Stránka 3 z 5

Napsal: 03 kvě 2011, 15:45
od oldaf
slovacek.milos píše:já jen že s nářadím co popisuješ tak sešteluješ volnoběh ;) na deklu máš spešl šroub aby tam nechodil každý hrobník 8)
Na jakým deklu? Na volnoběh je desítka klíč a šroubovák.

Napsal: 03 kvě 2011, 15:47
od slovacek.milos
nahoře na osmé hodině takoví ten pětihran

Napsal: 03 kvě 2011, 16:02
od oldaf
Obrázek

Napsal: 03 kvě 2011, 16:04
od oldaf
Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.

Napsal: 03 kvě 2011, 18:03
od slovacek.milos
oldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Napsal: 03 kvě 2011, 18:42
od smid28
Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.

Napsal: 03 kvě 2011, 19:49
od oldaf
smid28 píše:Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
Ono vlastně není co radit, HDI bych jezdil na olej jen s dvounádržkou. U td je to v podstatě stejný jako u jiných komůrkáčů, jen je u toho motoru nevýhoda v tom čerpadle který se sere. Pokud bych uvažoval o tom že budu jezdit na olej a jdu si koupit teprve auto tak ani jedno z nich bych si nekoupil, pokud bych neměl na výběr tak bych si vzal TD a dal bych mechanický bošácký čerpadlo a jezdil bych.

Napsal: 03 kvě 2011, 19:51
od oldaf
slovacek.milos píše:
oldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td ;)

Napsal: 03 kvě 2011, 19:56
od oldaf
smid28 píše:Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
Mrkni se sem, tady pár lidí jezdí i s HDI, je to ale německy.

http://www.rapsdb.de/view.php?offset=0& ... ke=Peugeot

Napsal: 03 kvě 2011, 21:29
od slovacek.milos
oldaf píše:
slovacek.milos píše:
oldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td ;)
jsem z toho blb co se vlastně řeší CR HDi, komůrkáč, dát tam jiné čerpadlo klasické :o ,

já bych si vyvedl sání k volantu a z litrovky bych lil olej do sání HDi DK dieselkarbec, (LOL) lze přidávat i vodu HDiDKH diesekarbechydro, jede to dobře hlavně z kopce ;) miloš

Napsal: 03 kvě 2011, 21:55
od oldaf
slovacek.milos píše:
oldaf píše:
slovacek.milos píše: ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td ;)
jsem z toho blb co se vlastně řeší CR HDi, komůrkáč, dát tam jiné čerpadlo klasické :o ,

já bych si vyvedl sání k volantu a z litrovky bych lil olej do sání HDi DK dieselkarbec, (LOL) lze přidávat i vodu HDiDKH diesekarbechydro, jede to dobře hlavně z kopce ;) miloš
Hdi tady řešíš jen ty. Já řeším jen to že do 2,1td je lepší vrazit spolehlivý čerpadlo od bosche než toho pojebanýho epica co tam dávaly. Tady máš fotku 2,1td od pežota s bošáckým čerpadlem. (foto není moje)

Napsal: 03 kvě 2011, 21:57
od oldaf
Obrázek

Napsal: 10 kvě 2011, 20:16
od smid28
Tak to může být teoreticky docela fuška to tam hodit.

Napsal: 10 kvě 2011, 20:23
od oldaf
smid28 píše:Tak to může být teoreticky docela fuška to tam hodit.


Jak pro koho ;)

Napsal: 10 kvě 2011, 20:44
od smid28
Tak sem autoelektrikář a většinu oprav dělám doma sám . Takže pokud tam nebude nějaká zásadní změna, tak by to jit mělo.