Napsal: 03 kvě 2011, 15:45
Na jakým deklu? Na volnoběh je desítka klíč a šroubovák.slovacek.milos píše:já jen že s nářadím co popisuješ tak sešteluješ volnoběhna deklu máš spešl šroub aby tam nechodil každý hrobník
Na jakým deklu? Na volnoběh je desítka klíč a šroubovák.slovacek.milos píše:já jen že s nářadím co popisuješ tak sešteluješ volnoběhna deklu máš spešl šroub aby tam nechodil každý hrobník
ale to jsme trošku ulítli v tématu common railoldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
Ono vlastně není co radit, HDI bych jezdil na olej jen s dvounádržkou. U td je to v podstatě stejný jako u jiných komůrkáčů, jen je u toho motoru nevýhoda v tom čerpadle který se sere. Pokud bych uvažoval o tom že budu jezdit na olej a jdu si koupit teprve auto tak ani jedno z nich bych si nekoupil, pokud bych neměl na výběr tak bych si vzal TD a dal bych mechanický bošácký čerpadlo a jezdil bych.smid28 píše:Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
slovacek.milos píše:ale to jsme trošku ulítli v tématu common railoldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
Mrkni se sem, tady pár lidí jezdí i s HDI, je to ale německy.smid28 píše:Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
jsem z toho blb co se vlastně řeší CR HDi, komůrkáč, dát tam jiné čerpadlo klasickéoldaf píše:slovacek.milos píše:ale to jsme trošku ulítli v tématu common railoldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td
Hdi tady řešíš jen ty. Já řeším jen to že do 2,1td je lepší vrazit spolehlivý čerpadlo od bosche než toho pojebanýho epica co tam dávaly. Tady máš fotku 2,1td od pežota s bošáckým čerpadlem. (foto není moje)slovacek.milos píše:jsem z toho blb co se vlastně řeší CR HDi, komůrkáč, dát tam jiné čerpadlo klasickéoldaf píše:slovacek.milos píše: ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail
Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td,
já bych si vyvedl sání k volantu a z litrovky bych lil olej do sání HDi DK dieselkarbec,lze přidávat i vodu HDiDKH diesekarbechydro, jede to dobře hlavně z kopce
miloš
smid28 píše:Tak to může být teoreticky docela fuška to tam hodit.