Seat Ibiza 1.9TDi swap TDi PD ARL -> 227PS/471Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Indi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 462
- Registrován: 27 led 2006, 18:54
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
O žádný útok se nejedná.subz3ro_tdi píše:Vaz slova! Ja som sa nikdy nikomu do riti nepchal, ani ziadny z komentarov mi taky neprisiel... to ze priebeh nie je idealny neznamena ze uprava je zla.... nie kazdy riesi vykyvy par Nm/PS na grafe ako ja, lebo to proste na ceste citit nie je... a radsej obetuje nejaky ten maly prefuk za cenu skorsieho nabehu krutiaceho momentu...Indi píše:Když se ti něco nelíbí máš to napsat a ne se pchať někomu do riti.
Ziadne poklonkovanie tu (aspon z mojej strany) nebolo, ak ano - ukaz kde, co mi prislo blbe a mal som potrebu zareagovat tak bol tvoj "utok" voci BH. Dovtedy to bola normalna diskusia ku grafu. Keby som chcel do toho rypat, spytam sa preco nekomentujes graf co ma Jim, kde je tiez male zavahanie s regulaciou tlaku... ale na Reeshu si asi nevyskocis tak ako na mna alebo BH, co?![]()
Tohle není nic proti BH, o problému ví a navíc to vysvětlil a hotovo.Že se mi vysvětlení nelíbí je druhá věc.
To co jsem napsal ve svém prvním přízpěvku v tomhle tématu, bylo spíš pro lidi co dané problematice nerozumí a dle vaší chvály by si mohli myslet, že to je vpořádku. Kdyby jste tam nepsali ty chvalospěvy, neřeknu půl slova a pak honem píšete nesmysly.
Co se týká tebe názor měnit nebudu, stačí si přečíst tvé přízpěvky, např. v téhle sekci a přečíst si co jsi napsal v tomhle tématu.
Jen aby jsi hájil BH, navíc zbytečně (on se umí obhájit sám), začneš najednou vytahovat co se ti nelíbí na grafech ostatních a před tím jsi byl potichu.
Jak jsem psal: něco se ti nelíbí tak to napiš, o tom fora jsou.
S Rychardem tu nic řešit nebudu, protože než to dopíšu, tak to zamkne nebo smaže, jako diskuzi kolem "RR", to by jsme se teprve něco dověděli.
Jak je průser tak čekáte až do toho rýpnu a jak rýpnu tak je zle

BH jako tvůrce tu napsal pár vět a ty celý román

Do tohohle tématu už raději psát nebudu, takže ať se daří

Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
A naco si mam hubu a prsty drat nevies ? ja to nemam za potreby. Ta doba je uz prec aby som sa obhajoval. Na co. Idealne to nieje ja viem a vie to aj majitel, to auto je zakliate asi 3 roky a mne sa podarilo s toho dostat nad 183 ps. Vies Indy mna nesere ze si zarypal do toho, len ma sere ze ked je nieco top tak cusis a ked najdes zadrapku tak picujes ako chora vrana. Bud objektivy a nie len hanlivy. to je moj postreh
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Nechcel som uz reagovat, ale neda sa....
A budem znova obsirny, lebo to nejde povedat 2 vetami
Kedysi v zaciatkoch si mi prisiel ako fajn chalan, dalo sa s tebou pokecat, bola sranda.... teraz len prudis a rypes, pochvalit nevies skoro nic (tak ako pise Brano). Ja kritiku zniest viem, ale musi sa vediet podat - to ty zial nevies, alebo nechces vediet... takze sorry, na to sa ja ozvem (nech sa jedna o kohokolvek)... taketo veci ked tak si ries po telefone, cislo na mna aj BH mas (ak si ich nevymazal).

Takze druhykrat opatrne so slovami "je to bida" -> auto ani majitela nepoznas, takisto suvislosti... uz len keby si mal tolko empatie ze by si sa nad tym zamyslel kym to napises, tak verim tomu ze by si to nepisal... jedine ze by v tom bolo nieco osobne (aferka "zotrvak"? ale nechcem byt paranoidny pre zmenu ja)
Sumar co sa napisalo:
TRULI1: Pekne
Branislav Farkas: Ujko, dobra praca
Manhaus: Pekne
subz3ro_tdi: Pekne + poznamka k vykonovym stratam (to si dovol, to je ritolezectvo!)
Ak ti toto pride ako chvalospevy tak sa daj vysetrit, lebo to asi bude paranoja
(@TDIfun: prosim, toto nie je o tebe, tak to nevztiahni na seba... aj ked sa niekedy chytime, tvoju pracu si vazim)

A budem znova obsirny, lebo to nejde povedat 2 vetami

Fakt mi je celkom jedno co si o mne myslis... takze si nerob nejaku tazku hlavu z toho ci si mas menit nazor alebo nie... mam to uprdeleIndi píše: Co se týká tebe názor měnit nebudu, stačí si přečíst tvé přízpěvky, např. v téhle sekci a přečíst si co jsi napsal v tomhle tématu.
Jen aby jsi hájil BH, navíc zbytečně (on se umí obhájit sám), začneš najednou vytahovat co se ti nelíbí na grafech ostatních a před tím jsi byl potichu.

Fakt? Co tak odrazu? Citis sa fundovany hodnotit podla vystupu na brzde upravu ktoru si nevidel? Kolko aut si upravoval RJ a ladil na brzde? Ako ma to s oblubou nazyvas, ked dochadzaju argumenty? Teoretikom? Vidis, ja ti teraz s kludnym svedomim mozem napisat to iste....Indi píše: Jak jsem psal: něco se ti nelíbí tak to napiš, o tom fora jsou.

Takze druhykrat opatrne so slovami "je to bida" -> auto ani majitela nepoznas, takisto suvislosti... uz len keby si mal tolko empatie ze by si sa nad tym zamyslel kym to napises, tak verim tomu ze by si to nepisal... jedine ze by v tom bolo nieco osobne (aferka "zotrvak"? ale nechcem byt paranoidny pre zmenu ja)

Ty si asi tak trosku predpojaty, nie??Indi píše:Kdyby jste tam nepsali ty chvalospěvy, neřeknu půl slova a pak honem píšete nesmysly.
Sumar co sa napisalo:
TRULI1: Pekne
Branislav Farkas: Ujko, dobra praca
Manhaus: Pekne
subz3ro_tdi: Pekne + poznamka k vykonovym stratam (to si dovol, to je ritolezectvo!)
Ak ti toto pride ako chvalospevy tak sa daj vysetrit, lebo to asi bude paranoja

Aha, takze pokial je tam vlnka na regulacii tak je problem.... to su mi novoty..... vyjadri sa mi potom prosim k tomuto, kedze si sa na tom podielal po mechanickej stranke (takze tipujem ze hw nastavenie turba bolo v tvojej rezii).... ako dlho na tom Hanz jazdil? Rok a pol, dva?? A ty ides rypat do grafu v prvom prispevku?? No comment!Indi píše:To co jsem napsal ve svém prvním přízpěvku v tomhle tématu, bylo spíš pro lidi co dané problematice nerozumí a dle vaší chvály by si mohli myslet, že to je vpořádku.
(@TDIfun: prosim, toto nie je o tebe, tak to nevztiahni na seba... aj ked sa niekedy chytime, tvoju pracu si vazim)

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pekný názor konštruktívnyTDIPOWER píše:Já jsem tu sám za sebe a jen jsem dal svůj názor! Nic proti nikomu! Jen na to, že to není chip seriového auta, ale skládačka od jednoho člověka, je ten průběh špatný! O tom není diskuse! Pokud se tím nechcete zabývat, spoko. Pokud ano, je třeba hledat problém a v tom jsem se snažil pomoct. hodnoty jsou OK, jen je třeba to trochu vyhlatit ať těmi výkyvy zbytečně netrpí harswarové komponenty. A nemyslím upravit výstup z brzdy, aby byli všichni ohromeni. Ale vstup, ať může být v klidu majitel!Toť vše a pak to bude na poklonu. Není třeba se čertit.
![]()
Na trati věřím že to poletí dobře. Ale pokud se s tím má i běžně jezdit....
Mercdes C cdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 756
- Registrován: 01 lis 2006, 22:41
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Normálne je to z toho kovbojka kto s koho 
škoda že takéto žabomyšie vojny sa riešia už pomaly v každom toppicu, a tym padom sa straca podstata
Moje auto idealne nikdy nebolo, ako vravi braňo je zakliate a keby som mal vypovedať cely pribeh ktory som si s tym zažil je to na menší román
ale bojoval som a nakoniec sa z toho dačo urodilo, a nevzdávam sa ani nadalej
Jediný zádrhel voči ideálnemu stavu je ten priebeh točaku
v utorok idem s tym na okruh a planujem tomu dať pekne zahuliť jednu polhodinovku tak uvdíme či sa tam ten priebeh krutaku prejavý pripadne niečo ine v čo dufam že nie a potom budeme riešiť prípadné upravy softu
Ako som povedal korekcia sa tam dá spraviť ked sa to všetko uklepe ako povedal aj ujko, ak to teda bude potrebné
auto je iba na zabavu nie na bežné cesty
K tomu zakliatiu este min rok na prelome leta sa konečne branovi podarilo naladiť moje auto zo swapom ARL čo dovtedy nejak nechcelo fungovať ani zaboha(mal som 100chuti to jebnuť do dunaja)
tu je graf z upravy serioveho ARL z turbom VB vyskladanom v obale VA seriovým vyfuckom(priemer) bez katu a koncoveho hrnca a s FMIC kde bol krajši priebeh ako som spomínal pár riadkov vyžšie
apeloval som na braňa aby to vydržalo vrkať v dlhodobej zataži (soft na výdrž) na okruhu a s týmto softom som nalietal necelých 1000okruhových km a auto to vydržalo bez sebemenšieho zaváhania a náznaku problému a bol som s tym velmi spokojný až an to že to bolo časom slabé tak sa pristupilo k terajšiej úprave... ktorá bude zároveň aj konečnou upravou motora ako takého...


škoda že takéto žabomyšie vojny sa riešia už pomaly v každom toppicu, a tym padom sa straca podstata
Moje auto idealne nikdy nebolo, ako vravi braňo je zakliate a keby som mal vypovedať cely pribeh ktory som si s tym zažil je to na menší román
ale bojoval som a nakoniec sa z toho dačo urodilo, a nevzdávam sa ani nadalej
Jediný zádrhel voči ideálnemu stavu je ten priebeh točaku
v utorok idem s tym na okruh a planujem tomu dať pekne zahuliť jednu polhodinovku tak uvdíme či sa tam ten priebeh krutaku prejavý pripadne niečo ine v čo dufam že nie a potom budeme riešiť prípadné upravy softu
Ako som povedal korekcia sa tam dá spraviť ked sa to všetko uklepe ako povedal aj ujko, ak to teda bude potrebné
auto je iba na zabavu nie na bežné cesty
K tomu zakliatiu este min rok na prelome leta sa konečne branovi podarilo naladiť moje auto zo swapom ARL čo dovtedy nejak nechcelo fungovať ani zaboha(mal som 100chuti to jebnuť do dunaja)
tu je graf z upravy serioveho ARL z turbom VB vyskladanom v obale VA seriovým vyfuckom(priemer) bez katu a koncoveho hrnca a s FMIC kde bol krajši priebeh ako som spomínal pár riadkov vyžšie
apeloval som na braňa aby to vydržalo vrkať v dlhodobej zataži (soft na výdrž) na okruhu a s týmto softom som nalietal necelých 1000okruhových km a auto to vydržalo bez sebemenšieho zaváhania a náznaku problému a bol som s tym velmi spokojný až an to že to bolo časom slabé tak sa pristupilo k terajšiej úprave... ktorá bude zároveň aj konečnou upravou motora ako takého...

Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Moj osobny tip je ze sa bude lapovat... a potom to bude tip-top priebeh...Tunerko píše: Ako som povedal korekcia sa tam dá spraviť ked sa to všetko uklepe ako povedal aj ujko, ak to teda bude potrebné

Kolkokrat sa to meralo na brzde s novo poskladanym turbom?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 756
- Registrován: 01 lis 2006, 22:41
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
čo to znamena lapovať???
no takto :
k braňovi som došiel s nahodenou novou turbinou, novym vyfuckom inak všetko tak ako na predošlom ladení
skušali sme čo daju seriove ALka
hodnoty sa hybali stale okolo 200PS +- autobus
skušali sme aj comonrailovu pumpu zapojiť nech dotláča tandemu ale či s nou či bez bolo to takmer bezozmeny na vyslednom grafe po meraní
Tak ujko vybral ALka a šupol tam telá zo špičkami Sprint 1043 a na druhy soft sa podaril tento výsledok, zase sme skusili meranie aj s pumpou aj bez vysledok bol rozdielny 2PS a 5Nm takže to iste ...
no takto :
k braňovi som došiel s nahodenou novou turbinou, novym vyfuckom inak všetko tak ako na predošlom ladení
skušali sme čo daju seriove ALka
hodnoty sa hybali stale okolo 200PS +- autobus
skušali sme aj comonrailovu pumpu zapojiť nech dotláča tandemu ale či s nou či bez bolo to takmer bezozmeny na vyslednom grafe po meraní
Tak ujko vybral ALka a šupol tam telá zo špičkami Sprint 1043 a na druhy soft sa podaril tento výsledok, zase sme skusili meranie aj s pumpou aj bez vysledok bol rozdielny 2PS a 5Nm takže to iste ...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
lapovanie = povrchove opracovanie
u noveho turba este nie su presne vymedzene dilatacne medzery na drahach kde pracuju lopatky regulacie, ten material proste pri vysokych teplotach stale pracuje -> ked sa to prezenie s meraniami, moze sa to pokrutit... podla okolnosti sa to bud vrati naspat ked to vychladne alebo zostane tak...
nevravim ze je to pravidlo, ale mne sa to stalo... mozno kvoli tomu ze tam mam KAT sa to hreje viac.... nasledne po vylapovani uz ok... holt nove turbo chce asi trosku vyzihat
u noveho turba este nie su presne vymedzene dilatacne medzery na drahach kde pracuju lopatky regulacie, ten material proste pri vysokych teplotach stale pracuje -> ked sa to prezenie s meraniami, moze sa to pokrutit... podla okolnosti sa to bud vrati naspat ked to vychladne alebo zostane tak...
nevravim ze je to pravidlo, ale mne sa to stalo... mozno kvoli tomu ze tam mam KAT sa to hreje viac.... nasledne po vylapovani uz ok... holt nove turbo chce asi trosku vyzihat

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 756
- Registrován: 01 lis 2006, 22:41
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Ach sooo tak som zase mudrejši čo sa výrazov týka
takže turbiatko ven..
no počkam si na utorok a na ujkove stanovisko
Ano na slovakiaring, ked vyde počasie...
takže turbiatko ven..
no počkam si na utorok a na ujkove stanovisko
Ano na slovakiaring, ked vyde počasie...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 756
- Registrován: 01 lis 2006, 22:41
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Ja nemam bobaka 
v utorok ti potom volam či som zlepšil čas heheh a ako to fungovalo v reale
Ja ti v plne dvôverujem ujko inak by to nešlo podla mňa a spolupraca by nebola košér....

v utorok ti potom volam či som zlepšil čas heheh a ako to fungovalo v reale
Ja ti v plne dvôverujem ujko inak by to nešlo podla mňa a spolupraca by nebola košér....
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm