Stránka 3 z 3
Napsal: 05 dub 2011, 20:51
od juras0
tak ty tlaky bych se musel zeptat toho paka co to skladal

ale za nem uz urco nejdu

zkusim to zalit naftou a snad chytne a kdyz mi poradis jak zmerit tlaky tak ty sem hodim kolik maj.no to cerpadlo pochybuju ze ladil pres vag.tak bude asi tam zakopanej pes.kdyby to bylo aspon pojizdny tak nekam sjedu ale bohuzel

Napsal: 05 dub 2011, 21:03
od dav55
tak poradit jak zmerit tlaky. bud si budes muset vyrobit slozite tlakomer, coz znamena moc prace, proto bude lepsi když si ho nekde pujcis, nebo se domluvis at ti to nekdo zmeri. jinač musis misto žhavičky dat mezikus na ktery nasroubujes hadici a potom manometr, ktery musi byt vybaven zpetnym ventilkem. jinac toho moc nenameris.
Napsal: 05 dub 2011, 21:14
od juras0
tak snad me ho nekdo pujci.co jinyho by tam mohl dodorbat?je nejaka vychytavka abych poznal ze jsou rozvody 100% ? Aniz bych musel kuchat predek?
Napsal: 05 dub 2011, 21:34
od dav55
zaaretovat kliku, v levo dole na bloku za drzakem silentbloku motoru, a na prave klave musis vyndat ze zadu zaslepovaci vicko a na leve odmontujes vyvevu. na vacky je pripravek, zarez vodorovne s hranou hlavy podle oka. problem je to, jestli ty druhe vacky budou sedet na ozubenych kolech. prvni zmer tlaky.
Napsal: 05 dub 2011, 21:51
od juras0
o.k zmerim a uvidime dm vedet zatim dikec
Napsal: 06 dub 2011, 11:57
od drago21
Taky se na volnoběh trochu třepu a údajně přesuvník předvstřiku v pr...li. Padá mi o 4°. A dokud jezdí, tak to nebudu řešit. Ale když až po opravě, tak to asi tím nebude.

Napsal: 06 dub 2011, 18:43
od juras0
tak jsem volal borcovy co dela ty auta a udajne zavzdusneny prej tam musi byt pul nadrze nafty a by to slo odvzdusnit.tak v patek to jde na podvalnik a trada uvidime zda to vyresi
Napsal: 06 dub 2011, 22:39
od dav55
tak si priprav peneženku, a zadruhy co ma vyřesit, že to nejde nastartovat, nebo že se to trepe? pak dej vedet naco prisel a co to stalo.
Napsal: 05 čer 2011, 10:34
od juras0
tak audi se furt ladi,vymeneno snad vse ale bohuzel,ted slo cerpadlo do bosch servisu,udajne pridrenej presuvnik,kdyby to byl je mozny ze tarokuje jen jeden vstrik?rozdelaly ho a za slozeni chcou 16tis

takze radci koupim jiny.tak az sezenu tak dam vedet jestly to byla pricina
Napsal: 05 čer 2011, 11:04
od geo
pokud ti daji zaruku tak si radeji vem to opravene.Ty čerpadla jsou nocni murou.
Napsal: 05 čer 2011, 11:07
od juras0
to nevim jestly daj zaruku,zarazi me ze neco rozdelal a za slozeni do puvodniho stavu chcou 16tis.
Napsal: 05 čer 2011, 12:09
od jericho-3
No u starších čerpadel se mi párkrát stalo, že čerpadlo rozebrali, zavolali mne, ať přijedu, ukázali mi rozebrané čerpadlo a cenu opravy/vždy tak 15 a více kč/ já zavolal majiteli, ten řekl, že to ani náhodou a já jim nabídl čerpadlo jako náhradu za jejich práci, nebo jsem zaplatil symbolickou cenu/byl to servis Bosch/..Majitel si sehnal čerpadlo, nebo já na vrakovišti a jelo se dál..Ale v případě tohoto čerpadla má myslím geo pravdu, je tady nebezpečí koupě stejného sráče, který byl předtím...

Napsal: 05 čer 2011, 12:16
od tuner
Tak za tech 16t. mas novy dily do cerpadla, praci a serizeni na stolici, tak cemu se divis. Se staryma poskozenyma dilama to na stolici nenastavi, takze nenastaveny cerpadlo ti bude k nicemu
Napsal: 05 čer 2011, 17:19
od geo
pokud je to bosch servis tak na repasovany dil je zaruka pul roku.Jak uz ti napsali je bežnou praxí ze tam cerpadlo posleme oni ho odskouší zavolaji cenu a pak se rozhodne co dal.ale za to odskoušeni tohoto cerpadla se plati kolem 3 tis.nebo ho nechas na dily pokud je co pouzit.u techto cerpadel je vetsinou oprava dražši jak nove.