Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

avatar píše:tkaze

me ten starej motor foukal jak stara lokomotiva. Mel vydrene vacky nektere zdvihatka vypadle

jinak tekl vsude nejcasteji pod vikama ventilu i po pretesneni. Pokud sem tam dal vice silikonu tak zacal prolinak kolem vany(vrchni dil vany)

proste hruza spotreba caa 1l na 1000km

jinak ted mma super moturek nikde ani kapicka oleje suchej jak novej toaletak))))
Ahoj Avatare,dá se namontovat zpátky vypadlé zdvihátko bez demontáže vačky a tím i rozvodů?Dík.
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

airbone píše:lubomt
dik za opis, to tlakovanie vyskusam a k tomu ventilu sa nejak dopracujem. Nemozem nic odsrat, ked odpojim trubky od cerpadla? nemoze sa volaco zavzdusnit? Ja mam naspodku vanu celu od oleja, ale neviem odkial to je, dole to len steka. Zerie mi to okolo 1l/15000km (oleja) (i ked by som uvital taku spotrebu i nafty :P ) Skusim sa prepracovat k tomu filtru odvetrania, pokial budem mat cas, len sa bojim, aby som daco neodsral... hlavne odpojenim trubiek od cerpadla. Mam aj mokre okolo niektorych vstrekoch, tak som myslel ci netecu tie popraskane gumene hadicky odvodu nafty, ale neviem. Za dalsie, vie niekto cislo toho filtra odvetrania? pre istotu to objednam a vymenim, mozno potom motor nebude tolko slintat. (motor ma 190tkm). A este jedna otazocka - interval vymeny rozvodov je 120tkm, vsak???
pokud ti to tece kolem striku tak to muze bejt nafta musis zkontrolovat prepady jestli neprolinaji. Dale casto to tece olej kolem tech gufer u striku a pak pod vikem oleje
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

airbone píše:lubomt
dik za opis, to tlakovanie vyskusam a k tomu ventilu sa nejak dopracujem. Nemozem nic odsrat, ked odpojim trubky od cerpadla? nemoze sa volaco zavzdusnit? Ja mam naspodku vanu celu od oleja, ale neviem odkial to je, dole to len steka. Zerie mi to okolo 1l/15000km (oleja) (i ked by som uvital taku spotrebu i nafty :P ) Skusim sa prepracovat k tomu filtru odvetrania, pokial budem mat cas, len sa bojim, aby som daco neodsral... hlavne odpojenim trubiek od cerpadla. Mam aj mokre okolo niektorych vstrekoch, tak som myslel ci netecu tie popraskane gumene hadicky odvodu nafty, ale neviem. Za dalsie, vie niekto cislo toho filtra odvetrania? pre istotu to objednam a vymenim, mozno potom motor nebude tolko slintat. (motor ma 190tkm). A este jedna otazocka - interval vymeny rozvodov je 120tkm, vsak???
Ano,120tis. Ja mam tiez spotrebu oleja tak 1l na 3-5tis,niekedy aj viac... Ale je to asi tym,ze tecie okolo trysiek,ale tiez hruza. pokazit nemas co,zavzdusnit tiez nezavzdusnis,len pri nahodeni trubiek startuj a druhy pri povolenych trubkach na tryskach dotahuje ,ked uz nie je vzduch
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

lubomt píše:
airbone píše:lubomt
dik za opis, to tlakovanie vyskusam a k tomu ventilu sa nejak dopracujem. Nemozem nic odsrat, ked odpojim trubky od cerpadla? nemoze sa volaco zavzdusnit? Ja mam naspodku vanu celu od oleja, ale neviem odkial to je, dole to len steka. Zerie mi to okolo 1l/15000km (oleja) (i ked by som uvital taku spotrebu i nafty :P ) Skusim sa prepracovat k tomu filtru odvetrania, pokial budem mat cas, len sa bojim, aby som daco neodsral... hlavne odpojenim trubiek od cerpadla. Mam aj mokre okolo niektorych vstrekoch, tak som myslel ci netecu tie popraskane gumene hadicky odvodu nafty, ale neviem. Za dalsie, vie niekto cislo toho filtra odvetrania? pre istotu to objednam a vymenim, mozno potom motor nebude tolko slintat. (motor ma 190tkm). A este jedna otazocka - interval vymeny rozvodov je 120tkm, vsak???
Ano,120tis. Ja mam tiez spotrebu oleja tak 1l na 3-5tis,niekedy aj viac... Ale je to asi tym,ze tecie okolo trysiek,ale tiez hruza. pokazit nemas co,zavzdusnit tiez nezavzdusnis,len pri nahodeni trubiek startuj a druhy pri povolenych trubkach na tryskach dotahuje ,ked uz nie je vzduch
pockaj pockaj, ked som to dobre pochopil, treba startovat ked su trubkky odpojene dokym nestrieka len nafta a potom ich pripojit ked sa odvzdusnia? Alebo maju byt pripojene - povolene a tak startovat?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

len trosku povolene a nemusia byt povolene vsetky
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

lubomt píše:len trosku povolene a nemusia byt povolene vsetky
presne tak protoze kdys je povolis tak tam vznikne bublina ktera se cerpadlu zamezi stlacit naftu na 220baru zhruba a tim nedojde ke striku do motoru. Nebude dostatecnej oteviraci tlak

takze trosku povolit aby to uteklo
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Jde to povolovat i po jednom, ze?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

bokaco píše:Jde to povolovat i po jednom, ze?
jde ja to delam tak ze to trochu povolim na vsech ktere jsem montoval skusim startovat pak to utahnu znovu skusim a je to
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Fandy píše:
avatar píše:tkaze

me ten starej motor foukal jak stara lokomotiva. Mel vydrene vacky nektere zdvihatka vypadle

jinak tekl vsude nejcasteji pod vikama ventilu i po pretesneni. Pokud sem tam dal vice silikonu tak zacal prolinak kolem vany(vrchni dil vany)

proste hruza spotreba caa 1l na 1000km

jinak ted mma super moturek nikde ani kapicka oleje suchej jak novej toaletak))))
Ahoj Avatare,dá se namontovat zpátky vypadlé zdvihátko bez demontáže vačky a tím i rozvodů?Dík.
Neda, mozna kdyby jsi vacku uvolnil a naklopil, zalezi jak daleko od remenu, ale spis ne. Ja jsem to sundaval cele.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

frantacech píše:
Fandy píše:
avatar píše:tkaze

me ten starej motor foukal jak stara lokomotiva. Mel vydrene vacky nektere zdvihatka vypadle

jinak tekl vsude nejcasteji pod vikama ventilu i po pretesneni. Pokud sem tam dal vice silikonu tak zacal prolinak kolem vany(vrchni dil vany)

proste hruza spotreba caa 1l na 1000km

jinak ted mma super moturek nikde ani kapicka oleje suchej jak novej toaletak))))
Ahoj Avatare,dá se namontovat zpátky vypadlé zdvihátko bez demontáže vačky a tím i rozvodů?Dík.
Neda, mozna kdyby jsi vacku uvolnil a naklopil, zalezi jak daleko od remenu, ale spis ne. Ja jsem to sundaval cele.
Presne jak pise franta. Pokud zdvihatko vypadlo je osoupane a vacka nejspis je lehce pridrena.

Musel bys to cele rozhodit a pak ho tam dat coz se ti nevyplati je lepsi kdys us to rozhazujes dat nove zdvihatka a pokud ti to tluce tak nove hydrostely

Je tu urcita pravdepodobnost ze by to zdvihatko tam slo dat ale musel bys najit ten uhel ve kterem to vypadlo coz se ti stejne nepodari me to nikdy neslo na starem motoru i Kdys sem to natacel jen jak to slo.
vypada to ze zde neni porekadlo jak ven tak dovnitr))))))
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

tak, skusal som to tlakovanie cez nalievaci otvor oleja - krytka netancuje a tlak skoro ziadny - len taky velmi velmi jemny slabucky prievan. Motor ma 190tkm (v skutocnosti predpokladam, ze by mohol mat aj tak o stovecku viac). Tah celkom slusny, len trosku slinta. Dymit nedymi ani ked mu pridam. Cerpadlo menil predchadzajuci majitel asi 30000tkm dozadu... Vacky neviem ako vyzeraju... no ani ma nejak nelaka sa na nich pozriet - nova sada vaciek aj s hydrostelami a vsetkym co treba vymenit vyjde zhruba na 1000EUR :rip: ......
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

avatar píše:
frantacech píše:
Fandy píše:Ahoj Avatare,dá se namontovat zpátky vypadlé zdvihátko bez demontáže vačky a tím i rozvodů?Dík.
Neda, mozna kdyby jsi vacku uvolnil a naklopil, zalezi jak daleko od remenu, ale spis ne. Ja jsem to sundaval cele.
Presne jak pise franta. Pokud zdvihatko vypadlo je osoupane a vacka nejspis je lehce pridrena.

Musel bys to cele rozhodit a pak ho tam dat coz se ti nevyplati je lepsi kdys us to rozhazujes dat nove zdvihatka a pokud ti to tluce tak nove hydrostely

Je tu urcita pravdepodobnost ze by to zdvihatko tam slo dat ale musel bys najit ten uhel ve kterem to vypadlo coz se ti stejne nepodari me to nikdy neslo na starem motoru i Kdys sem to natacel jen jak to slo.
vypada to ze zde neni porekadlo jak ven tak dovnitr))))))
No ono vypadlo asi kvůli hydroštelu byl ulomený,vačka prakticky netknutá,nevíte chlapi o někom(dobrý mechanik) kdo by mi to dal do pořádku ?
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2009, 14:30

Příspěvek od VWVR5 »

Caute chlapi, mne tlakovalo cez vicko na dolievanie oleja,, vymenil som ten filter, a tlakovanie uplne prestalo a tak isto aj dymenie, ale pri vyssich otackach, ked mu silno pridam, tak zadymi , na volnobehu vobec,, pri nizkych otackach vobec, ako keby ked zapne turbo tak vtedy to dymi, a ked otvorim vicko na dolievanie oleja, tak ide taje jemny biely dym, ale netlakuje to, co to moze byt?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

to zadymi kazdy... Je to normalne. Inak cumim ze si cital 4 roky stare prispevky
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2009, 14:30

Příspěvek od VWVR5 »

lubomt píše:to zadymi kazdy... Je to normalne. Inak cumim ze si cital 4 roky stare prispevky
sevas ano zadymi kazdy, ale nie tak husto na modro bielo,, je to iba ak pridam a cca od 2700otacok,,,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“