Seat Ibiza 1.9TDi swap TDi PD ARL -> 227PS/471Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

skladacka
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

kompresor china, stred Poľsko, vyfuk Rumunsko, skladané v Madarsku :D
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

subz3ro_tdi píše:
Indi píše:Když se ti něco nelíbí máš to napsat a ne se pchať někomu do riti.
Vaz slova! Ja som sa nikdy nikomu do riti nepchal, ani ziadny z komentarov mi taky neprisiel... to ze priebeh nie je idealny neznamena ze uprava je zla.... nie kazdy riesi vykyvy par Nm/PS na grafe ako ja, lebo to proste na ceste citit nie je... a radsej obetuje nejaky ten maly prefuk za cenu skorsieho nabehu krutiaceho momentu...
Ziadne poklonkovanie tu (aspon z mojej strany) nebolo, ak ano - ukaz kde, co mi prislo blbe a mal som potrebu zareagovat tak bol tvoj "utok" voci BH. Dovtedy to bola normalna diskusia ku grafu. Keby som chcel do toho rypat, spytam sa preco nekomentujes graf co ma Jim, kde je tiez male zavahanie s regulaciou tlaku... ale na Reeshu si asi nevyskocis tak ako na mna alebo BH, co? ;)
O žádný útok se nejedná.
Tohle není nic proti BH, o problému ví a navíc to vysvětlil a hotovo.Že se mi vysvětlení nelíbí je druhá věc.
To co jsem napsal ve svém prvním přízpěvku v tomhle tématu, bylo spíš pro lidi co dané problematice nerozumí a dle vaší chvály by si mohli myslet, že to je vpořádku. Kdyby jste tam nepsali ty chvalospěvy, neřeknu půl slova a pak honem píšete nesmysly.
Co se týká tebe názor měnit nebudu, stačí si přečíst tvé přízpěvky, např. v téhle sekci a přečíst si co jsi napsal v tomhle tématu.
Jen aby jsi hájil BH, navíc zbytečně (on se umí obhájit sám), začneš najednou vytahovat co se ti nelíbí na grafech ostatních a před tím jsi byl potichu.
Jak jsem psal: něco se ti nelíbí tak to napiš, o tom fora jsou.
S Rychardem tu nic řešit nebudu, protože než to dopíšu, tak to zamkne nebo smaže, jako diskuzi kolem "RR", to by jsme se teprve něco dověděli.
Jak je průser tak čekáte až do toho rýpnu a jak rýpnu tak je zle :P
BH jako tvůrce tu napsal pár vět a ty celý román :D

Do tohohle tématu už raději psát nebudu, takže ať se daří :)
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

A naco si mam hubu a prsty drat nevies ? ja to nemam za potreby. Ta doba je uz prec aby som sa obhajoval. Na co. Idealne to nieje ja viem a vie to aj majitel, to auto je zakliate asi 3 roky a mne sa podarilo s toho dostat nad 183 ps. Vies Indy mna nesere ze si zarypal do toho, len ma sere ze ked je nieco top tak cusis a ked najdes zadrapku tak picujes ako chora vrana. Bud objektivy a nie len hanlivy. to je moj postreh
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

jipi píše:kompresor china, stred Poľsko, vyfuk Rumunsko, skladané v Madarsku :D
A vsetko to vyvazili v etiopii na bambusovej vyvazovacke (LOL)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nechcel som uz reagovat, ale neda sa....
A budem znova obsirny, lebo to nejde povedat 2 vetami ;)
Indi píše: Co se týká tebe názor měnit nebudu, stačí si přečíst tvé přízpěvky, např. v téhle sekci a přečíst si co jsi napsal v tomhle tématu.
Jen aby jsi hájil BH, navíc zbytečně (on se umí obhájit sám), začneš najednou vytahovat co se ti nelíbí na grafech ostatních a před tím jsi byl potichu.
Fakt mi je celkom jedno co si o mne myslis... takze si nerob nejaku tazku hlavu z toho ci si mas menit nazor alebo nie... mam to uprdele :) Kedysi v zaciatkoch si mi prisiel ako fajn chalan, dalo sa s tebou pokecat, bola sranda.... teraz len prudis a rypes, pochvalit nevies skoro nic (tak ako pise Brano). Ja kritiku zniest viem, ale musi sa vediet podat - to ty zial nevies, alebo nechces vediet... takze sorry, na to sa ja ozvem (nech sa jedna o kohokolvek)... taketo veci ked tak si ries po telefone, cislo na mna aj BH mas (ak si ich nevymazal).
Indi píše: Jak jsem psal: něco se ti nelíbí tak to napiš, o tom fora jsou.
Fakt? Co tak odrazu? Citis sa fundovany hodnotit podla vystupu na brzde upravu ktoru si nevidel? Kolko aut si upravoval RJ a ladil na brzde? Ako ma to s oblubou nazyvas, ked dochadzaju argumenty? Teoretikom? Vidis, ja ti teraz s kludnym svedomim mozem napisat to iste.... :)
Takze druhykrat opatrne so slovami "je to bida" -> auto ani majitela nepoznas, takisto suvislosti... uz len keby si mal tolko empatie ze by si sa nad tym zamyslel kym to napises, tak verim tomu ze by si to nepisal... jedine ze by v tom bolo nieco osobne (aferka "zotrvak"? ale nechcem byt paranoidny pre zmenu ja) ;)
Indi píše:Kdyby jste tam nepsali ty chvalospěvy, neřeknu půl slova a pak honem píšete nesmysly.
Ty si asi tak trosku predpojaty, nie??
Sumar co sa napisalo:
TRULI1: Pekne
Branislav Farkas: Ujko, dobra praca
Manhaus: Pekne
subz3ro_tdi: Pekne + poznamka k vykonovym stratam (to si dovol, to je ritolezectvo!)
Ak ti toto pride ako chvalospevy tak sa daj vysetrit, lebo to asi bude paranoja ;)
Indi píše:To co jsem napsal ve svém prvním přízpěvku v tomhle tématu, bylo spíš pro lidi co dané problematice nerozumí a dle vaší chvály by si mohli myslet, že to je vpořádku.
Aha, takze pokial je tam vlnka na regulacii tak je problem.... to su mi novoty..... vyjadri sa mi potom prosim k tomuto, kedze si sa na tom podielal po mechanickej stranke (takze tipujem ze hw nastavenie turba bolo v tvojej rezii).... ako dlho na tom Hanz jazdil? Rok a pol, dva?? A ty ides rypat do grafu v prvom prispevku?? No comment!
(@TDIfun: prosim, toto nie je o tebe, tak to nevztiahni na seba... aj ked sa niekedy chytime, tvoju pracu si vazim)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

TDIPOWER píše:Já jsem tu sám za sebe a jen jsem dal svůj názor! Nic proti nikomu! Jen na to, že to není chip seriového auta, ale skládačka od jednoho člověka, je ten průběh špatný! O tom není diskuse! Pokud se tím nechcete zabývat, spoko. Pokud ano, je třeba hledat problém a v tom jsem se snažil pomoct. hodnoty jsou OK, jen je třeba to trochu vyhlatit ať těmi výkyvy zbytečně netrpí harswarové komponenty. A nemyslím upravit výstup z brzdy, aby byli všichni ohromeni. Ale vstup, ať může být v klidu majitel! ;) Toť vše a pak to bude na poklonu. Není třeba se čertit. 8)
Na trati věřím že to poletí dobře. Ale pokud se s tím má i běžně jezdit....
pekný názor konštruktívny
Mercdes C cdi
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Normálne je to z toho kovbojka kto s koho :-)
škoda že takéto žabomyšie vojny sa riešia už pomaly v každom toppicu, a tym padom sa straca podstata

Moje auto idealne nikdy nebolo, ako vravi braňo je zakliate a keby som mal vypovedať cely pribeh ktory som si s tym zažil je to na menší román
ale bojoval som a nakoniec sa z toho dačo urodilo, a nevzdávam sa ani nadalej

Jediný zádrhel voči ideálnemu stavu je ten priebeh točaku
v utorok idem s tym na okruh a planujem tomu dať pekne zahuliť jednu polhodinovku tak uvdíme či sa tam ten priebeh krutaku prejavý pripadne niečo ine v čo dufam že nie a potom budeme riešiť prípadné upravy softu

Ako som povedal korekcia sa tam dá spraviť ked sa to všetko uklepe ako povedal aj ujko, ak to teda bude potrebné
auto je iba na zabavu nie na bežné cesty

K tomu zakliatiu este min rok na prelome leta sa konečne branovi podarilo naladiť moje auto zo swapom ARL čo dovtedy nejak nechcelo fungovať ani zaboha(mal som 100chuti to jebnuť do dunaja)
tu je graf z upravy serioveho ARL z turbom VB vyskladanom v obale VA seriovým vyfuckom(priemer) bez katu a koncoveho hrnca a s FMIC kde bol krajši priebeh ako som spomínal pár riadkov vyžšie
apeloval som na braňa aby to vydržalo vrkať v dlhodobej zataži (soft na výdrž) na okruhu a s týmto softom som nalietal necelých 1000okruhových km a auto to vydržalo bez sebemenšieho zaváhania a náznaku problému a bol som s tym velmi spokojný až an to že to bolo časom slabé tak sa pristupilo k terajšiej úprave... ktorá bude zároveň aj konečnou upravou motora ako takého...



Obrázek
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tunerko píše: Ako som povedal korekcia sa tam dá spraviť ked sa to všetko uklepe ako povedal aj ujko, ak to teda bude potrebné
Moj osobny tip je ze sa bude lapovat... a potom to bude tip-top priebeh... :-)
Kolkokrat sa to meralo na brzde s novo poskladanym turbom?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

čo to znamena lapovať???

no takto :
k braňovi som došiel s nahodenou novou turbinou, novym vyfuckom inak všetko tak ako na predošlom ladení

skušali sme čo daju seriove ALka
hodnoty sa hybali stale okolo 200PS +- autobus
skušali sme aj comonrailovu pumpu zapojiť nech dotláča tandemu ale či s nou či bez bolo to takmer bezozmeny na vyslednom grafe po meraní

Tak ujko vybral ALka a šupol tam telá zo špičkami Sprint 1043 a na druhy soft sa podaril tento výsledok, zase sme skusili meranie aj s pumpou aj bez vysledok bol rozdielny 2PS a 5Nm takže to iste ...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

lapovanie = povrchove opracovanie
u noveho turba este nie su presne vymedzene dilatacne medzery na drahach kde pracuju lopatky regulacie, ten material proste pri vysokych teplotach stale pracuje -> ked sa to prezenie s meraniami, moze sa to pokrutit... podla okolnosti sa to bud vrati naspat ked to vychladne alebo zostane tak...
nevravim ze je to pravidlo, ale mne sa to stalo... mozno kvoli tomu ze tam mam KAT sa to hreje viac.... nasledne po vylapovani uz ok... holt nove turbo chce asi trosku vyzihat :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Tunerko kam ides jazdit Slovakia ring?
Mercdes C cdi
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Ach sooo tak som zase mudrejši čo sa výrazov týka
takže turbiatko ven..
no počkam si na utorok a na ujkove stanovisko

Ano na slovakiaring, ked vyde počasie...
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nemaj bobaka stryko nepojde von, lebo som ratal s vyssim egt a je inak toceny stator turba. a rwgulujw to fajn
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Ja nemam bobaka :-)
v utorok ti potom volam či som zlepšil čas heheh a ako to fungovalo v reale
Ja ti v plne dvôverujem ujko inak by to nešlo podla mňa a spolupraca by nebola košér....
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“