska způsobili takový vybrace při plnym knedlíku od řekněme 1900 do 2100 otáček? Napadlo mě to teĎ po výměně. Byl jsem udělat chip a s první úpravou, kdy auto jelo fakt jak z Praku, tak přesně mezi 1900 až těma asi 2100, když jsem dal plnej knedlík těsně pod turbem, tak to na chvilku jakoby zadrnčelo. V tu chvíli jsem to viděl na spojku či tak něco, tak jsem nastavili volnější nástup.
Chip se dělal 3.2., tak dva tejdny na to jsem zpozoroval šelest od kol, tak jsem si říkal, že je třeba trochu křivej kotouč. No spíš jsem se tim uklidňoval, že na to prdim. Bylo to ale znát jen při mírném natočení volantu doleva. Respektive od mírného natočení do leva.
Pak jsem sundal kolo a byla tam solidní vůle, takže šlo ložisko na výměnu. Budě dělat samozřejmě i druhý, ale mechanik to dělal v potu tváře s začínající chřipkou a teďkon marodí, tak musím chvíli počkat

Čili moje otázka zní, zda je možný, že by nějaká začínající vůle na ložiscích mohla způsobit výše zmíněné chování

ano může ale to co popisuješ je spiše na setvák nebo spojku no pockej na dalši příspěvky
cave
Napsal: 12 bře 2011, 13:27
od mir77
Jsem taky toho názoru. Říkal jsem si, že bych tam ještě zajel a zkusili jsme to ještě trošku poladit, ale na druhou stranu pokud nevim 100%, že to bylo tim, tak je to ztráta času jak pro mě, tak pro Votrubu, takže tak

Napsal: 12 bře 2011, 13:45
od jericho-3
Nevěřím, že ložiska způsobují vibrace..A když už mají vůle, je po nich.Spíš bych se zeptal specialistů na chipy a úpravce, zda někdo zjištoval dimenzování součástek/hlavně pohonu/ pro ten který výkon.... Já mám za to/třeba se pletu/ že dimenzování součástek je tak o max. 20 % vyšší, než je třeba pro ten který výkon...Když člověk sleduje, kdo má nejčastější problémy s vibracemi, jsou to načipované motory a výmluva o tom, že plný výkon používám jen vyjímečně , je směšná.. Mám za to, že kdo si chce zničit vůz, je třeba využít ty nejlepší chipy...Vůbec se majitelům nedivím, že to dělají, protože základní výkon /třeba 77kw/ je vlastně lemra...Ale je třeba počítat s těmito průvodními jevy, které s sebou nesou poddimenzované součástky...

Napsal: 12 bře 2011, 13:55
od cavediver
jericho-3 píše:Nevěřím, že ložiska způsobují vibrace..A když už mají vůle, je po nich.Spíš bych se zeptal specialistů na chipy a úpravce, zda někdo zjištoval dimenzování součástek/hlavně pohonu/ pro ten který výkon.... Já mám za to/třeba se pletu/ že dimenzování součástek je tak o max. 20 % vyšší, než je třeba pro ten který výkon...Když člověk sleduje, kdo má nejčastější problémy s vibracemi, jsou to načipované motory a výmluva o tom, že plný výkon používám jen vyjímečně , je směšná.. Mám za to, že kdo si chce zničit vůz, je třeba využít ty nejlepší chipy...Vůbec se majitelům nedivím, že to dělají, protože základní výkon /třeba 77kw/ je vlastně lemra...Ale je třeba počítat s těmito průvodními jevy, které s sebou nesou poddimenzované součástky...

Jericho můžu jen souhlasit ja si až ted přečetl ze je tam už delanej chip
peknej den
cave