Stránka 3 z 3

Napsal: 24 úno 2015, 17:48
od ketys
Když mám teda AHF a nově udělané rozvody s proběhem na 120t km, tak mám měnit pak po 90 nebo můžu těch 120 i s tím mým motorem?

Napsal: 24 úno 2015, 19:10
od Marek77
Jestli jsou rozvody na 120 tisíc, jsou na 120 tisíc. Jestli jsou na 150 tisíc, jsou na 150 tisíc.

Když je uděláš dřív, nic nezkazíš - jen vyvětráš peněženku.

Napsal: 24 úno 2015, 19:35
od Biimbo
u AHF se interval nemění i když se dá sada pro 120 resp. 150 tis km.
AHF vždy 90 tis. km. Jak na to bylo těch pár kusů vyrobených v roce 97, ještě se starou přístrojovkou, to nevím, viděl jsem dvě auta, ale už měly hliníkový víko, takže asi taky 90 tis. km

Napsal: 24 úno 2015, 20:02
od Marek77
Tak tomu říkám píčovina na entou, pane.

Výměnný interval rozvodů je dán pouze použitými komponenty rozvodů. Pokud mám na motoru použité komponenty pro 150.000 km, klidně je tam nechám celou tu dobu. A je jedno, jestli je to AHF z roku 1998, nebo třeba ASV z roku 2005.

Napsal: 24 úno 2015, 20:46
od Biimbo
to se pleteš pane školený specialisto ;)
i když jsou motory stejný a rozvody to přežijou a vydrží,tak správně je AHF na 90 tis ať tam dáš cokoliv..

Napsal: 24 úno 2015, 21:15
od Domecek
Jinak 1.6 feldu má kolega a nechat tam rozvod 150 000 je hovadina. Je pravda že u benzínu je rozvod méně namáhán, ale zase je taky méně dymenzován než třeba PD. U benzínu pokud to výrobce neuvádí tak to vidím max 100 000. Oni by asi i vydržely 150 000, ale je to zbytečný to pokoušet. Veřte nebo ne, ale jezdí ke mě galaxy PD a ten člověk je tak krachlej a jezdí každej tejden Bratislavu s letákama a na rozvodu má 280 000 a pořád to jede. Jen chčije pumpa, ale dolejvá a jezdí takže tak k životnosti rozvodu. (rofl)

Napsal: 24 úno 2015, 21:21
od Biimbo
tam ten řemen dřív spuchří než praskne namáháním. Dyť je jak kšandy volnej.

Napsal: 24 úno 2015, 22:57
od Jarda S.
rozvody vydrží daleko víc než je psáno, když sem kupoval jinej motor pro mě tak mi prodejce řek "rozvody radši vyměň už maji najeto 180" (LOL) a vypadali furt použitelně

Napsal: 25 úno 2015, 06:21
od Marek77
Biimbo píše:to se pleteš pane školený specialisto ;)
i když jsou motory stejný a rozvody to přežijou a vydrží,tak správně je AHF na 90 tis ať tam dáš cokoliv..
Důkaz pochopitelně nemáš, že?

Napsal: 25 úno 2015, 17:35
od steilmann
Zdravím pánové, mám dotaz k tématu výměny rozvodů, 2,0 TDI BKP má údajně výměnu rozvodů ve 150 t. a není časově omezená. Znamená to tedy, že když má najeto 70. tis po 6 letech, mají vydržet klidně 12 let? Alespoň toto mi sdělili v autorizovaném servisu. Díky

Napsal: 25 úno 2015, 19:12
od sky59
steilmann píše:Zdravím pánové, mám dotaz k tématu výměny rozvodů, 2,0 TDI BKP má údajně výměnu rozvodů ve 150 t. a není časově omezená. Znamená to tedy, že když má najeto 70. tis po 6 letech, mají vydržet klidně 12 let? Alespoň toto mi sdělili v autorizovaném servisu. Díky
Vsak pises ze nenibcadove obmedzena

Napsal: 25 úno 2015, 20:54
od Jarda S.
steilmann píše:Zdravím pánové, mám dotaz k tématu výměny rozvodů, 2,0 TDI BKP má údajně výměnu rozvodů ve 150 t. a není časově omezená. Znamená to tedy, že když má najeto 70. tis po 6 letech, mají vydržet klidně 12 let? Alespoň toto mi sdělili v autorizovaném servisu. Díky
taky ti měli říct že při každým servisu je předepsaná kontrola (noteeth)